De afteltopic is al begonnen zie ik :dance: :dance: :dance:
Was zelf even op vakantie, dus niet meer hier geweest.
Gefeliciteerd nog met de verjaardag van Jayden.
Nog eventjes en dan heb je de kleine man in je armen :inlove:
@aapie wrote:
Ooooh wat gaat het snel nu!!! Nog maar 1 weekje geduld.
Zoooo vervelend die voorweeen. Zeker als je dan verplichtingen hebt en er vroeg uit ‘moet’…Vanmiddag lekker bijtanken
En hopelijk hebben die voorweeen al voor voldoende ontsluiting gezorgd zodat ze gelijk je vliezen kunnen breken. Zou toch ideaal zijn…
idd, Jayden moet toch naar school… Dat is het voordeel van van je eerste zwanger zijn, na een butnacht kan je gewoon blijven liggen
Ik hoop ook dat de voorweeën iets doen Dat ik niet eerst ballonnetje hoef, maar meteen vliezen breken, hoppa. Benieuwd hoe snel het dan gaat :mrgreen:
Ingelke, :-*
Nog maar een weekje…of eerder :dance: :inlove: :-*
Heb je nog een beetje kunnen bijtanken gisteren?
Hopelijk vannacht wel weer beter geslapen!
En weer een nachtje minder :dance:
Het gaat de goede kant op!!!
Spannend zo’n laatste week denk ik…
:hug:
inderdaad: hopelijk doen die voorweeën ook echt iets ! beginnen met 2-3 cm zou ideaal zijn, lijkt me…
spannend en wat leuk dat hoe langer hoe meer meer mama’s mee aftellen met je…
xxx
Gerda
Nee Lisette, gisteren niet bij kunnen tanken… Vannacht wel als een blok geslapen. Had mijn voedingskussen lekker in bed genomen, voor onder mijn buik en tussen mijn benen/knieën, moet zeggen dat sliep een stuk lekkerder, amper zere heupen gehad :dance:
Bed staat sinds gisteravond ook op klossen. Jayden vond dat wel heel wat, toen hij vanmorgen de slaapkamer in kwam :mrgreen:
Gerda, ja met 2 cm ofzo beginnen, teken ik voor! Maar ga daar niet vanuit…
Super fijn dat je zo lekker hebt geslapen! :-*
Yay, nog 6!
Lig alweer vanaf kwart over 3 wakker… beetje jammer. Weer om het kwartier pijnlijke buik, maar minder erg als afgelopen keer. Hoop zo dat dit al wat voorwerk is…
Ik hoop hard met je mee!!!
6!!!
Ik duim met je mee meis :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nog maar 6!!!
Nog even meis. Denk aan jr.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :-*
Owww wat komt het dichtbij :inlove:
En hopelijk doet het voorwerk genoeg
:-*
:-* :-*
Nog 6 :inlove:
Kusje voor jullie!! Wachten duurt lang… Nog even lekker kapperen deze week? Maskertje, epileertje, badje? Of moest je er niet aan denken? Hoe dan ook, deze tijd is nog even lekker aan jou meis. Nog even en je hebt je hummeltje in je armen… :-*
Marion, kapper ben ik inderdaad geweest ja :mrgreen: Maskertje heb ik nog liggen, kan ik ook nog eens doen ja!
Laatste babyloze weekend Voor een jaar! :shock: :inlove:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :inlove:
spannend dat het zo dichtbij is nu!