Buzzer 2010

kreeg bericht dat de zakken onderweg zijn en gelijk ook een uitnodiging om libelle te buzzeren…hmmm dacht niet dat ik die zou krijgen, zal ik het doen of niet? twijfel twijfel…(op zich lees ik alles wel wat los en vast zit…)

yep, ook hier zijn de zakken onderweg :lol:

En ja hoor, hier ook de mail binnen gekregen :lol: :lol: :lol: Ik had eerder moeten posten :mrgreen: Ik heb trouwens ook de tijdschriftenpoll in mogen vullen, dus ben benieuwd :dance:

Hier ook die zakken en die Libelle :shifty:

Ik heb ooit zo ongeveer gezworen dat de Libelle hier nooit in huis zou komen. Ik vind het zo’n krulspeldenblad. Maar goed. Ik wil dat blad wel eens kritisch bekijken. Ik denk dat ik het echt al 20 jaar niet heb ingekeken.

Wat is buzzen :oops: :oops:

Ik snap werkelijk niks vam dit topic :think: :oops:

@Huggie wrote:

dan kun je dingen uitproberen (graits) zoals nu dus de vuilniszakken met geur. Je moet dan op een site aangeven wat je er van vindt.

Is voor mij nu de eerste keer dat ik iets krijg…dus ben benieuwd!

@Huggie wrote:

:lol:

Buzzen is ‘Mond tot mond’ reclame…zie http://www.buzzer.nl

Buzzen is leuk!

Hmmm…ik wil die Libelle ook wel, dan kan ik 't in de geurende vuilniszakken droppen als het niks is 8)

Ik heb nog steeds geen uitnodiging, voor niets… laatste was de tandenborstel. Zo jammer, die vuilniszakken had ik ZO graag gedaan. Maargoed. We wachten weer geduldig :liar: af…

@mayo28 wrote:

Buzzen is leuk!

Hmmm…ik wil die Libelle ook wel, dan kan ik 't in de geurende vuilniszakken droppen als het niks is 8)

Da’s een idee, ik denk dat ik de poll toch maar afrond dan (zit nog steeds te twijfelen met de laatste slide van de poll open, vind het idd ook wel een beetje een ‘krulspeldenblad’ maar geloof dat ze juist van dat imago af willen komen :mrgreen: )

Edit: done ik geloof dat ik maar voor de zekerheid wat krulspelden aanschaf (of zouden die erbij zitten? :mrgreen: )

Ook hier zijn de zakken onderweg. Als het goed is, komen ze morgen binnen.

Hier ook, ben erg benieuwd :slight_smile:

Na Jillz nooit meer iets gehoord :frowning:

Kheb de Bfresh zakken binnen!

Ik ben benieuwd hoeveel je ervan merkt. Zo even een zak vervangen.

Onze hond is aan de schijterij van de Pedigree buzz :eh:

Ik heb me eind vorig jaar ook ingeschreven als buzzer… heb nu de 2b-fresh zakken binnen gehad en volgende week zaterdag… komt de Libelle :mrgreen:

Ik vind de lavendel zakken trouwens wel heel sterk ruiken :shifty:

Ik heb de bfresh zakken ook ontvangen en heb de lavendelzakken nu in gebruik. Ik vind ze eigenlijk wel een te sterke geur hebben, daar hou ik niet zo van. Ik vind die limoen variant beter ruiken. Maar mijn hub vind die weer muffig ruiken en vind de lavendel dus beter. :lol:

@lydia wrote:

Hier ook die zakken en die Libelle :shifty:

Ik heb ooit zo ongeveer gezworen dat de Libelle hier nooit in huis zou komen. Ik vind het zo’n krulspeldenblad. Maar goed. Ik wil dat blad wel eens kritisch bekijken. Ik denk dat ik het echt al 20 jaar niet heb ingekeken.

Mijn moeder heeft echt al jaaaaaren een abbo en als we daar zijn lees ik altijd lekker of neem de oude stapel mee :mrgreen:

Zitten zeker stukjes in die ik oversla, maar ook best hele leuke artikelen etc (maar eigenlijk heb ik dat met elk blad wel dat er stukjes zijn die me niet boeien… kan echt geen enkel blad verzinnen dat ik letter voor letter van voor tot achter lees).

Hier ook de zakken binnen, er zit nu een lavendel-exemplaar in de luieremmer…ruikt een stuk beter zo :mrgreen:

Ik vind het wel jammer dat er geen zakken van 30 liter bij zijn. Bijna iedereen die ik ken heeft zo’n brabantie-emmer…en die zijn 30 liter :roll:

Ik heb hier ook de vuilniszakken binnen. Heb ze nog niet open gemaakt, ga ik morgen even proberen.

Onze hond is aan de schijterij van de Pedigree buzz Ehh

Nou dat is lekker dan. Geen succes dus die Pedigree.