Deeske, superspannend!!!
Anjel, wat een verhaal meid! Gelukkig willen ze toch meewerken, zal vast een fikse opluchting zijn!
Natas, wow, mooie katjes!!! Ik heb drie katten, maar alledrie vuilnisbakkies. Twee rode je-weet-wel-katers, en een lapjes je-weet-wel-poes. :inlove:
MMeke, schat, hoe gaat het met je? :-* Heb een beetje het idee dat je niet echt lekker gaat… Klopt dat? :-*
Heeeeey Hanneke hoe is het met je buikje nog veel last gehad?
Over 10 min ga ik er ongeveer vandoor pfffff word steeds zenuwachtiger
Nee, is gelukkig over! Succes meis! :-*
Heb op de Januari mama’s een berichtje achter gelaten
Gezien, ik heb het nieuwe lijstje er al geplant.
Wat fijn trouwens dat het over is… Ik kreeg net een trap op mijn schaambotje (Nadine wilde niet aan gekleed worden) Dat doet ook verdomt zeer
Zoooooooooooooooo dan! :shock: AUW! :shock: :hug:
Tas en MMeke, vraag aan jullie, jullie hebben al pubers…
Hoe gaan jullie om met gruwelijk vervelend gedrag van jullie pubers?
Robyn haalt me het bloed onder de nagels vandaan, met grote regelmaat, en we zeggen al ruim een jaar dat ze zich gedraagt als een regelrechte puber. Serieus, ze gedraagt zich soms alsof ze een jaar of 14-15 is, in plaats van de 8 en half die ze nu telt. Vooral 's morgens, wanneer ze op tijd naar school moet, doet ze er schijnbaar alles aan om de boel te traineren. Ik word er gillend gek van. Ze schijnt ook precies te weten wat te doen om mij dol te maken, want ik kan me wel voornemen het te negeren, en niet boos te worden enzovoorts, ik krijg het maar niet voor elkaar, en het ontaardt elke keer in minimaal een half uur schreeuwen naar haar eer ze eens naar school is (te laat!). Ze moet om tien over acht de deur uit, want om 20 over begint de inloop op school. Maar meestal loopt ze pas tegen 20 over de deur uit.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik doe leuke dingen met haar, geef haar meer verantwoordelijkheid door bijvoorbeeld af en toe eens een boodschap voor me te doen, zorg dat ze elke dag uit school haar verhaal kwijt kan over haar dag, stoei met haar, vraag naar de boeken die ze graag leest, knuffel heel veel, geef miljoenen kusjes per dag, we lopen hand in hand, weet ik het wat allemaal… Niets lijkt goed genoeg, lijkt haar het gevoel te geven dat ze genoeg aandacht krijgt… Ik weet het echt niet meer hoor…
Warrig verhaal, sorry, ben nogal over de flos door vanochtend weer een aanvaring met haar…
Goedemorgen dames
HanB auw zeg ja ik geloof zeker dat je daar wel ff last van kan hebben, als niet overgaat morgen dan zou ik even de Ha bellen maar ik denk dat het wel mee valt beebje zit veilig hoor .
Ukkie he meid ik wil positief blijven voor je maar ik denk dat je niet zwanger bent maar dat het later komt omdat je het zo hoopt … je kan het zelf (on)bewust tegen houden. Of je hebt een vroege miskraam gehad dat kan natuurlijk ook nog. Natuurlijk hoop ik dat ik vet ongelijk heb en dat je zwanger bent maar wilde ook even de andere kant mededelen aan je .
MM ja mijn poezels zijn echt onwijs gaaf hihihihi Maar heb jij liepodeem ?
ik ken het programma niet maar zou er zeker aan mee kunnen werken alleen ikke wil niet op de tv
Angelja :dance: :dance: :dance: :dance: wat een goed nieuws zeg !!!
Ja mijn tijd komt hoop ik zeker nog wel heb je ook hyves ? enne wat is je voornaam en achternaam dan en woonplaats ? zal je vast gezegd hebben maar dat is hier niet blijven hangen sorry :oops:
Dees he meid spannend ik weet het ik ben erg benieuwd hoor enne die trap kan idd ook erg auw doen
Han : ja pubers ze is 8 zei je he ?? dan is ze der lekker vroeg bij Hahahaha
ja ik heb nu 4 kids ver boven die leeftijd en ik kan je vertellen het word er niet vrolijker op als ze 21 zijn zijn ze het nog wahahahahah
ja wat kan je doen Als niks meer werkt zo gaat dat hier zo gaan de leuke dingen niet meer plaats vinden . mama mag ik ? Nee want : je uitleg
Daarbij zou ik der dan nog eerder haar bed uit halen en is niet op tijd klaar dan zo naar buiten zetten of naar school dan maar in pyjama ofzo ? ik zei er altijd bij zullen ze jouw even gaan uitlachen …
Verder moet je niet gaan gillen je gek laten maken etc.
