In de brief staat:
Laat je mening achter op het forum.De campagne gaat iets anders dan andere Buzzer campagnes. Je stuurt geen rapportje in, maar deelt je mening op het forum van de geurpolitie.
Dit is even een verkorte versie.
ik heb alleen de dreumesmelk gebuzzd, verder nog niets, zou graag weer wat buzzen … maar ja …
@Sterretje06 wrote:
In de brief staat:
Laat je mening achter op het forum.De campagne gaat iets anders dan andere Buzzer campagnes. Je stuurt geen rapportje in, maar deelt je mening op het forum van de geurpolitie.
Dit is even een verkorte versie.
:oops: Je hebt gelijk…
Ik heb de 2bfresh binnen :dance: maar wat stinken die zakken zeg :sick: (heb tot nu toe lavendel-geur in gebruik, maar echt lekker vind ik het niet :naughty: )
ik heb net een warme dranken poll moeten invullen en kunnen voltooien en hub had een poll over de verkiezingen
@Klaproos wrote:
Heb me aangemeld, ben benieuwd wat ik er van vind…
Maar begrijp dat ik hier nog rustig een jaar op kan wachten? Waar word je op geselecteerd? Of kom je in de wachtrij?
ik had 4 maanden na aanmelding iets om te buzzen geloof ik :think:
Dat verschilt dus nogal… Ik wacht het rustig af :mrgreen:
@Klaproos wrote:
Dat verschilt dus nogal… Ik wacht het rustig af :mrgreen:
En wacht voorlopig ook nog even met je mee

wie doet hier ook de pedigree? Ik krijg hem uiterlijk 3 mei had ik net in een mail. Maar waar moet ik de bevingen vermelden? Op buzzer.nl kan ik het niet vinden…
Ik kreeg vandaag:
Binnenkort gaan we een warm drankje buzzen. Als je daarin geïnteresseerd bent, vul dan vandaag de BuzzPoll warme dranken in!
@Cariska wrote:
wie doet hier ook de pedigree? Ik krijg hem uiterlijk 3 mei had ik net in een mail. Maar waar moet ik de bevingen vermelden? Op buzzer.nl kan ik het niet vinden…
Heb hem aangevraagd voor mijn ouders en zij kregen ook die mail dat het door problemen wat verlaat was en uiterlijk 3 mei. Volgens mij moeten zij bevindingen op de site van pedegree zelf invullen?
Ik krijg zaterdag de libelle te lezen.
Nou ben benieuwd wat ik daarvan vind.
Lees hem eigenlijk zelden.
@schoen wrote:
Ik krijg zaterdag de libelle te lezen.
Nou ben benieuwd wat ik daarvan vind.
Lees hem eigenlijk zelden.
Same here

uhm what the heck is buzz… met andere woorden snap der niks van van dit topic hellp
ik heb de warme dranken mail gehad ik ben benieuwd!!!
@pearlie wrote:
uhm what the heck is buzz… met andere woorden snap der niks van van dit topic hellp
dat is een paar pagina’s geleden beantwoord, wacht ik zoek het eff voor je op
@Sterretje06 wrote:
@Huggie wrote:Wat is buzzen :oops: :oops:
Ik snap werkelijk niks vam dit topic :think: :oops:
dan kun je dingen uitproberen (graits) zoals nu dus de vuilniszakken met geur. Je moet dan op een site aangeven wat je er van vindt. !
of
@Sweet-Love wrote:
@Huggie wrote:Wat is buzzen :oops: :oops:
Ik snap werkelijk niks vam dit topic :think: :oops:
:lol:
Buzzen is ‘Mond tot mond’ reclame…zie http://www.buzzer.nl
hoihoi
ik heb maar eens gemaild ik wil ook weer eens buzzen
groetjes
marlies
dank je wel… ik zal eens neuzen
Ook hier de warme dranken poll gehad. Lijkt me erg leuk, wij zijn echte koffie/thee/chocomel leuten :mrgreen: