Buzzer 2010

heb er nog wel 1 voor je hoor, stuur ff een pbtje, weet niet of ik er morgen aan toe kom, maar anders donderdag zeker :wink:

waar kan je die code invullen dan? ik kan het even niet vinden :?

op *** pleuntje :wink:

edit beheer link verwijderd

hm jammer nu weet ik het nog niet :wink:

Tijdje terug de tijdschriftenpoll ingevuld en nu kreeg ik zonet een uitnodiging voor om de libelle poll in te vullen en ik kon hem dus voltooien. Hij staat nu bij mijn buzz dus het is gelukt :dance:

Zaterdag 1 mei wordt het buzz pakket gebracht. Jippie! Eindelijk weer eens buzzen, had al zo lang niks meer gehad. Ja, die stomme creditcards enzo.

Wie codes wil mag me pb-en.

Hier ook een hond die niet echt fan is van de groenlipmossel…

We gaan gewoon lekker uitdelen :lol:

Hey, Judith 75, ik ook!!

Leuk!!!

@Bren1970 wrote:

Hey, Judith 75, ik ook!!

Leuk!!!

Ja kewl hè :smiley:

Mijn man zei trouwens gisteren dat hij zijn adresgegevens op buzzer moest controleren ivm die vuilniszakken met een geurtje.

Dan krijgen we die dus ook??

@judith, ja dan krijg je die ook :wink:

Wie heeft er gebuzzed met Natur nes, en wist iets van een trapfiets wat je kon winnen?

Heeft iemand de 2 Be Fresh vuilniszakken al binnen :think: :think: Ik heb 9 april een mail ontvangen met mijn adresgegevens (of die nog juist zijn) en sindsdien niets meer gehoord of gezien :eh: Vorige keren kreeg ik toen op heel korte termijn de Buzzable spullen binnen :thumbup: Je kon ook reageren t/m dinsdag 13 april… Da’s ruim een week geleden :shifty: Geen probleem natuurlijk, maar vroeg me wel even af of er anderen zijn die het al wel binnen hebben :angel:

Je moet een mail krijgen als het onderweg is.

ik heb de vuilniszakken ook nog niet

SL, ja dat heb ik de vorige keren idd ook gekregen, maar vond het nu langer duren ten opzichte van de vorige keer, vandaar mijn vraag hier :wink:

Maar ik zie dus dat ik niet de enige ben :angel: dus dan wachten we gewoon nog geduldig af hoor :angel: :lol:

ik ben ook sinds kort buzzer en mag de vuilniszakken ook uit proberen…maar heb ze ook nog niet ontvangen

Mijn man heeft ook een mail gehad met het verzoek om de adresgegevens te controleren en ook daarna geen bericht meer gehad.

We moeten met zijn allen nog even geduld hebben, denk ik :wink:

Ik heb de tijdschriftenbuzz ingevuld en een Libelle-poll en nu komen ze 1 mei de Libelle buzzkit afgeven. :mrgreen:

Hier ook. Kreeg zojuist van buzzer bericht dat ik mijn adres moest controleren voor de libelle buzz kit.

Mijn man mag dus de vuilniszakken buzzen en ik de libelle. Zo heb je tijden niks en nu twee tegelijk :dance:

hadden we het er maar over:

Kreeg net een mail dat mijn pakket onderweg is 24 april moet ik het in huis hebben :dance:

ja hier ook net mail gekregen dat ze onderweg zijn :dance: