Hoe voel je je vandaag lieverd? :-*
Nog twee dagen :dance: :dance:
Heel veel succes Donderdag :-*
Nog 2! dan mag je eindelijk je ventje vast houden :inlove:
Kom hier niet meer zo vaak, maar was even heel nieuwsgierig hoe het met je gaat. Zie ik gewoon dat je nog maar 2 dagen hoeft te wachten.
Wat een bijzondere tijd gaan jullie tegemoet.
Heel veel sterkte en geniet van de komende periode ondanks alle heftige emoties die ongetwijfeld gaan komen.
:-* :-*
Hey lieve Eef, even een paar dagen niet op kok geweest. Nog 2 dagen!!! Wat een spannende en tegelijk bijzondere dagen ga je tegemoet. Geniet van getrappel in je buik meis. Ik denk dat heel dit topic donderdag met je meeleeft :hug: :-
Ik heb bij Aron trouwens ook gel gehad en had meteen goeie weeen…na minder dan 6 uurtjes was hij er (voor een eerste wel vlot).
En Merijn kwam met 36,4 weken…en die woog 3580 gram! Die had ik geloof ook niet tot 40 weken willen uitdragen :shifty: :mrgreen:
Ik kom veel spieken hoor de komende dagen :- :-* :-*
Joh nog 2 dagen Spannend zeg. Xxxx succes
Eef!!! Nog 2 dagen :inlove:
@Amy82 wrote:
Ja dat denk ik ook met de emoties… Het gaat nu op zich best goed eigenlijk, maar ik denk dat alles los gaat komen als hij er is… Heb nu al, dat als ik een kindje op tv geboren zie worden, en het voor de eerste keer huilt, dat ik al begin te janken… Kan je nagaan bij mijn eigen kindje :shifty:
Bij mij andere situatie dan bij jou... maar ik heb, toen L.othar geboren is, uren gehuild... van geluk voor hem en van verdriet voor haar ...
Goed dat je weet dat het komen zal... :-*
@Amy82 wrote:
Ja dat denk ik ook met de emoties… Het gaat nu op zich best goed eigenlijk, maar ik denk dat alles los gaat komen als hij er is… Heb nu al, dat als ik een kindje op tv geboren zie worden, en het voor de eerste keer huilt, dat ik al begin te janken… Kan je nagaan bij mijn eigen kindje :shifty:
En die emoties ook lekker laten gaan :-*
Morgen is het zover!!! Geniet van de laatste middag samen met Jayden. Misschien nog wat leuks met hem doen zodat hij nog even 1 op 1 aandacht krijgt en jij je gedachten op zij kan zetten. Kan me voorstellen dat je er nu helemaal mee bezig bent.
Lieve Lieve Eef.
Vandaag, je laatste dag als mama van 2. Morgen gewoon mama van 3!
Van een onwijs leuk jongetje :inlove: een prachtig vlindermeisje :**: :vlinder: en een heerlijk huilend ventje :inlove:
Ik gun het jullie zo.
Geniet vandaag, van jullie gezinnetje, en morgen onwijs veel succes met de bevalling. Onwijs veel sterkte, want het zal (denk ik) zwaar zijn.
En op naar een huilend ventje! :inlove: :inlove:
xxx kus.
Laatste buikdag! Nog maar 24uur en dan is het zo ver… Superspannend!
Houd je het nog een beetje vol? Wat een rollercoaster deze laatste dagen… Om meerdere redenen!
Denk aan je lieffie, en kom gauw op visite! :-* :hug:
zo mooi wat vandaag en gisterenavond geschreven werd.
Ik sluit me volledig aan !
nog eentje…
xxx
gerda
Nog één nachtje slapen lieverd.
Ik denk aan je.
Bedankt allemaal lieve dames! :-*
Ben ontzettend gespannen en zenuwachtig… Ook zo benieuwd hoe de bevalling gaat verlopen…
Ohhh echt bijna meid! Wat moet het spannend zijn!
:hug: :-*
Had dit hele topic niet gezien. Maar morgen is het gewoon al zover. Spannend en heel veel succes morgen.
@Sweet-Love wrote:
Lieve Lieve Eef.
Vandaag, je laatste dag als mama van 2. Morgen gewoon mama van 3!
Van een onwijs leuk jongetje :inlove: een prachtig vlindermeisje :**: :vlinder: en een heerlijk huilend ventje :inlove:
Ik gun het jullie zo.
Geniet vandaag, van jullie gezinnetje, en morgen onwijs veel succes met de bevalling. Onwijs veel sterkte, want het zal (denk ik) zwaar zijn.
En op naar een huilend ventje! :inlove: :inlove:
xxx kus.
Hier sluit ik me bij aan.
Wat heb je dat mooi omschreven.
Zo welkom, en zo gewenst.
Dat ben jij kleine vent.
Een blauwe wolk, waar papa en mama op zullen leven.
Een zusje* dat waakt over jou, is een bijzonder gegeven.
Meer dan welkom en gewenst.
Nog maar een nachtje,
Kleine vent.
Dan mag je je bijzondere Papa en Mama
en je grote broer Jayden ontmoeten.
Wetend dat er altijd een wolkje zal zijn,
in jullie leven, waar je zusje* overheen kijkt,
zodat alles zoveel mooier is.
Lesley wat mooi
@Sweet-Love wrote:
Zo welkom, en zo gewenst.
Dat ben jij kleine vent.
Een blauwe wolk, waar papa en mama op zullen leven.
Een zusje* dat waakt over jou, is een bijzonder gegeven.
Meer dan welkom en gewenst.
Nog maar een nachtje,
Kleine vent.
Dan mag je je bijzondere Papa en Mama
en je grote broer Jayden ontmoeten.
Wetend dat er altijd een wolkje zal zijn,
in jullie leven, waar je zusje* overheen kijkt,
zodat alles zoveel mooier is.
Heel mooi.
Nog 1 dagje en dan hebben jullie morgen een klein huilend ventje in de armen. :inlove:
Succes morgen :-* :-*