Buzzer 2010

Ik was bezig met de politiekpoll maar heb m afgebroken. Ik weet niet wat ik daar mee moet nl

Ik heb die politieke poll in de prullebak gedaan, interresseert me niet echt en het gaat ze ook allemaal niks aan. Dus we zien wel wat er verde op ons padje komt. Net de eindpoll voor wokblokjes ingevuld en de minipoll voor Pedegree.

Ik heb ook de excuusmail gehad van Libelle/Buzzer. Maja, in mijn geval ben ik dus al twee keer benaderd :thumbdown:

Volgens mij stond het wel in de brief over de proefabo. Ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb dat je een proefabo van 4 nummers zou krijgen. Heb hem nu even niet bij de hand.

Zie het probleem ook niet zo. Je krijgt gratis 4 nummers en dan houdt het weer op.

Ik heb ook de excuusmail over de libelle gehad, ben niet benaderd maar dat kan komen omdat ik nooit ergens m’n telefoonnummer achterlaat, ik heb er een pesthekel aan om gebeld te worden en al helemaal voor dat soort onzin :mrgreen:

In de buzzbrief stond idd dat je naast de buzzkit libelles een miniabbo voor 4 weken kreeg die weer automatisch stopt.

heb gister tijdens het kolven es zitten lezen en het was wel allemaal kort korter kortst, ik ben meer van de langere artikelen (die daardoor wat dieper op het onderwerp kunnen ingaan.) maar jan jans en de kinderen was wel weer leuk jeugdsentiment. Heb er wel al een aardig aantal kunnen slijten op m’n werk, bijna allemaal vrouwen daar he :mrgreen:

Ik vind juist die korte artikelen wel goed. Bij langere artikelen val ik vaak in slaap. Hetgeen me brengt naar het lange artikel over vermoeidheid, die ik wel weer helemaal heb uitgelezen zonder in slaap te vallen :mrgreen:

ik heb ook de verkiezings poll ingevuld.

Je kan een diner voor 2 winnen :thumbup: :mrgreen:

@marloes vip wrote:

Ik heb de verkiezingspoll wel gedaan. Er staat dat het na afloop ook allemaal verwijderd word. En ik heb geen geheimen wat dat betreft…

Hier ook! En door al die polls in te vullen word je eerder gekozen om wat dan ook te buzzen, alleen al doordat je actief bent :thumbup:

@Affie wrote:

@marloes vip wrote:
Ik heb de verkiezingspoll wel gedaan. Er staat dat het na afloop ook allemaal verwijderd word. En ik heb geen geheimen wat dat betreft…

Hier ook! En door al die polls in te vullen word je eerder gekozen om wat dan ook te buzzen, alleen al doordat je actief bent :thumbup:

Ja inderdaad, en bovendien werd er helemaal niet naar je politieke voorkeur gevraagt,

Het was enkel om te kijken of je de verkiezingen volgt en bespreekt met andere mensen, en hoe je tot een keuze komt om op een bepaalde partij/persoon te stemmen.

Media, familie, i-net enzo hoe belangrijk is dat bij je stemkeuze, en hoe buzzable zijn de verkiezingen.

@mamma van sharondenise wrote:

@Affie wrote:
@marloes vip wrote:

Ja inderdaad, en bovendien werd er helemaal niet naar je politieke voorkeur gevraagt,

Het was enkel om te kijken of je de verkiezingen volgt en bespreekt met andere mensen, en hoe je tot een keuze komt om op een bepaalde partij/persoon te stemmen.

Media, familie, i-net enzo hoe belangrijk is dat bij je stemkeuze, en hoe buzzable zijn de verkiezingen.

Jawel toch? Een van de eerste vargen was toch welke partij je voorkeur heeft of op welke partij je op dit moment zou stemmen? Weet even de exacte vraagstelling niet meer.

verkiezingspoll niet gedaan.

Mar kreeg net een uitnodiging binnen voor nescafe vanille.

Dus ben benieuwd :dance:

ik krijg 22 mei de nescafe pakket!! ben benieuwd!

OOk ik mag NESCAFE Latte Vanilla buzzen :dance: :dance: :dance: :dance:

oh ik heb niks meer gehoord… jammerrr

Ooo jammer had ik ook wel gewild. niets meer gehoord

Hier ook de nescafe. 22 mei al hè. Die Libelle vind ik echt gruwelijk :thumbdown:

jaah… ik mag ook!! t lijkt mij echt wel wat! :dance: :dance: super makkelijk en handig om klaar te maken! k ben altijd de enige hier die koffie drinkt! he ik eens wat anders dan senseo! :dance:

Hier mag ik ook de nescafe gaan buzzen. Heb er zin in :drool:

Ik mag ook de latte buzzen :dance:

ik mag ook de nescafe buzzen :dance:

ik weer niet :cry:

dat leek me nou ook wel wat om te proberen :cry: