Buzzer 2010

Hier zijn ze ook binnen. Vind de lavendel ook wel erg sterk. Limoen is beter. Heb nog geen zak in gebruik. Ben wel benieuwd.

na de tandenborstel geen buzz meer gehad. Zou dat zijn omdat ik hem dus echt niet goed vondt?

ik wil ook weer buzzen

groetjes

marlies

Hier ook de zakken van 2Bfresh… lavendel is idd sterk, maar fijn voor de luieremmer op de overloop die binnen no-time altijd “ruikt”… sinds die lavendel zal erin zit heb ik 'm nog niet geroken :thumbup:

Voor beneden (huiskamer) heb ik liever de limoen, die is wat subtieler van geur…

Is het een product wat jullie ook zelf zouden kopen? Ik denk ik wel, vooral voor de luieremmer(s), helemaal nu de warmere dagen eraan komen!

Bij nader inzien vind ik 17,95 voor die pakketten wel duur :shock: :snooty:

Ik heb de zakken ook binnen en moet zeggen dat de limoen erg lekker ruikt maar de lavendel vind ik niet echt geweldig…ik ga zo eens even een paar vuilinszakjes verwisselen

@Affie wrote:

dat vind ik ook belachelijk duur … en alleen omdat er een geur aan zit? (en biologisch natuurlijk)

@mayo28 wrote:

Hier ook de zakken binnen, er zit nu een lavendel-exemplaar in de luieremmer…ruikt een stuk beter zo :mrgreen:

Ik vind het wel jammer dat er geen zakken van 30 liter bij zijn. Bijna iedereen die ik ken heeft zo’n brabantie-emmer…en die zijn 30 liter :roll:

Ik heb dus alleen zo’n Brabantia bak… Nou ja, ik ga gewoon wat uitdelen en in oktober komt de rest dan ook bij mij van pas in de luieremmer!

@Sterretje06 wrote:

@Affie wrote:

dat vind ik ook belachelijk duur … en alleen omdat er een geur aan zit? (en biologisch natuurlijk)

Idd… ik vind het 't niet waard, dan vernieuw ik liever iets vaker mijn zak… wat kost een rolletje pedaalemmerzakken? Een euro ofzo?

Voor mij na Jilzz nu alleen nog de tijdschriftenpoll ingevuld.

Ik wil die zakken ook wel proberen nooit iets van gehoord gelezen!!!

Handig vor die twee kleine schijterds van mij voor in de luieremmer.

Heb me ook ingeschreven als buzzer :mrgreen:

@Getty wrote:

Voor mij na Jilzz nu alleen nog de tijdschriftenpoll ingevuld.

Ik wil die zakken ook wel proberen nooit iets van gehoord gelezen!!!

Handig vor die twee kleine schijterds van mij voor in de luieremmer.

Ik wil ze je wel toesturen hoor :mrgreen: om te proberen

@marlies wrote:

na de tandenborstel geen buzz meer gehad. Zou dat zijn omdat ik hem dus echt niet goed vondt?

ik wil ook weer buzzen

groetjes

marlies

Ik heb vorig jaar de dreumesmelk gehad en ook niks weer gehoord of gebuzzd.

Jammer…

mocht iemand een proefkonijn zoeken voor de geurende vuilniszakken, dan wil ik wel vrijwilliger zijn :mrgreen: ben echt zo benieuwd of dat nou echt werkt!

Ik heb de zakken nu ook in gebruik.

Ben benieuwd of het echt werkt. Heb er ook niet zoveel geld voor over hoor.

Ik koop bij de action altijd geurzakjes voor de poepluiers en anders doe ik ze in en boterhamzakje.

Paco: ik wil best wel wat naar je toesturen hoor.

Pb je adres maar even.

Heb me aangemeld, ben benieuwd wat ik er van vind…

De vuilniszakken zijn hier nog niet binnen :frowning: Als ze er woensdag niet zijn kon je een mail sturen dus nog even wachten…

Ik kan geen rapportjes schrijven over de 2bfresh… jullie wel? :think:

nee ik ook niet affie, maar ik deed een rapportje schrijven en toen kreeg ik deze reactie terug

Dank voor je ingezonden Buzzrapport op de Buzzer Exchange campagne.

Zo te zien heb je een rapportje ingestuurd over 2B-fresh. Deze campagne werkt iets anders dan andere campagnes, want het is nu eigenlijk niet de bedoeling dat je rapporten in gaat sturen. Op http://www.geurpolitie.nl kun jij jouw ervaringen met 2B-fresh kwijt. Bezoek je het forum snel?

Met de vriendelijke groeten van Buzzer.

Ik heb net ijverig setjes zitten maken om uit te delen, moet vanmiddag werken dus daar moeten ze eraan geloven. Ik kon alleen niet vinden waar ze die geurcode op die 2bfresh site kunnen invullen. Iemand die het weet, voor het geval ik er vragen over krijg?

Vind ze ook wel duur hoor, zeker omdat we hier ook nog gemeentezakken hebben die 5 euro per rol van 10 kosten. Maar de kleintjes voor de luieremmer en kattenbakzooi etc zijn misschien wel handig.

@Affie wrote:

Ik kan geen rapportjes schrijven over de 2bfresh… jullie wel? :think:

Als het goed is staat ook in de brief geschreven dat je het alleen via geurpolitie kan doen.