Bub voor Amy82 !!!

Goedemorgen!

Nog 9 dagen!!

En bij deze ben je alweer uit de dubbele cijfers!!

Fijn dat de verjaardag zo geslaagd was en Jayden lekker verwend is :inlove:

YES!!!

Nog 9 dagen, de dubbele cijfers zijn verdwenen.

:-*

we duiken onder de 10 !

nog 9 dagen meis en dan hou jij een wenend knulletje in de armen.

xxx

Gerda

Jaaah onder de 10…Nog maar 9 dagen te gaan :dance:

Waaa nog 9 :dance:

Vanmiddag om 14 uur echo, kijken hoe hij ligt. Lag tot week 33 namelijk met voetjes naar beneden, bij 33,5 toen ik in ziekenhuis lag lag hij goed :dance: Maar als hij nu wéér verkeerd ligt, dan draaipoging plannen. Maar laten we even van het goede uitgaan :wink:

En vanmiddag hoor ik ook of het volgende week woensdag of donderdag wordt :inlove: :dance:

Het schiet nu echt op zeg! Ik duim dat hij er keurig netjes bij ligt :pray:

:inlove:

stiekemevolger

Vanmiddag dus weer naar de gyn geweest, hij ligt nog steeds met zijn hoofdje naar beneden :dance: :inlove: Wordt nu op 2200 gram geschat, iets onder het gemiddelde. Maandag moet ik weer terugkomen, ze gaat dan inwendig onderzoek doen, kijken hoe het er voor staat :stuck_out_tongue: Zal dan ook horen of het woensdag of donderdag gaat worden. Spannend hoor!!

Dat is goed nieuws. Wat een schattig klein mannetje eef :inlove:

Zal denk rond de 2500 gr uitkomen? Tja en het blijft een meting met volgens mij een marge van 500 gr…

Ben zo benieuwd ook naar de naam hihi

nou dan zou hij in een week tijd 300 gram aan moeten komen… Terwijl hij nu in een week ongeveer 70 is gegroeid? Nou ja, blijft altijd een schatting natuurlijk…

Ik denk niet eens eigenlijk dat hij boven de 2500 gaat uitkomen, of niet veel in elk geval… Ben echt benieuwd :inlove:

en de naam, dat gaat iedereen verrassen :angel:

Spannend eef! Ik ben benieuwd.

Trouwens als broertje echt heel klein is, moet hij dan nog in zkh blijven?

Wat fijn dat hij met zijn koppie naar beneden ligt.

En nu wachten op de juiste dag :inlove:

Die kans zit er wel in Chantal. Maar dat is mijn grootste zorg niet… Ben zometeen allang blij dat hij gezond en levend ter wereld komt… Zal wellicht wel nog wat extra maat 44 moeten aanschaffen, maar dat komt ook wel goed…

wat fijn dat hij nog steeds met zn koppie naar beneden ligt!

Spannend hoor, komt nu echt dichtbij…

Ben je al helemaal klaar met alles?

mjah, nog zeep in de pompjes doen, zulke dingetjes… Box is schoongemaakt, de kleden zijn gewassen…

Kijk er ook zo naar uit om kleine man te gaan dragen :inlove:

@Amy82 wrote:

Vanmiddag dus weer naar de gyn geweest, hij ligt nog steeds met zijn hoofdje naar beneden :dance: :inlove: Wordt nu op 2200 gram geschat, iets onder het gemiddelde. Maandag moet ik weer terugkomen, ze gaat dan inwendig onderzoek doen, kijken hoe het er voor staat :stuck_out_tongue: Zal dan ook horen of het woensdag of donderdag gaat worden. Spannend hoor!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

:dance: :dance: :dance:

Oooh wat een lief klein mannetje!!!

Nog 1

weekje !!! :lol: :wink:

Kleine broer, groei in de volgende week nog maar goed aan, zodat je een goed startgewicht hebt !

xxx

Gerda

jaaa :slight_smile:

Nou, vannacht dacht ik even dat het was begonnen, pfff.

Moest om half 2 plassen, daarna lukte het niet om in slaap te vallen… Baby was constant aan het bewegen. Vanaf kwart over 3 voorweeën gehad, om de 8 minuten, kon ze mooi weg puffen… Denk dat ik om half 5 weer sliep… Onderbuik voelt nog steeds vervelend, beetje menstruatiekramp… Ik heb deze zwangerschap wel meer harde buiken gehad, maar dit voelde echt anders…

Ooooh wat gaat het snel nu!!! Nog maar 1 weekje geduld.

Zoooo vervelend die voorweeen. Zeker als je dan verplichtingen hebt en er vroeg uit ‘moet’…Vanmiddag lekker bijtanken :wink: :zzz:

En hopelijk hebben die voorweeen al voor voldoende ontsluiting gezorgd zodat ze gelijk je vliezen kunnen breken. Zou toch ideaal zijn…