Net het telefoontje gehad. er was HCG te vinden maar vrij weinig dus nu afwachten wat het doen gaat of ik een dezer dage toch bloed verlies ga krijgen, zo nee dan moet ik 21 mei gewoon terug komen
Ik word gewoon zot van mijn lichaam Dit was bij Nadine ook zo daar heeft het ook heel lang geduurt voor dat het pas echt duidelijk was en zo… toen was het met de 6 weken echo pas duidelijk dat er toch echt een beebje groeide maar mijn hcg toen was zo laag dat ik ongeveer 4 weken zou zijn. en zo heb ik die hele zwangerschap lopen tobben (heb tot 12 weken elke week bloed moeten laten checken)
Probeer positief te blijven meis, je kunt aan je kleine meid zien dat het dus wel degelijk kán, een gezond kindje op de wereld zetten, ondanks een laag hcg…
Ik duim in ieder geval zo hard ik kan voor dit beebje!
:hug:
Ik weet het maar toch ik baal gewoon dat me lichaam niet 1x normaal kan doen. want ik weet nu ook niet wat ik moet doen met de MRI scan
Afzeggen! Je bent zwanger, en dan mag je geen MRI, simpel zat!
Oke… ik ben ff de weg kwijt…sorry Ik had gewoon gehoopt dat het gewoon duidelijk was in het bloed wel of niet zwanger en niet iets wat er tussen in hangt.
Is niet gek dat je de weg even kwijt bent. Het is hartstikke frustrerend om het gevoel te hebben dat je lijf je in de steek laat. Zeker wanneer het gaat om het krijgen van een zo gewenst kindje!
Denk dat wij daar hier allemaal wel over mee kunnen praten…
:-*
Mijn vriendin die ook mee is geweest die zegt ook zolang jij van die vreet buien hebt en moe bent en je boobs zeer doen en die ongi blijft weg zit het goed! en ik ga dat nu ook maar gewoon tussen mijn oren parkeren GEEN bloed is goed nieuws
Geen bloed geeft moed!!! :mrgreen:
Jij bent gewoon lekker zwanger, en er gaat vast en zeker een nieuw klein beebje komen in jullie gezinnetje! :inlove:
Thanx voor je lieve woorden meis…
Dees voor jouw een grote :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* hou moed meid , Je zegt het al zelf vorige keer ging het ook zo put hier kracht uit lieve schat .
enne stom lichaam ? wil je ruilen met de mijne ?? geloof me je gaat hier op terug komen :lol: :lol: :lol: maare ff geen gekheid hoor ik snap je wel maar blijf positief he !!! vruchtzak is normaal met deze termijn dat kan ik je 1000% verzekeren ( heb zelf ook altijd vroege echos gehad)
Enne nee gekkie geen MRI nu :naughty: :naughty: dus afzeggen die handel !
Hier komt er een Migraine aan dus ik is niet blij straks ff boodschapje doen en wie weet ff liggen als het kan .
:hug: :-*
@Nathascha wrote:
Dees voor jouw een grote :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* hou moed meid , Je zegt het al zelf vorige keer ging het ook zo put hier kracht uit lieve schat .
enne stom lichaam ? wil je ruilen met de mijne ?? geloof me je gaat hier op terug komen :lol: :lol: :lol: maare ff geen gekheid hoor ik snap je wel maar blijf positief he !!! vruchtzak is normaal met deze termijn dat kan ik je 1000% verzekeren ( heb zelf ook altijd vroege echos gehad)
Enne nee gekkie geen MRI nu :naughty: :naughty: dus afzeggen die handel !
Hier komt er een Migraine aan dus ik is niet blij straks ff boodschapje doen en wie weet ff liggen als het kan .
Nou Tasje met mijn lichaam moet je ook niet blij zijn hoor. Wat ben ik blij met meiden zo als jullie En een migraine Jakkie ik heb het ook… en heb nu ook barstende koppijn omdat ik me druk maak. Maar ik weet niet of ik mijn hoofdpijn pillen in mag nemen (speciale tegen migraine)
meiden allemaal een :-*
Dees het was ook niet bedoeld als een lelijk iets ik bedoel iedereen heeft lichamelijke dingen wel … probeer trots op je lichaam te zijn met zijn of haar gebreken het hoort nu eenmaal bij je . :-
Je mag je migriane tabletten NIET in nemen meid
alleen paracetamol mag je nog maar de rest is uit den boze
:- :-* [/b]
@Nathascha wrote:
Dees het was ook niet bedoeld als een lelijk iets ik bedoel iedereen heeft lichamelijke dingen wel … probeer trots op je lichaam te zijn met zijn of haar gebreken het hoort nu eenmaal bij je . :-
Je mag je migriane tabletten NIET in nemen meid
alleen paracetamol mag je nog maar de rest is uit den boze
:- :-* [/b]
Ik weet het dat je het neit lelijk bedoelde maar omdat je zo zei dat we konde ruilen en dat ik er dan snel van terug zou komen daarop zei ik dat je met mijn lichaam ook niet blij moest zijn Het word dan gewoon hoofdpijn houden want tegen paracetamol kan ik niet dat word ik strond ziek
ow meen je niet das balen wat ik wel ook deed in de zwangerschappen van mijn een hete douch of ja klinkt gek een hete kruik op me hooft dat hielp wel
anders even je HA bellen ?? wie weet is er iets wat je wel mag maar de 1ste 3 maanden zijn zo belangrijk ivm met aanmaak organen etc
misschien is het druk van het weer want ik lees dat meer mensen hoofdpijn hebben ? bij mij zit die nu links boven me wenkbrauw- slaap bah heb net para ingenomen
jij had toch je enkel problemen he ?? heb jij nog mee klachten in je lichaam ???
jij had toch je enkel problemen he ?? heb jij nog mee klachten in je lichaam ???
==========
Jep ik heb
- migraine
- heup/knie/enkel problemen
- rug problemen
- astma/copd
- Luie darmen
- langsaam werkende schildklier
- ptss
- afwijkende cylinder in mijn rechter oog
Maar verder is alles goed (ben alleen een lopende medicijn kast)
wat voor problemen heb je aan je heup en knieën en je rug ? ptss wat is dat ? sorry die term ken ik niet
ik slik amper wat ik werd alleen maar beroerder van al die troep
mijn heup schieten snel op slot net als mijn knie maar mijn knie wil ook nog al snel verdraaien. en ik heb een vergroeiïng in mijn rug waardoor ik niet lang kan staan en zo. PTSS is post traumatische stress syndrome dit komt door iets uit het verleden wat ik heb mee gemaakt
(heup knie en enkel is altijd rechts zijdig)