haha :doh:
Er is nog hoop… Ik heb vandaag pas de Warme Dranken poll gehad :mrgreen:
@Cyra wrote:
ik heb de Libelle-buzz niet gehad, maar een andere buzzvriendin van mij heeft hem wel gekregen…
Vind het alleen nogal suf dat je de naam moet wegplakken als op elke blz in het tijdschrijft het libelle logo ook staat :roll: :lol:
Ja vond ik ook raar maar ja we doen het maar hahahaha!
Gekke van het afplakken van de naam Libelle dat je het dwars door de witte sticker ziet staan… :roll:
Duhhhhh!
Hier nu ook de warme dranken poll ingevuld Blijkbaar sturen ze zoiets niet naar iedereen tegelijk.
Wat dom dat je alleen op de voorkant af hoeft te plakken. Knap als iemand niet zou zien dat het de Libelle is.
Volgens mij doen ze die polls bij potentiele gegadigden voor een nieuwe buzz… om inzicht te krijgen of ze idd geschikt zijn om een specifiek onderdeel te buzzen
Ik heb ook de warme dranken poll vandaag gekregen.
En de 2b fresh zakken liggen ook al hier in huis. Moet ze nog steeds uitdelen. :oops:
ik heb vorige week ook de warme dranken poll gekregen.
Was lang geleden dat ik een poll gehad had… ben benieuwd of ik uitgekozen word
Ook hier vandaag pas de warme dranken poll gehad en ingevuld.
Zou het wel leuk vinden om die te mogen buzzen. Mag graag een kakkie boffie drinken :mrgreen:
Gisteren flink gebuzzd. Voordeel van een huis vol verjaardagsvisite: je bent gelijk al je libelle’s en 2bfresh vuilniszakjes kwijt. Is weer es wat anders als snoepzakjes bij een kinderfeestje :lol:
@wannie wrote:
ik heb vorige week ook de warme dranken poll gekregen.
Was lang geleden dat ik een poll gehad had… ben benieuwd of ik uitgekozen word![]()
Ik ook, was zeer verrast.
Had het niet meer verwacht.
Wat zou het zijn, een koffieapparaat uitproberen ofzo?
ik denk dat het een nieuwe smaak koffie zal zijn ofzo…
al hoop ik op thee, want ik drink geen koffie, dus mag dan toch niet buzzen…
hoihoi
van de week maar eens gemailt dat ik al zolang niet meer gebuzt heb en gisteren ineens de warme dranken pol mogen invullen.
Dus wie weet
groetjes
marlies
voor mijn gevoel ging het over oplospruducten, dus oploskoffie en thee en chocomel
Hier ook de warme dranken poll…maar ik denk dat het om een oplos koffie met smaakje ofzo ging :think:
En ik heb aangegeven dat ik oploskoffie niet om te pruimen vind 8) :mrgreen:
hier ook de warme dranken poll gehad… ben benieuwd…
mijn vriend drinkt koffie en ik thee en warme choco…dus alles wordt hier in huis gedronken… mijn vriend test alles mee dus vul ik namens ons in
de tijdshcriften poll had ik ook gehad… maar ja ik lees eigenlijk alleen boeken…dus ben geen goede buzzer daarvoor :mrgreen:
@marloes vip wrote:
Nou als het oplosspul is mogen ze het houden. Bah bah bah. Koffie en thee moeten gewoon vers met water gezet worden. Zoveel moeite is dat toch niet?
normaliter ben ik het daar volledig mee eens… maar op vakantie… drinkt manlief maar lekker oploskoffie :oops:
Hier toch ook de warme dranken poll, ik had ook het idee dat het wel es om oplosspul zou kunnen gaan, we zullen het wel merken :mrgreen:
@marloes vip wrote:
Waarom geen fluitketel mee en een thermosfles met een opzetfilter? Zo hebben wij het thuis ook jarenlang gezet. En dat is toch de lekkerste koffie.
Dat hebben wij ook jaren gedaan zo op vakantie, maar dat geklieder met (mini) filter en de ruimte die een thermos inneemt… hij piept niet, dus ik pak het gewoon niet in :mrgreen:
Ik ben niet zo’n fan van oploskoffie, maar wil het best proberen.
We zien wel wat het wordt :thumbup:
Hier ook de warme dranken poll gehad.
Maarja ik had ook de tijdschriftenpoll en daar is ook niets uit gekomen
Vandaag zouden toch ook de pedigree pakketten komen? :think: