En zo tellen we weer af. % jaar geleden ook vol spanning naar de geboorte van de jongens en nu telle we af naar het kleine broertje :inlove:
Nog 12 dagen lieverd! :dance: :dance:
Maria: Goh ook jullie morgen feest? Wij vieren het ook morgen hahaha :mrgreen: :mrgreen:
Hey lieve Chantal, jullie dan ook alvast een heel fijn feestje morgen :-* :-* :-* Geniet van je knappe 5 jarige kanjer :-*
nog 11 dagen…
Amy, Maria en Chantal: van harte gefeliciteerd met jullie (bijna) jarigen. Maak er een superfijne dag van !
Jayden : nu je 5 bent, is het bijna hét moment om voor de tweede keer grote broer te worden… wat een bijzonder jaartje wordt dit voor jou ! Gelukkige verjaardag en geniet van het feest !
@ all: fijne zondag !
xxx
Gerda
Nog 11 dagen!! :dance:
En van harte gefeliciteeerd met Jayden zijn verjaardag! Een hele fijne dag ! :-*
Het komt steeds dichterbij…Nog maar 11 dagen weg te strepen :dance:
En natuurlijk een dikke felicitatie voor grote broer Jayden :-*
Nog 11 dagen!!!
Heel fijne dag vandaag met de verjaardag van de kleine, grote man.
Jayden, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Nog 11 dagen!
Eef gefeliciteerd met je grote vent!
Gerda bedankt!
Maria gefeliciteerd met Merijn. Jullie ook een fijne dag
Amy ik ga je hier ook volgen hoor… Voor jou komt het nu echt dicht bij… Spannend hoor!!!
En nog gefeliciteerd met Jayden :inlove:
Weer eentje minder, fijne verjaardag vandaag :inlove: :dance:
bedankt allemaal voor de felicitaties :inlove:
Alex is even met Jayden aan het voetballen in de voorstraat, we wachten op de visite…
Malieke, dank je ja ben momenteel niet superactief op kok bij oktobermama’s en fb :oops:
Eef, gefeliciteerd met de grote man! (En Marietje ook met jouw mannetje)
Nog effe, nog effe… Hoest met de stress meid??
Had je al gefeliciteerd op FB, maar hier ook nog even een dikke felicitatiezoen :-* voor jou en je 5 jarige kleuter :inlove:
Nog 11 nachtjes :dance:
Lief hier ook de felicitaties voor Merijn :-*
Nog 10 dagen!!!
Hoe was het gisteren?
Nog 10 dagen!!
Fijne dag gehad gisteren? :-*
nog 10 …
leuk gefeest gisteren ?
xxx
Gerda
Nog 10 dagen…Nu eerst nog 10 dagen genieten van je buik en het getrappel van het kleine mannetje :inlove:
pff nog 10… gaat wel eng dichtbij komen nu hoor :shifty:
Feest gisteren was echt leuk, hij is echt zó verwend, wowie :inlove:
Marion; met de spanning gaat het op zich wel hoor! Begin alleen last van mijn onderrug te krijgen, en dan voornamelijk rechtsonderin :wall: Ook als ik 's nachts wil draaien… Lig standaard op rechterzij, maar krijg dan zere heup, dus moet ik draaien. Heel voorzichtig eerst op mijn rug, maar dan krakt mijn onderrug alweer :roll: dan hop, kleine kussentje voor onder mijn buik naar links, en dan weer op mijn linkerzij draaien :mrgreen: Nee, soepel gaat het allemaal niet meer :mrgreen:
Maar nog 10 dagen, dan is hij er :inlove:
Wat leuk dat jullie gisteren zo’n leuk feestje hebben gehad :thumbup: En Jayden lekker verwend :inlove:
Nog 10 dagen meis :dance:
Oh lees net je afteltopic… nog maar 10 dagen nog ff meid en dan kan je heerlijk knuffelen met je ventje :inlove: gaat hard zeg…
Spannend morgen uit de dubbele cijfers :dance: :mrgreen:
Maar hoe dichter het bij komt, hoe enger het misschien voor jou ook zal zijn.