heb mij zelf aangemeld
hier ook de poll van warme dranken gehad
Heb wel weer zin om wat te buzzen :inlove:
@Paco wrote:
Ook hier de warme dranken poll gehad. Lijkt me erg leuk, wij zijn echte koffie/thee/chocomel leuten :mrgreen:
hier ook

@Dynasty wrote:
@Paco wrote:Ook hier de warme dranken poll gehad. Lijkt me erg leuk, wij zijn echte koffie/thee/chocomel leuten :mrgreen:
hier ook![]()
Hier ook

@Klaproos wrote:
@Dynasty wrote:@Paco wrote:Ook hier de warme dranken poll gehad. Lijkt me erg leuk, wij zijn echte koffie/thee/chocomel leuten :mrgreen:
hier ook![]()
Hier ooknu al!
Heb hem net ingevult

ik ook de warme dranken poll gehad! Afwachten dus!
En pedigree pakket binnen, eerste heeft Kyra al op, smaakte haar prima (maar ja … wat eet ze niet haha)
@chantal!! wrote:
@Klaproos wrote:@Dynasty wrote:@Paco wrote:Ook hier de warme dranken poll gehad. Lijkt me erg leuk, wij zijn echte koffie/thee/chocomel leuten :mrgreen:
hier ook![]()
Hier ooknu al!
Heb hem net ingevult![]()
Ik vanmorgen ook…
En ik heb de pedigree souplesse vandaag ontvangen, maar onze hond vond ze eerst niet lekker ruiken, pas na een half uur heeft ze het opgegeten

Hier eet de hond de souplesse dus niet. Maak er nu kleine stukjes van en gooi ze door zijn voer
hier ook de warme dranken poll ontvangen ben benieuwd
hier ook de warme dranken poll, maar denk niet dat daar voor ons iets te buzzen van wordt, want ik drink geen koffie…
al was dat wel een mooie manier om het te leren drinken misschien
vanmiddag het souplesse pakket ontvangen, en de hond vind het lekker!
de warme dranken poll: vandaag ook ingevuld… ben benieuwd!
ook die poll… niks van gehoord…
Warme dranken poll helaas niet gehad.
Kreeg net wel bericht dat de libelle buzz kit onderweg is, bestaande uit Libelle’s en wat BuzzTools. Ben benieuwd.
Newbie snaptnie :oops:
Campagnes waar je aan meedoet
Buzzer Exchange
Wat moet ik hiermee doen? :oops:
@Klaproos wrote:
Newbie snaptnie :oops:
Campagnes waar je aan meedoet
Buzzer Exchange
Wat moet ik hiermee doen? :oops:
daar kan je vrij weinig tot geen drol mee :oops:
Ik kan daar toch geen rapport over schrijven?? Dat snap ik dus wel goed dan? :oops:
Hier ook geen buzz gehad, zou die warme dranken wel willen
@Klaproos wrote:
Ik kan daar toch geen rapport over schrijven?? Dat snap ik dus wel goed dan? :oops:
het kan dus wel, maar wat moet je er in hemelsnaam inzetten?!?!
Ik heb na een halfjaar eens een berichtje/rapportje getikt dat ik eigenlijk niks wist te tikken, want als je niet buzzed, waar moet het dan over gaan :mrgreen:
Krijg je zo’n standaard reactie… ja het komt echt een keertje en hopelijk kan ik dan snel een echt buzz rapport schrijven :eh:
Ik heb in de tijd dat ik niks buzzerde… wel rapporten geschreven dat ik mensen had verteld dat ik mee doet (2 x geschreven, 3e een poll :mrgreen: )
@mamaMarije wrote:
@Klaproos wrote:Ik kan daar toch geen rapport over schrijven?? Dat snap ik dus wel goed dan? :oops:
het kan dus wel, maar wat moet je er in hemelsnaam inzetten?!?!
Ik heb na een halfjaar eens een berichtje/rapportje getikt dat ik eigenlijk niks wist te tikken, want als je niet buzzed, waar moet het dan over gaan :mrgreen:
Krijg je zo’n standaard reactie… ja het komt echt een keertje en hopelijk kan ik dan snel een echt buzz rapport schrijven :eh:
hahaha dat had ik ook geschreven (zo ongeveer tenminste :mrgreen: ) en kreeg ook zo’n reactie