Ik zou als ze uit school komt met haar om de tafel gaan zitten en het met haar bespreken Van dit is wat ik wil mocht je hier niet naar gaan luisteren hangen er consequenties aan . Geen tv , buiten spelen spelcomputers snoep en andere leuke dingen . En dit moet je dan ook echt doen . verjaardagen etc niks daar van kan ze dan ook niet heen .
en dan de tijd zal ik zeker met een half uur vervroegen naar bed gaan .
Je kan gewoon zeggen grote meiden die zich als een klein kind gedragen worden ook zo behandeld geen discussie van maken niks jouw wil is wet en zij moet zich aan passen .
Ik moet er wel bij zeggen dat ik deze dingen niet zo erg heb gehad want ik ben echt vet streng en kan ook echt ondoorgrondelijk worden voor ze
en geloof me het gaat erna een stuk makkelijker … en dat weten ze hier
Verder is karim gister thuisgekomen met een kapotte bril ze belde op school van de ergotherapie dat hij was gevallen met de observatie pootje is afgebroken maar de bril is net een maand oud en kosten 551 euro .
gelukkig heeft hij alleen een kleine kras bij zijn oog -slaap stel je voor dat het scherper was brrrrr wil er niet aan denken
dus vandaag gaan we de bril laten maken gelukkig in de garantie
Nou dames ik ga ff douchen en aankleden
tot laterssssssss
Ik ben feitelijk al behoorlijk streng. Dusdanig dat ik op mijn kop heb gehad van de GGZbegeleider van Maarten! :o Wij hebben strikte regels, en fikse consequenties. Als Robyn of Maarten iets doen dat niet mag, weten ze prima wat ze voor straf gaan krijgen. Bij de eerste twee overtredingen moeten ze nadenken op de mat hier in de woonkamer bij de achterdeur, evenveel minuten als dat ze oud zijn. Gaan ze daarna nog door, dan moeten ze een uur op hun kamer, op hun bed zitten. Lezen mag dan, spelen absoluut niet. Soms maken ze het ook zo bont dat ze zelfs niet meer mogen lezen, maar dat we ze laten slapen. (afgelopen weekend beiden nog geslapen, geen land mee te bezeilen) Als ze slecht eten, krijgen ze rest van de dag geen snoep. Als ze elkaar lopen jennen, mogen ze niet meer samen spelen. Voorheen mochten ze geen toetje als ze hun bord niet leeg aten, of wanneer we te vaak moesten zeggen hoe Maarten zijn bestek moet gebruiken. Als ze in hun broek plassen of poepen, moeten ze hem zelf uitwassen. Enzovoorts.
Laatst vertelde mijn moeder dat ze op een gegeven moment ook geen indruk meer op mij en mijn broer maakte, en dat ze vervolgens maar begon te fluisteren, en dat dat wel werkte. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen… :roll:
Gelukkig mankeert Karim zelf verder niets! Een bril is gelukkig meestal wel te repareren.
Heeft hij ook steeds dat de neusvleugels zo verbuigen? Hier moet ik bij Robyn gemiddeld twee tot drie keer per maand de neusvleugels terug buigen… Gelukkig mag ze in juli een nieuwe bril, zoeken we er dan eentje met vaste…
han ik heb nog nooit gehoord dat ik te streng was hahahaha ja van de kids lol
ja je moet ff kijken wat je gaat doen Karim heeft een vaste bril zeg maar geen dingen die versteld kunnen worden dus daar heeft niet aangelegen hij is onhandig gevallen ( geen balans) maar ja komt ook wel weer goed
han ik heb nog nooit gehoord dat ik te streng was hahahaha ja van de kids lol
ja je moet ff kijken wat je gaat doen Karim heeft een vaste bril zeg maar geen dingen die versteld kunnen worden dus daar heeft niet aangelegen hij is onhandig gevallen ( geen balans) maar ja komt ook wel weer goed
Nou meiden op de echo was al een klein vrucht zakje te zien maar niet veel meer. ook bloed moeten laten nemen en daar krijg ik vandaag tussen 12:00 en 14:00 bericht over. Als het goed zit mag ik de 21ste mei terug komen voor een 2de echo
Superspannend!!! Wel heel tof dat er wel al iets te zien was in ieder geval.
Duimen voor de 21e!!!
eerder duimen voor over een uurtje ofzo… daar maak ik me nu het meest druk om
Nee juh, dat komt allemaal vast helemaal goed!!! :hug:
Ik weet het maar toch ben gewoon bang dat HCG niet goed is of zo.
Snap ik… :hug:
Ik ga maar ff eten mijn ontbijt nog :oops: