Bub voor Amy82 !!!

hoi allemaal en in het bijzonder aan Amy82,



Jayden wil al zoooooooo lang een brusje erbij. Vorig jaar juni sloeg het noodlot toe en stierf Quincy Megan nog voor ze op aarde mocht verwelkomt worden.



Ik deed Amy de belofte dat - als er zich een derde kindje zou aandienen - ik voor haar een afteltopic zou maken.

Intussen is Amy 34 weken zwanger, maar ze wordt nog deze maand ingeleid, lees ik net in ander topic.

Hoog tijd dus om mijn belofte waar te maken !!!



Amy, man en Jayden: ik wens jullie een probleemloze bevalling toe ! Geniet met volle teugen wanneer dit kindje wenend op je buik gelegd wordt.

Quincy zal nooit vervangen worden door haar kleine broertje, maar ik hoop dat zij als een grote beschermengel zal mee waken over dit kleintje. Net als over jullie trouwens.



nog een tweetal weken en dan ben jij mama van drie kindjes !

spannend !!!



heel veel liefs,

Gerda

Ik tel zeker mee af!

Voor het DERDE kindje van Eveline en man.

En het broertje van Jayden!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Pfff lieve Gerda, traantjes hier hoor :frowning: :-* :thumbup:



En natuurlijk tel ik me af!!! :inlove: :-*

Ik tel ook mee voor mijn lieve vriendinnetje!



Lieverd op naar een mooie bevalling en naar luid babygehuil op je buik. :inlove:

Zo mooi gezegd!



Ook al ben ik hier niet veel meer: ik tel sowieso mee af! :slight_smile:

he jeetje Gerda, nou maak je mij toch wel even aan het janken hoor :cry: :inlove:



superlief :inlove:



zal ik dan beginnen? :shifty:



nog 14 dagen :shifty: :inlove: :dance:

Wow…deze maand al :dance:



IK ga met je mee aftellen :wink:

Door alle toestanden hier had ik je even niet gevolgd, ik bedacht me vanmorgen nog dat het toch niet lang meer zou duren en hier is dan al je afteltopic! Ik doe mee!



Ben je er helemaal klaar voor? Vind je het eng of gewoon gezond spannend?

Gezond spannend, D! Ik zie ook helemaal niet tegen de bevalling op gelukkig. Hoop alleen niet dat na mijn turbobevallingen van Jayden en Quincy het nu deze keer heel lang gaat duren :wink:



Ben er wel klaar voor, alle babykleding is ook gewassen, nog even inruimen, deel strijken… Oja, en de box nog in elkaar zetten, maar dat doen we na het weekend, na Jaydens verjaardag. En de kinderwagen nog terug zetten in reiswiegstand :inlove:

Oh wat leuk ik tel mee af :inlove:



Oh heerlijk de laatste voorbereidingen en laatste weekjes/daagjes. Dat gaat haaaard!! Hoop een voorspoedige bevalling :-*

Wooeeeehhhh nog 14 dagen dus :dance: :inlove: :-*

Mooi gezegd Gerda.



Ik tel mee!!!

Ik volg je, net als heel kok , ook lieve Eef… Toe maar vent, kweek nog even lekker veel babyvetjes en kom gezond ter wereld. Je bent zoooo welkom!!!

@~Marion~ wrote:

Ik volg je, net als heel kok , ook lieve Eef… Toe maar vent, kweek nog even lekker veel babyvetjes en kom gezond ter wereld. Je bent zoooo welkom!!!
:inlove: :inlove: :thumbup:

@~Marion~ wrote:

Ik volg je, net als heel kok , ook lieve Eef… Toe maar vent, kweek nog even lekker veel babyvetjes en kom gezond ter wereld. Je bent zoooo welkom!!!




Mooi gezegd Marion :thumbup:

Marion :-



Lief dat jullie allemaal meeleven :-

Ik ken je verder niet maar wel je verleden met jullie dochtertje. Ik denk dat iedere moeder hart wel een sprongetje maakt als jullie straks jullie mannetje gezond en wel in jullie armen hebben dus lees ook stiekem mee

Ik doe mee!!

2 weken nog… voordat er éindelijk een huilend kindje op je borst gelegd wordt… :-*

Jaaa, ik tel mee af.

Het komt goed, het moet gewoon :-*

Ik doe ook mee af tellen!!