Meld! :-*
Heb zojuist om een slotje gevraagd bij Gerda voor deel 1 :dance:
Ik ben er maar even, ben vanmiddag weg en gisteren ook en nog meer, maar dat vertel ik later nog wel!
Dag lieve kletskousen en ukkie :hug: :hug: :hug:
:-* :-* :-* :-* Laterrrrrrrr
Meld!!!
Vvnd als kindjes op bed liggen en Den voetbal lig te kijken kom ik weer ff kletsen!
:-* :-*
Meld :mrgreen:
Heyyy Ukske, hoe is het meid :eh: :-*
Weinig verandering MM :?
Af en toe wat kramp, maar nog niet echt bloedverlies. Soms wat bruinverlies.
:think: nou je houdt het lekker spannend meissie
en de rest, ook lekker zondag aan het houden met de family??
Ik duik nu even in een leerlingvolgsysteem waar ik morgen ‘cursus’ vor moet doen en examen
zwaaizwaai :-* :-* :-*
MELD!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zit me net de bedenken dat ik dat BBsetje nog zou showen… Dat wordt dus morgen, nu niet meer genoeg licht… Zal ik meteen mijn kick-ass-jas ook op de foto zetten, mogen jullie die ook keuren. 8)
Wat is eigenlijk een Briegel :roll:
Brabantse friese gelderlanders… Tot nog toe dan, want als er meiden uit andere provincies aansluiten, moeten we de naam weer aanpassen! :mrgreen:
In de ronde dat ik zwanger raakte van Isabelle, had ik ook volop krampen en dergelijke, een aantal dagen voor NOD, waardoor ik ervan overtuigd was dat ik ongi zou gaan worden… :silenced:
Nou, ik ben een echte Brabantse
Ik ben een rasechte fries… 8) Dat is vast ook wat mij zo eng/spannend maakt… :mrgreen:
Ben net met m’n vinger naar binnen gegaan en daar zat gewoon afscheiding aan met een klein beetje een bruine gloed, verder schoon…
:o
:oops:
UKS, IK WIL EEN TEST :silenced: :silenced: :silenced:
Ik wil ook een test!!! Morgenochtend, first thing!
Ik wil eigenlijk wachten tot dinsdag, maar weet niet of dat lukt hoor :oops: Ben bang dat het morgen gewoon doorzet