:dance: :inlove:
En wanneer is the day?
nog…
3!
maar ssssssst op fb alstublieft :mrgreen:
Geweldig nieuws.
Je weet nu waar je naar toe leeft…
Heeft het voorwerk al wat gedaan?
En nog wat plannen voor de laatste dagen?
Heerlijk dat je nu weet waar je aan toe bent! De laatste 3 daagjes! Geniet er nog even van!!!
@MamavanImke wrote:
Geweldig nieuws.
Je weet nu waar je naar toe leeft…
Heeft het voorwerk al wat gedaan?
En nog wat plannen voor de laatste dagen?
Voorwerk heeft zeker al wat gedaan! Boel is al verweekt en de buitenkant staat al open Kan meteen met gel beginnen donderdag…
Verder weinig op de planning komende dagen…
Ooooh dat is positief :dance: Laat de gel dan maar snel zijn werk doen
Spannend, onze meid is met 36w3d geboren. Wij mochten na 2,5 dag naar huis. Ze heeft twee dagen op de kinderafdeling gelegen, waarvan één dag in de couveuse.
Hopelijk verloopt alles voorspoedig. Succes & zet 'em op alvast! :-*
Nog maar eventjes !
Lynn is ook met 36+3 geboren. Deed het vanaf dag 1 prima, altijd bij mij op de kamer gebleven (geen kinderafdeling/neonatologie/couveuse) en we gingen met 36+6 naar huis
spannend Amy!
Spannend!!!
Yay!!! Spannend lieffie!!! :dance: :inlove:
Ik schrijf dus echt NOOIT meer op kok maar kom je toch even heeeeeel veel succes voor donderdag! Meid wat zullen de emoties zich ophopen de komende tijd. :hug:
Natuurlijk spanning, extra gemis van je kleine meisje maar vooral ook geluk. Eindelijk je kleine mannetje in je armen.
Dat hij maar roze en krijsend ter wereld mag komen! :inlove:
Liefs, Hanneke
@aapie wrote:
Ooooh dat is positief :dance: Laat de gel dan maar snel zijn werk doen
Hier inleiding met gel, vanaf de eerste wee duurde het 32 minuten voordat zoonlief geboren werd
Lieve Eef, dat je straks maar een heel hard krijsend kereltje op je buik mag krijgen.
Zet hem op!!
:-*
Nog maar 2 dagen :dance:
Hanneke! :-*
Ja dat denk ik ook met de emoties… Het gaat nu op zich best goed eigenlijk, maar ik denk dat alles los gaat komen als hij er is… Heb nu al, dat als ik een kindje op tv geboren zie worden, en het voor de eerste keer huilt, dat ik al begin te janken… Kan je nagaan bij mijn eigen kindje :shifty:
Marieke, woooo, dat is ehh, rap
Lisette, ja nog 2, gek hoor, nog 2 dagen zonder baby, vandaag en morgen, en daarna is hij er gewoon :inlove:
ooo wauw, nog maar 2 :inlove:
Heel veel succes nu, straks en dan :-*
mijn inziens klinkt overmorgen minder lang dan nog 2 dagen. :mrgreen: :lol:
Dus: overmorgen is DE dag !
wauw, meis, nog effe en je mag in uren gaan aftellen…
xxx
Gerda
super spannend!!! :mrgreen:
Wat spannend, ik duim dat mannetje donderdag snel krijsend op je buikkie mag liggen :-*