Bub voor Amy82 !!!

Weer een dag minder tot je jullie mannetje eindelijk vast kunt houden :inlove:

Ja :inlove:



Nu maar hopen dat het inleiden snel gaat… als alles nog helemaal dicht zit, krijg ik eerst erm ballonnetje. Die valt eruit bij 3 cm, dan gaan ze mijn vliezen breken en dan eventueel weeën opwekkers.



benieuwd wat er allemaal nodig is, gezien mijn snelle bevallingen… Vk zei dat het wel tot 48 uur kan duren voor je met het ballonnetje op 3 cm zit :shock:

Oh het komt nu echt dichtbij :inlove:

Spannend zeg! Ik tel uiteraard met je mee en kan niet wachten tot het goede nieuws dat je kleine mannetje heerlijk bij je ligt te genieten na een vlotte bevalling.



:-*

Dan is het te hopen dat evt voorwerk al voor een cm of 2 heeft gezorgd :wink: Zal het vast geen 48uur duren voor 1cm



Waar ga je trouwens bevallen? Want bevallen in het mc spijkenisse werd toch niet meer gedaan?

Nog 13 :inlove:

Op deze 13de, nog 13 dagen te gaan !



ik heb ook twee ingeleide bevallingen gehad (Tineke en Maaike) én dat is zeer vlot verlopen. (vanaf de eerste wee, respectievelijk 47 MINUTEN en 34 MINUTEN tot ik ze in de armen had. ) Laat je door die 48 u niet bang maken, meis.

Alle kaarsjes en ondersteuning doen mee !





xxx

Gerda

Ik kom bijna nooit meer op KoK, maar zat laatst te denken ´dat het niet lang meer kon duren´



En ja hoor, een afteltopic :inlove:



Ik zit hier gewoon met natte oogjes de openingspost van Gerda te lezen, wat ontzettend lief :inlove:



Ik ga gewoon hééél hard duimen dat dit kleine broertje woest brullend ter wereld gaat komen.



Lieve Eef, het is jullie zo ontzettend gegund. Dit moet, dit zal.



:-*

Nog 13 nachtjes :dance:



Bij Aron en Merijn trouwens beide keren ingeleid (al waren bij Merijn mijn vliezen al gebroken 2 dagen daarvoor met 36 wkn), Aron in ruim 6 uur en Merijn in ruim 3 uur. Komt goed meis :hug: :thumbup: :-*

oh zo ik zie nu pas dat je in spijkenisse woont…ik in hoogvliet.

De kraamafdeling is volgens mij inderdaad in september gesloten samen met de kinderafdeling…deze doet alleen nog dagopnamen. ben ook wel benieuwd waar je gaat bevallen nu…

super spannend!!! :mrgreen: :thumbup: :inlove:

@mamavanayden wrote:

oh zo ik zie nu pas dat je in spijkenisse woont…ik in hoogvliet.

De kraamafdeling is volgens mij inderdaad in september gesloten samen met de kinderafdeling…deze doet alleen nog dagopnamen. ben ook wel benieuwd waar je gaat bevallen nu…




Grappig, bijna buren dus :lol:



1 oktober, dan gaat de kraamafdeling, verloskunde en kinderafdeling dicht. Dus ik kan wel nog in Spijkenisse bevallen, gelukkig. 1 oktober is precies de dag dat ik 37 weken zou zijn. maar goed, daarom word ik dus ook een paar dagen eerder ingeleid…



Gerda, zo hé dat is pas snel!!



Mayo :-*

Oh dat is wel super geregeld dan zeg! Fijne vk/gyn :wink:

Oh okee, mijn dochter is vorige week voor dagopname geweest…amandelen moest eruit. Toen was de kinderafdeling al wel eerder gesloten…alleen nog dagopname. Maar officieel was het oktober ja.

Dan zullen ze alleen nog kraam/verloskunde enzo doen.

wel super dat ze daar rekening mee gehouden hebben.

Ik heb je gevolgd toen we beide op onze nod’s zaten te wachten en nu hou ik dit afteltopic ook in de gaten.

Nog even 13 dagen om de laatste dingetjes in orde te maken.

Nog even en dan lekker gaan genieten :inlove:

nog 12…



xxx

Gerda

Nog 12!!!



:-*

Het lijkt wel aftellen naar mijn nod :mrgreen:



Bijna uit de dubbele cijfers! :dance:



Vandaag Jayden zijn kinderfeestje, morgen zijn verjaardag :inlove:

Jaaaa, weer een dag minder :inlove:



Veel plezier vandaag en alvast gefeliciteerd met Jaydens verjaardag!

Joh, tuurlijk tel ik mee af voor Eef!!!



:inlove:



Fijn feestje en alvast een fijne verjaardag :-*

:dance: Jaaa nog maar 12 :dance: Komt steeds dichter bij :inlove:



Enne jij morgen ook een feestje? Wij ook :mrgreen: Alvast heel veel plezier morgen!! Wat worden onze jongens groot he, 5 alweer :inlove: :-*

ben nu nog aan het werk tot 22 uur…vanavond nog een taart bakken als ik thuis kom…en versieren…wordt een latertje :wink: