Buzzer 2010

ik denk ook dat het om oplos spul gaat. Nou oplos thee lijkt mij helemaal niet te pruimen zeg :sick: .

Koffie, als het om cappuccino gaat of zo is wel lekker :drool:

@M&J wrote:

Hier ook de warme dranken poll gehad.

Maarja ik had ook de tijdschriftenpoll en daar is ook niets uit gekomen :frowning:

Vandaag zouden toch ook de pedigree pakketten komen? :think:

Mijn moeder kreeg het afgelopen zaterdag al…

Hier inmiddels ook de warme drankenpoll ingevuld. Ik was al een paar dagen niet online geweest en vandaag dus ingevuld. Ben benieuwd.

Van de oplosdingen waar ik niet voor open zou staan heb ik thee aangevinkt. Dat lijkt me echt niet lekker…

@angelbaby wrote:

Van de oplosdingen waar ik niet voor open zou staan heb ik thee aangevinkt. Dat lijkt me echt niet lekker…

net als thee uit de senseo :sick:

toch kan ik me herinneren dat ik ooit eens oplosthee heb gehad en dat niet eens heel erg ranzig vond… :think:

ik weet het al, was van die thee korreltjes uit turkije. met een fris fruitig smaakje eraan. Water eroverheen en drinken maar. beviel best goed

Nou ja er is wat mis gegaan denk tussen Buzzer en Libelle…

Werd zojuist gebeld door iemand van Libelle, die wilde graag weten hoe mijn proefabonnement bevalt…

Ik zei proefabonnement???

Sorry hoor maar die heb ik geen…

heb hem daarna de opzet verteld van het hele Buzzer gedoe inclusief Libelle Buzzkit, hij kende het overigens niet eens; Buzzeren.

Maar nu begreep hij wel dat er wat verkeerd was gegaan met de communicatie…

Ben benieuwd of iemand van hier die Libelle ook Buzzerd, of die ook gebeld gaat worden door hem (of haar) :mrgreen:

Je hebt wel een proefabonnement hoor Rooike.

Je krijgt 4 nummers van Libelle thuisgestuurd. En daarna eindigt het weer automatisch. Bij mij is het 1e nummer al op de mat gevallen.

En gister werd ik ook gebeld door Libelle. Had zowiezo al een mail gehad dat ik het proefabonnement kon verlengen voor een speciale actieprijs. Had het mailtje nog niet gelezen en toen werd ik al gebeld met dezelfde aanbieding.

Heb de eerste nog niet eens gelezen :eh: Al met al vind ik het behoorlijk opdringerig. Beetje jammer zo :thumbdown:

Hoewel ik ‘gewone’ thee lekkerder vind, vind ik de oplosthee van bijv. Zonnatura best te drinken hoor! Oploskoffie ben ik nooit echt weg van geweest, maar we zullen zien…

Vond het eigenlijk ook best jammer dat die Libelle’s al ‘oud’ waren…

@Mex wrote:

Hoewel ik ‘gewone’ thee lekkerder vind, vind ik de oplosthee van bijv. Zonnatura best te drinken hoor! Oploskoffie ben ik nooit echt weg van geweest, maar we zullen zien…

Ik heb ook oplosthee van zonnaturen en dat is prima te drinken hoor…

Ik buzz nu die geurzakken en vind het echt 3 keer niets…

Heeft er nog iemand de politiek poll ingevuld?

Ook heb ik gisteren de eindpoll van de wokblokjes gedaan :thumbup:

Ik heb vanmorgen die Verkiezingspoll in gevuld…

Ik heb vandaag de eindpoll van de wokblokjes gedaan.

Mijn vriend heeft van de politiek in kunnen vullen en die heeft ook de geurzakken. Op zich zijn die wel goed alleen ze zijn erg dun.

hier ook de verkiezingspoll ingevuld… al ben ik erg benieuwd wat daaraan te buzzen is? :think:

@Judith75 wrote:

Je krijgt 4 nummers van Libelle thuisgestuurd. En daarna eindigt het weer automatisch. Bij mij is het 1e nummer al op de mat gevallen.

En gister werd ik ook gebeld door Libelle. Had zowiezo al een mail gehad dat ik het proefabonnement kon verlengen voor een speciale actieprijs. Had het mailtje nog niet gelezen en toen werd ik al gebeld met dezelfde aanbieding.

Heb de eerste nog niet eens gelezen :eh: Al met al vind ik het behoorlijk opdringerig. Beetje jammer zo :thumbdown:

Nou ik weet van niets, stond nergens in mijn brief van Buzzer vermeld en heb het proefnummer wat daarna in de bus viel ook gelijk retour gestuurd.

Ik wil geen proef abonnement als ik daar zelf niet om vraag.

@Paco wrote:

hier ook de verkiezingspoll ingevuld… al ben ik erg benieuwd wat daaraan te buzzen is? :think:

Toen ik het las was ik ook direct benieuwd… maar zelfs daaar ben ik niet interessant genoeg voor voor buzzer :mrgreen:

hier ook de verkiezerspoll ingevuld,

@mamaMarije wrote:

@Paco wrote:

Toen ik het las was ik ook direct benieuwd… maar zelfs daaar ben ik niet interessant genoeg voor voor buzzer :mrgreen:

Ik ben alleen een beetje huiverig met dat soort dingen omdat buzzer zowiezo al redelijk veel over je weet (qua voorkeuren, gezinssamenstelling etc). Door ook nog die verkiezingspoll in te vullen weten ze dan ook nog al jouw politieke voorkeuren etc… :?

Of is die poll anoniem, dacht van niet toch?

@Rooike wrote:

@Judith75 wrote:

Nou ik weet van niets, stond nergens in mijn brief van Buzzer vermeld en heb het proefnummer wat daarna in de bus viel ook gelijk retour gestuurd.

Ik wil geen proef abonnement als ik daar zelf niet om vraag.

Heb net een mail gekregen van Buzzer:

“Beste Buzzers,

Helaas zijn gegevens van een aantal Buzzers met de aanvraag van het tijdelijke Libelle Buzz-abonnement onbedoeld in een bel-bestand beland.

Dat betekent dat jullie gebeld of gemaild kunnen worden voor een abonnement en dat is niet de bedoeling.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jullie gegevens zo snel mogelijk uit het bel-bestand worden verwijderd.

Mocht je desondanks toch benaderd worden door Sanoma dan alvast onze welgemeende excuses hiervoor.

Vriendelijke groet,

Maaike van Ruitenbeek

Product Manager Libelle”