Jammer had het ook wel gewilt :mrgreen:
Ik mag niet buzzen Ik zou die Danoontje ook wel willen buzzen…
Laatste wat ik gebuzzt heb is MeiAsia.
O, mmmmmmmmmm lijkt me wel lekker, hier een die dat erg graag drinkt :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
ik hoop het ,
even over die honden stokjes, ik heb een hondje die krijgt er diarree van, heb van nog een iemand gehoort die ik het gegeven had, jullie ook :think:
Melanie, dan buzz jij dus niet positief… Dikke :hug: voor de beestjes.
@Pattycoat wrote:
Melanie, dan buzz jij dus niet positief… Dikke :hug: voor de beestjes.
nee, niet voor die hond,maar die andere wel hoor , die heeft nergens last van

hier ook weer eens mee mogen buzzen met de danoontje drinkyochurt, en met 4 kids van 2-6 in huis zal dat testen zeker geen probleem zijn… :mrgreen:
Yeej, ik mag de Nescafe gaan buzzen.
Ben benieuwd.
Ben zelf niet zo’n koffiedrinker, maar hub wel, dus dat komt vast wel goed.
Ik mag ook de Danoontje drinkyoghurt doen! Eindelijk weer een keertje. Die Nsecafe had me ook heel leuk/lekker geleken. Maar nu kan ik de kinderen blij maken. :mrgreen:
Ik had ook de poll van de Nescafe gehad, meestal mocht je het product ook werkelijk buzzen.
Maar had niets meer gehoord, maar goed ook nu mag ik Danoontje buzzen.
Wat natuurlijk veel leuker en lekkerder is.
Ik drink eigenlijk altijd enkel Yokidrink van Mona, al die andere zoals Fristi en Yogi vind ik niet zo lekker.
Ben dus benieuwd wat ik van Danoontje vind, de kids vinden het natuurlijk hartstike lekker.
Dat weet ik nu al
Ik had een mail over de libelle buzz terwijl ik die helemaal niet buzz :think:
ik kreeg een mail over de koffie op een heel andere naam? :think:
Ik ben nog steeds die 2bfresh aan het buzzen, mijn god wat zal ik blij zijn als die krengen op zijn :x ze stinken, ze scheuren…geef mij maar mn oude vertrouwde grijze komo :lol: (alleen het kleurtje is dan weer wél leuk)
@longlegs wrote:
ik kreeg een mail over de koffie op een heel andere naam? :think:
Ik ben nog steeds die 2bfresh aan het buzzen, mijn god wat zal ik blij zijn als die krengen op zijn :x ze stinken, ze scheuren…geef mij maar mn oude vertrouwde grijze komo :lol: (alleen het kleurtje is dan weer wél leuk)
Same here. Stomme dingen. Idee leuk maar totaal verkeerd uitgewerkt.
EN heb je die prijzen gezien die ze vragen…Die zijn snel failliet.
@pooh wrote:
:eh: ik ook ja… vreemd…
@pooh wrote:
Ik dus ook. Heb de mail maar beantwoord dat ik die buzz niet heb…
hier ook gedaan, ff een mail terug!
Er gaat nogal wat fout met Libelle volgens mij 8)
Maar goed. Wat wel weer leuk is: heb deze week een bookazine van ze ontvangen van Nicci French als tegemoetkoming voor het feit dat ze buzzers hebben benaderd voor abonnementen.
Hier ook de libelle mail terwijl ik die niet buzz. De nescafe wel, die komt morgen. De zakken gebruik ik alleen omdat ze gratis zijn en een leuk kleurtje hebben. Ze scheuren inderdaad, ik vind ze niet echt stinken. Lekker ruiken ook niet trouwens. Hoe duur zijn ze eigenlijk??
Hier ook een mail gehad, maar geen libelle. Ook gelijk maar even gereageerd.
Morgen de koffie, ben erg benieuwd!
@melanie wrote:
O, mmmmmmmmmm lijkt me wel lekker, hier een die dat erg graag drinkt :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
ik hoop het ,
even over die honden stokjes, ik heb een hondje die krijgt er diarree van, heb van nog een iemand gehoort die ik het gegeven had, jullie ook :think:
Nee hier niet, alleen stinken die dingen vreselijk. Vind ik nog niet zo erg, maar hondlief meurt hier minstens een halve dag enorm uit der bek sinds ze die gevallen krijgt… dat vind ik wel een minpunt.
jaaah… de koffie is binnen, zostraks direct proberen! denkt dat het lekker is met bastonje :dance: