2 lepels??
Ik had er maar 1…wel een beetje raar maar goed, ik roer ook maar met 1 lepel :mrgreen:
Ik vind de vanilla ook erg lekker!!!
Mijn zusje mag hem buzzen en heeft een pak bij mijn moeder achtergelaten. Nou, ik heb die vanillekoffie geprobeerd maar, :sick: wat smerig zeg :silenced:
oww hij is echt superlekker zeg!!! :drool:
Super buzz weer!! Hahah vind het bijna jammer om uit te delen…
Ik had trouwens ook 2 lepels…
En 3 pakken latte…
Gister op mijn verjaardag al wat uitgedeeld aan mijn vriendin!!
Jummie!! En ja nu ben ik er ook een aan het drinken :oops:
Ik had volgens mij 4 pakken koffie erin :think:
ik had ook 4 pakken
ik had ook 4 pakken…
4 pakken en 2 mooie lange lepels
idd, hier ook vier pakken… maar hoe lekker ik het ook vind, sinds dat ik het drink hen ik zoooo last van mijn maag. Vooral als het op is, een uu rlater wordt ik giga misselijk> Ik heb dat wel van meerdere dingen, oa chocomel ed. Dus… helaas, hoe lekker he took is, het is aan mij niet meer besteed
net een excuus mail gekregen ivm die mail van de libellen die ik niet buzz.
Toch wel netjes van ze.
ik had trouwens ook 2 lepels :oops: lag onder de andere doosjes :wall:
Die koffie is idd super lekker, eindelijk tijd gehad om eens rustig te zitten vanavond. Normaal gooi ik er altijd erg veel suiker in en dat was nu niet nodig (ik ga dus maar niet kijken op de verpakking hoeveel suiker er al in zit ).
Hubbie vond wel dat de koffie nogal heftig rook. Hij was even boven en kwam naar beneden toen ik de koffie gemaakt had en hij houdt niet van koffie met toevoegingen maar dit vond hij echt niet lekker ruiken en ik vond het juist lekker ruiken :dance:
hier vond hub het ook vrselijk stinken, al is die helemaaaal neit van koffie! maar vooral die vanille geur, vond hij heftig.
Hij heeft geluk… k drink het niet meer, heb het huis aan huis hier in de buurt doro de bus gemikt! :lol: En… tot nu toe alleen maar reacties van: ooooh wat lekkkkeerrrr!
Jammer dat het met caffeine is, ik viel dus pas laat in slaap…
Mama_jeanet: hier dacht vriend juist dat er geen caffeine in zit. Na een kopje lag hij gelijk op de bank te slapen.
Ik vind de Latte Vanille trouwens ook erg lekker! Mijn favoriete moment om de koffie te drinken is na het avond eten, als vervanging van een toetje.
wanneer zouden we meer horen van de danoone buzz?
Ja vraag ik me ook af is alweer even terug dat je je in kon schrijven voor die poll zit trouw te wachten :oops: :mrgreen:
Mail gehad dat zaterdag 5 juni de pakken gekoeld aankomen ! :dance:
zucht… ik wil ook zo graag weer iets buzzen…
hopelijk komt er snel iets wat bij me past!
@kimmiejj wrote:
Mail gehad dat zaterdag 5 juni de pakken gekoeld aankomen ! :dance:
Ja ik ook, hopelijk wel s’morgens ga er niet de hele dag op zitten wachten hoor.