Buzzer 2010

idd 7 is al een wat oudere hond, nou ligt het geheel aan het ras natuurlijk of het zich ook al oud voelt (en dus gedraagt). Mijn hond is nu 11,5, heeft veel last van dr atrose, maar MOET elke dag spelen met dr bal en gaat ook gewoon door ook al heeft ze pijn. Dus wij beperken het speelmoment tot alleen 'savonds bij het uitlaten en meer niet. Als ze mazzel heeft dan speelt 1 van de kids nog wel met haar in de tuin of steeg, maar uitgebreider dan dat kan ze gewoon niet meer aan.

Maarre…voor een code moet je me maar even pb-en! :mrgreen: anders hou ik het overzicht niet meer!

groetjes Jiska

Ook ik heb de pedigree souplesse gister binnen gekregen. Helaas kan mijn hond er niet tegen (heeft een zeer zwakke maag) en nog geen half uur nadat ze het op had konden we het al weer opruimen.

Gelukkig heb ik nog een hond en die vond het zalig. Nou is dat wel een kleinere dus zullen we de staafjes gewoon door de midden breken.

Ook hier nog actie codes aanwezig!!!

Die pedigree souplesse mogen ze vanaf dat ze 9 maanden oud zijn hoor ! Kijk maar op de verpakking of website !

klopt, ze mogen het wel al hebben, alleen om te BUZZEN!! waar het tenslotte om draait, zijn ze op zoek naar honden die al wat stijver in de gewrichten zitten en dat is toch voornamelijk bij oudere honden het geval. :wink:

Hier toch wel 6 maanden moeten wachten voordat ik iets mocht buzzen.

Ik heb tot nu toe gebuzzed;

Jillz, NestleNes en Wokblokjes

De wokblokjes zijn lekker hè!

Ik heb gisteren ook het Souplesse pakket binnen gekregen. Heb alleen wel heeeel veel extra actiecodes, heb er maar een stuk of 8 nodig voor de pakketjes, toch? Of heb ik iets heel erg verkeerd begrepen? Is de rest gewoon voor online buzzen enzo?

Groetjes Jessica.

@kayleigh wrote:

De wokblokjes zijn lekker hè!

Ik heb gisteren ook het Souplesse pakket binnen gekregen. Heb alleen wel heeeel veel extra actiecodes, heb er maar een stuk of 8 nodig voor de pakketjes, toch? Of heb ik iets heel erg verkeerd begrepen? Is de rest gewoon voor online buzzen enzo?

Groetjes Jessica.

Heb van iemand hier een code gekregen om de hond van mijn ouders te laten buzzen :thumbup:

Het is tot nog toe alleen nog niet gelukt om het aan te vragen via die site… zowel vanmorgen als net krijg ik een foutmelding omtrent de datuminvoer…

Zou ik van iemand ook een code mogen, onze hond is 9 en begint in een keer echt oud te worden. ze heeft nu sinds een half jaar ook een grijze neus :mrgreen:

via pb zijn er bij mij codes te krijgen! :mrgreen:

alleen die stomme site werkt dus nog niet zo goed begrijp ik, balen dat het nog niet gelukt is mamamarije!

@Elmo wrote:

via pb zijn er bij mij codes te krijgen! :mrgreen:

alleen die stomme site werkt dus nog niet zo goed begrijp ik, balen dat het nog niet gelukt is mamamarije!

nou ja ik ben benieuwd of anderen ook problemen ondervinden eigenlijk… had al even gekeken op de site van buzzer en daar staat wel dat het lastig gaat… maar bij mij gaat het dus helemaal niet!!!

Krijg heel mooi code te zien, waar ik als (voormalig)ict’er wel op kan maken dat hij moeite heeft met het datumveld… maar dat vult hij zelf in als je de datum via de kalender hebt gezocht :think: heb ook al handmatig datum ingevuld, maar dan werkt het nog niet…

Hier ook via PB codes te verkrijgen dus.

Jammer te lezen dat het lastig gaat met die codes. Dat mag toch niet zo zijn als je denkt iets gratis uit te mogen proberen :wink:

nou het is vanavond wel gelukt… dus over een week ofzo kan de hond van mijn ouders buzzen :lol: (is die hond nog eerder als ik tsssss :mrgreen: )

Graag zou ik ook een code willen :oops:

PB…

hier heb ik ondertussen de hondensnacks gekregen .jeetje wat veel zeg.

elk los pakketje kost in de supermarkt 6 euro :shock: er zitten heel wat van die pakketjes in die doos :thumbup:

ik heb die voor grote honden.

@merel33 wrote:

hier heb ik ondertussen de hondensnacks gekregen .jeetje wat veel zeg.

elk los pakketje kost in de supermarkt 6 euro :shock: er zitten heel wat van die pakketjes in die doos :thumbup:

ik heb die voor grote honden.

Ik heb voor kleine honden. grote en middel grote honden :thumbup:

heb ook al wat uitgedeelt :thumbup: hier vinden ze het erg lekker :thumbup: :wink:

t, is ook erg mooi verpakt, t, ziet er goed uit en t, zit apart verpakt dus het blijft vers :wink:

Ik heb voor grote en kleine honden. Ook al wat pakketjes uitgedeeld.

Alleen onze hond is niet zo’n fan van de groenlipmossel :lol:

kan ik misschien ook een code krijgen :oops:

ik wou heel graag deze buzzen, maar helaas geen uitnodiging gekregen :frowning:

@Pleuntje wrote:

kan ik misschien ook een code krijgen :oops:

ik wou heel graag deze buzzen, maar helaas geen uitnodiging gekregen :frowning:

pb me maar ik heb alle code’s nog :wink:

heb 1 code van hier 2x laten gebruiken (mijn ouders en hun buren) … nu had ik het er over met de buurvrouw en mag hun 9 jarige labrador misschien ook een code!!! :mrgreen: