Bub voor Amy82 !!!

Het was gezellig je even gesproken te hebben. Frank kwam beneden en stond raar te kijken dat we al opgehangen hadden :mrgreen:

Ik was liever nog even bij je geweest maar zo was het ook goed. Even van jou horen hoe het gaat. De vorige keer dat ik je een dag voor de bevalling aan de telefoon had was de dag dat je gehoord had dat Quincy niet meer leefde. Het gesprek van vandaag was een stuk gezelliger.

Ohhhh over 10 dagen al bij jou op kraambezoek :inlove: :inlove: leuk, ik heb er zin in. Hopelijk voelen jullie je goed dan en als het niet zo is dan moet je me wel beloven dat je het afzegt.

Lieverd voor het geval we elkaar niet meer “spreken” voor de tijd. Zet hem op kanjer! Op naar een huilend broertje op je buik.

Ik hou mijn telefoon angstvallig in de gaten morgen, denk aan je :-*

Chantal :-* Ja was zeker gezellig :inlove: En een heel ander gesprek dan vorig jaar, dag voor de bevalling, pfff… En ik beloof het, als het niet gaat volgende week, laat ik het weten.

Zit nu trouwens naar mijn banner te kijken… Morgen nog 26 dagen, en morgen is het de 26e hihi

Ik zit morgen ook mijn telefoon en fb gekluisterd hoor hihi. :inlove:

Succes, sterkte en veel geluk gewenst morgen!

Lieve Eef, nu alvast even, heel veel succes morgen, ik hoop dat alles vlot mag verlopen en je je mannetje snel zal zien.

Ik hou het natuurlijk in de gaten, maar wilde nu alvast even een steunberichtje achterlaten :pray: :-*

Heel veel succes morgen, zet hem op!!!

Hopelijk loopt het allemaal heel voorspoedig, met als resultaat een prachtig huilend kindje op je borst!! :inlove:

Nog een dag… spannend!

Morgen is je ventje er :inlove: heel veel succes meid, zet hem op!! en ben reuze nieuwsgierig …

Denk aan je morgen :hug: :-*

Heeeel heeel veel succes morgen. En sterkte meiss.

:hug: :hug: :-*

En dat het een voorspoedige bevalling mogen zijn.

Succes voor morgen!

Lieve Eef, ik heb ooit eens iets geschreven voor een kennis. Ik wil het, aangepast, ook even met jou delen…

En daar gaan we dan

Ons laatste nachtje in hetzelfde lijf

Nog heel even ben je helemaal alleen van mij

Hoef ik je nog niet te delen

Zeg ik zachtjes: zet hem op klein mens

Want morgen hebben we een klus te klaren

De laatste ‘hindernis’ voordat ik je aan kan kijken

Voordat ik jouw geur kan ruiken

Voordat ik jouw neusje in mijn hals voel

En daar gaan we dan

Wij samen, jij en ik

Je papa en je broertje

Je zusje als een vlinderzachte bries

Samen zijn we 1

En daar gaan we dan…

Heel veel succes meid!! Ik wens je een mooie bevalling toe met als kers op de taart een prachtig ventje op je buik! Zet 'm op!

Mooi Marion!

nou zit ik weer te janken Marion, wat mooi… :cry:

hier ook een traantje… mooi hoor Marion

Prachtig Marion :frowning:

Lieve Eef…Nog 1 nachtje slapen. Nog 1 nachtje genieten van het kleine jongetje in je buik. Maar morgen is het zover…Morgen is de dag dat jullie zoontje, broertje van Jayden en Quincy* komen mag. Hopelijk een prachtig geluid zodra hij op je buik wordt gelegd. Het geluid van het leven.

Ik wil je voor morgen heel veel succes wensen. Dat de bevallig voorspoedig mag verlopen en jullie kereltje gezond ter wereld komt!!!

:-*

:pray: voor morgen :-*

gelukkig ben ik dan ook een dagje thuis :slight_smile:

Heel veel succes morgen. Zal aan je denken :-*

Marion wat mooi, je hebt me aan het huilen.

Eef ik leef zo met je mee. Ik wens je veel sterkte, succes en geluk toe voor morgen. Ik hoop dat alles snel en voorspoedig zal verlopen en dat je dan je derde kindje gewoon huilend in je armen zal sluiten. Geniet nog even van je laatste nachtje met je kleinste kleintje in je buik :-*

Heel veel succes morgen!!!

Ik hoop dat alles goed en voorspoedig zal verlopen.

En dat je een blakend gezond jongetje in je armen mag sluiten!

De laatste nacht gaat in!

Ik denk aan je, lieffie, maar dat weet je prima…

Hopelijk heb je een fijne, snelle bevalling, en kun je binnen de kortste keren heerlijk knuffelen met je kleintje.

Vanavond branden onze kaarsjes voor Quincy*, jou, Alex, Jayden, en jullie kleine dropje! :-

:hug: :kaars: :vlinder: :kaars: :hug: :-