Buzzer 2010

Ik had laatst op een ander forum een topic geopend of daar ook buzzers zaten, nav daarvan zijn een aantal anderen nieuwsgierig geworden en hebben zich ook aangemeld. Iemad wees me erop dat ik een rapportje bij dat buzzerexchange kon schrijven omdat ik buzzer gebuzzed had, had ik niet eens zo bij stilgestaan. Maar dat heb ik toen gedaan en ik kreeg een leuk berichtje terug :smiley:

Oké… nou ik zal mn gedachten eens hun werk laten doen… :thumbup:

@chantal!! wrote:

@Klaproos wrote:
@Dynasty wrote:
@Paco wrote:
Ook hier de warme dranken poll gehad. Lijkt me erg leuk, wij zijn echte koffie/thee/chocomel leuten :mrgreen:

hier ook :stuck_out_tongue:

Hier ook :slight_smile: nu al!

Heb hem net ingevult :wink:

Die wil ik ook wel rasechte theeleut als ik ben!!! Maar ja ik wacht nu eerstmaar eens af wat er uit de tijdschriftenpoll komt

ow ik heb ook de warme dranken poll ingevuld!! Ik ben benieuwd!!! :wink:

Ik heb geen warme dranken poll gekregen :cry: Jammer.

Mijn vriend staat ook ingeschreven, maar wat probelemen met inloggen :think: Heb al een aantal wachtwoord aangevraagd, maar hij kan nog steeds niet inloggen :think: :think: HEb nu maar een emailtje gestuurd…

Ik heb ook de warme dranken poll ingevuld. :smiley: :thumbup:

Ik heb me toen in maart aangemeld en kreeg in oktober pas mijn eerste buzz. Had daarvoor hier lopen klagen, dat zal wel gewerkt hebben :wink: :lol:

Hier ook warme dranken poll! Ben benieuwd!

Ik heb best al wat mogen buzzen trouwens! Tot nu toe de Jillz, de Struik soep, en nu de 2bfresh… en dan nog wat online dingetjes!

Maar zo te lezen heb ik dan best geluk daarmee, want zo lang sta ik nog niet ingeschreven, misschien 3/4 jaar ofzo?

Hmmm geen warme dranken poll gezien maar goed, ben niet van de koffie (wel van de thee) Maar de Libelle buzzkit is binnen.

Ik heb trouwens nog wat proefzakjes 2Bfresh vuilniszakken liggen, als daar interesse in is pm me maar, op=op :wink:

:think: vandaag ook de warme-dranken-poll ingevuld; kon op voltooien klikken maar geen idee of ik mee mag doen… Zou wel leuk zijn, hoewel… warme drankjes in de lente/zomer :shifty: :wink:

Het is toch meer een poll om te zien of je erin geinterresseerd bent? Ik heb toen ook eens de supermarkt en de huisdierenpoll ingevuld.

die poll mocht ik ook invulln, ben benieuwd

@Mutsie86 wrote:

Het is toch meer een poll om te zien of je erin geinterresseerd bent? Ik heb toen ook eens de supermarkt en de huisdierenpoll ingevuld.

:doh: ja stom, niet bij nagedacht… was even in de war met die van NaturNes, daar was 't wel direct duidelijk of je mee mocht doen met de campagne of niet als je op voltooien kon drukken.

Nahja, afwachten maar… :shifty:

Hier flink gebuzzerd vandaag :mrgreen:

Manlief en ik vierden onze verjaardagen, dus de gehele verjaardagsvisite is weggegaan met proefpakketjes 2bfresh en libelle’s :angel:

Wel leuke reacties, ze gingen het allemaal uitproberen. :thumbup:

@Jiska wrote:

@Mutsie86 wrote:

:doh: ja stom, niet bij nagedacht… was even in de war met die van NaturNes, daar was 't wel direct duidelijk of je mee mocht doen met de campagne of niet als je op voltooien kon drukken.

Is toch niet stom haha, maar vind het wel apart dat de 1 wel mocht invullen en de ander niet :think:

@Mutsie86 wrote:

@Jiska wrote:
@Mutsie86 wrote:

Is toch niet stom haha, maar vind het wel apart dat de 1 wel mocht invullen en de ander niet :think:

als het om interesse gaat… dan zou je toch denken dat elke buzzer in de goeie leeftijdscategorie de poll mag invullen :think: maar zo werkt het dus blijkbaar ook niet (hoe wel ben ik ook nog niet achter :lol: )

Heb zaterdag de Libelle buzzkit gehad.

Zitten 11 Libelle’s in en stickers die je over de naam Libelle kunt plakken en dan uit kan gaan delen…

@Mutsie86 wrote:

Ja, dat dacht ik ook… maar vond het wel vreemd dat ik hem ontving en andere niet en ook hub niet…

Maarja geduld hebben dus

:pray:

ik heb de Libelle-buzz niet gehad, maar een andere buzzvriendin van mij heeft hem wel gekregen…

Vind het alleen nogal suf dat je de naam moet wegplakken als op elke blz in het tijdschrijft het libelle logo ook staat :roll: :lol:

Dat zat ik net te bedenken ja, wel vreemd :think: of is het een aangepaste versie…

@Klaproos wrote:

Dat zat ik net te bedenken ja, wel vreemd :think: of is het een aangepaste versie…

nee hoor… geen aangepaste versie… ik heb hem namelijk meegekregen en er is niks aan veranderd :lol: