Jeeje eef is het al bijna zover. Ik ben er weinig. Spiek 1 keer per maand hoe het hier gaat met je.
Denk aan je meid!Waar ga je bevallen ? Nog net in het Ruwaard of niet ?
vanaf morgen duiken we met z’n allen onder de 5 !
geniet nog van het getrappel in je buik intussen en van het laatste babyloze weekend !
Volgend weekend heb je broertje in de armen ! :inlove: :inlove:
Gerda
@gerda wrote:
vanaf morgen duiken we met z’n allen onder de 5 !
geniet nog van het getrappel in je buik intussen en van het laatste babyloze weekend !
Volgend weekend heb je broertje in de armen ! :inlove: :inlove:
Gerda
Ja :inlove:
Kimberly, ja ga nog met in het Ruwaard bevallen gelukkig! Hoe gaat het met jou? Klopt je voorgevoel van een meisje? En je zou mij nog pb sturen toch?
Ik lees hier even mee nu het zo dichterbij komt
Weer een dagje minder :inlove: … Ben ook zo benieuwd naar de naam :lol:
Gezellig Spoon
Sanne, hihi Nog even geduld
Ik ben vooral ook benieuwd hoe hij het in het begin gaat doen, en hoe groot en licht hij is… met 34 weken werd hij 2136 gram geschat, anderhalve week later (afgelopen donderdag) 2200 gram, dus niet echt veel aangekomen… Kom zelf ook niet aan… Sta nu al een maand stil qua gewicht, 82,5 kilo… Dus 11 kilo aangekomen deze zwangerschap…
Ook benieuwd of hij genoeg kracht heeft om meteen aan de borst te kunnen, dat wil ik zó graag… Met Jayden 8 maanden live bv gegeven en een maand gekolfd, deze keer wil ik zó graag langer bv geven Al zijn 8 maanden natuurlijk ook geweldig :inlove:
Moet ie dan sowiesoeerst in het zkh blijven?? Vanwege het gewicht
Denk het wel… Kan sowieso tot zondag, daarna gaat de afdeling dicht. Naar gyn wilde mij ook niet overplaatsen naar ander ziekenhuis. Dus ben erg benieuwd maandag wat gyn gaat zeggen over het inleiden…
Amy, An.nelot is geboren met 36,1, ook ingeleid.
Ga er vanuit dat je zeker 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven, een kindje van die leeftijd heeft vaak ‘opstartproblemen’ o.a. warmblijven, drinken, geel zien enz… in sommige gevallen wordt een kindje ook meteen meegenomen als het sommige functies niet voldoende zelfstandig kan, dat is wat ze mij vertelden toen ik die ochtend in het ziekenhuis aankwam. Uiteindelijk heeft An.nelot nog op de couveuse afdeling gelegen en mochten wij na 5 dagen naar huis, maar doorgaans is dat niet gebruikelijk voor de 37 weken omdat kinderen vaak nog heel kwetsbaar zijn. An.nelot was overigens 3100 gram, en dronk goed, maar haar suiker was nog niet op peil en lever waren nog niet helemaal goed ontwikkeld omdat 36 weken erg vroeg is. De eerste dagen en weken heeft A ook heel veel geslapen, omdat ze nog zoveel moest verwerken, uit de borst drinken deed ze wel, maar was te vermoeiend, ze moest, ook om haar suikerwaarden op peil te houden elke voeding een flesje van de kinderarts.
Wie weet valt het bij jou mee en ik weet dat het voor jou bijzaak is, maar dan ben je een beetje voorbereid
Succes en zet hem op!!
Onze andere dochters zijn met 38,0 37,5 en 37,1 geboren, ik vind het verwonderlijk hoe 7 tot 13 dagen zo’n groot verschil kan uitmaken, B. ging met 37,1 meteen mee naar huis, had geen problemen. Ligt niet aan het kind maar echt aan het termijn. Wilde ik toch even tegen je zeggen zodat je op de hoogte bent.
Ik ben heel benieuwd naar hoe je kleine mannetje eruit ziet en hoe hij aat heten!! :inlove:
Dank je Marda! Ik hou er zeker rekening mee dat we een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven… Hopelijk vallen de opstart problemen mee… Ben mij er ook echt wel van bewust dat 36 weken vroeg is, besef het mij steeds meer. Naar de vk zei ok, stress die ik nog kan gaan krijgen, is ook echt niet goed voor de baby…
Nee precies, er is goed afgewogen welk termijn voor jullie beiden het beste is, je mag er vertrouwen in hebben dat het goed gekozen is en dat het goed komt!! :hug:
Het gaat nu echt opschieten he! Nog maar een paar daagjes! Hopelijk heeft jullie mannetje een goede start en mag hij snel weer mee naar huis toe en is een overplaatsing naar een ander zkh niet nodig wanneer de kinderafd in het ruwaard sluit.
Mocht dat wel nodig zijn, weet je al waar je dan heen wilt? We duimen gewoon dat dat niet nodig is :thumbup: :thumbdown:
Aapie, nee hoop ook dat overplaatsing niet nodig is! En anders naar het Ikazia, is qua openbaar vervoer ook het makkelijkste…
Nog 4! morgen weer spannende dag.
En wie weet valt het mee, ik had er een van 33+5 die een bikkel bleek te zijn
Ik hoop op een mooie en voorspoedige bevalling, en dat hij maar lekker snel mee naar huis mag!
Succes vandaag bij de gyn!!! Hopelijk al wat ontsluiting :thumbup: :thumbdown:
Ikazia is idd makkelijker te bereiken met het ov.
al had ik voor het maasstadzkh gekozen…maar ja…daar werk ik dan ook
De laatste dagen!!!
Veel succes vandaag bij de gyn.
Hopen dat het voorwerk wat gedaan heeft.
@aapie wrote:
Succes vandaag bij de gyn!!! Hopelijk al wat ontsluiting :thumbup: :thumbdown:
Ikazia is idd makkelijker te bereiken met het ov.
al had ik voor het maasstadzkh gekozen…maar ja…daar werk ik dan ook
haha oh echt joh! :lol:
mamavanimke, ja ik hoop het ook zo
Ergens denk ik dat het woensdag gaat gebeuren… We zullen het zien!
Ben even kwijt hoe laat je moet…
Mijn duimen draaien :-*
Bijna!!! :inlove: