Ik heb ook de tijdschriftenpoll ingevuld.
Mijn man kreeg die over de vuilniszakken. Heeftie ook ingevuld.
Ben benieuwd of we mogen buzzen.
Ik kreeg vrij snel na het aanmelden al een poll, de Sanex.
Daarna Chocodreams en nu dus de vuilniszakken.
Ik had graag MeiAsia en de wokblokjes gedaan
Hier precies hetzelfde Mayo :thumbup: Een paar weken na inschrijving de Sanex Buzz, toen de ChocoDreams :drool: :drool: En nu wachten we braaf op de vuilniszakken :thumbup:
ik heb gebuzzt
de philips sonycare tandenborste; (die we nog steeds hebben)
dove deo
jillz
de sonicare tandenborstel voor kids (hebben we ook nog steeds)
en nu mogen we de vuilniszakken buzzen
denk mezelf wel goed genoeg te kennen dat ik niet het geduld heb een jaar te wachten op een eerste buzz :oops:
@mamaMarije wrote:
denk mezelf wel goed genoeg te kennen dat ik niet het geduld heb een jaar te wachten op een eerste buzz :oops:
En dus? Ga je je dan uitschrijven ? Ik snap niet hoe je hier geduldig voor moet zijn ? Het komt vanzelf. Of niet. Dan niet toch ?
@Karin2 wrote:
@mamaMarije wrote:denk mezelf wel goed genoeg te kennen dat ik niet het geduld heb een jaar te wachten op een eerste buzz :oops:
En dus? Ga je je dan uitschrijven ? Ik snap niet hoe je hier geduldig voor moet zijn ? Het komt vanzelf. Of niet. Dan niet toch ?
Dan schrijf ik me idd uit… nog niet direct ofzo, maar als er de komende maanden nog niks komt dan wel.
Ik weet wel… als het komt dan komt het en zo niet dan niet… maar het lijkt me toch wel leuk om het daadwerkelijk een keer te mogen doen dat buzzen… en als het niet komt… dan buzz ik maar niet :lol:
@mamaMarije wrote:
@Karin2 wrote:@mamaMarije wrote:denk mezelf wel goed genoeg te kennen dat ik niet het geduld heb een jaar te wachten op een eerste buzz :oops:
Dan schrijf ik me idd uit… nog niet direct ofzo, maar als er de komende maanden nog niks komt dan wel.
Ik weet wel… als het komt dan komt het en zo niet dan niet… maar het lijkt me toch wel leuk om het daadwerkelijk een keer te mogen doen dat buzzen… en als het niet komt… dan buzz ik maar niet :lol:
dat moet je natuurlijk zelf weten, maar je hebt er toch geen "last"van om ingeschreven te blijven?
je zult zien dat wanneer je je uitschrijft een buzz komt die je op het lijf geschreven is en je anders misschien ook al wel had mogen buzzen!
De pedigree souplesse is onderweg, kreeg ik gister een mailtje van !
De geurvuilniszakken komen er ook snel aan
Heb getest:
Sonicare kindertandenborstel
Valess
Groente/fruit sapjes
En ik ga straks de geurvuilniszakken testen :dance:
Ik heb mogen buzzen:
DubbelFrisss minder zoet
Dreumesmelk
Wokblokjes
Mamamarije, nu ga je vast snel een buzz krijgen. :lol: Vorige keer toen ik kwam klagen hier kreeg ik week erop een buzz pol haha.
Ik heb in 1 jaar alleen struik soep en wokblokjes gebuzzed.
En nog iets over lekker slim, programma, maar die kreeg iedereen.
De rest heb ik afgekapt (creditcard etc)
Nog geen post
Ik heb onze jack russel alvast op de uitkijk gezet :mrgreen: Ga jij maar kijken f je kauwstokkies al komen :lol: :lol: :lol: :lol:
Pedigree is binnen :dance:
Ik heb code’s om gratis een pakketje voor 6 weken aan te vragen dus als iemand intresse heeft pb me maar!! Dan kan je een pakketje gratis aanvragen.
De 1e is op en onze hond vond het heerlijk
@knipoogje1983 wrote:
@mamaMarije wrote:@Karin2 wrote:@mamaMarije wrote:denk mezelf wel goed genoeg te kennen dat ik niet het geduld heb een jaar te wachten op een eerste buzz :oops:
dat moet je natuurlijk zelf weten, maar je hebt er toch geen "last"van om ingeschreven te blijven?
je zult zien dat wanneer je je uitschrijft een buzz komt die je op het lijf geschreven is en je anders misschien ook al wel had mogen buzzen!
Nou als iedereen die niets mag buzzen er zo over denkt dat is dan mooi, kom ik weer sneller aan de beurt hahaha :mrgreen:

Even denken hoor ik wat ik allemmal gebuzzt heb.
Een boek van leo blochuis
robijn of omo
dubbelfriss minder zoet
jilzz
thats it geloof ik, jillz is nu ook weer bijna een jaar geleden dus er mag wel weer eens wat komen, luiers ofzo hahaha :lol:
Ik heb tot nu toe gebuzzed
de sonicare
jilzz
en nu de souplesse.
is vandaag binnen gekomen :dance:
De pedigree is binnen en ons hondje had heel erg snel door dat het voor hem was :mrgreen:
De buzzpakjes zijn bijna allemaal ookal uitgedeeld, dat ging erg rap
hoi hoi,
ik heb ook de pedigree binnen, mn hond vind het idd zalig!!
Mocht er iemand nog zijn met (het liefst een wat oudere) hond die niet mee doet hieraan, stuur gerust een pbtje, heb ook nog wat actiecodes over om gratis zo’n soepel-in-6-weken pakket aan te vragen.
Groetjes Jiska
@Elmo wrote:
hoi hoi,
ik heb ook de pedigree binnen, mn hond vind het idd zalig!!
Mocht er iemand nog zijn met (het liefst een wat oudere) hond die niet mee doet hieraan, stuur gerust een pbtje, heb ook nog wat actiecodes over om gratis zo’n soepel-in-6-weken pakket aan te vragen.
Groetjes Jiska
Vanaf welke leeftijd is het dan?!
Weet niet precies wat voor spul er nu in de buzz zit?
De hond van mijn ouders is 7… officieel nog geen oude hond denk ik (en als je haar ziet zeker niet :lol:).
Op tv is geregeld een reclamespotje geweest dat het vanaf ongeveer 7 was