Volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor! De bloedingen zijn nu toch anders dan bij voorgaande cycli? :think:
Heb dit wel vaker gehad, zeker de laatste maanden. Maar niet zo lang.
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Waar is de rest van de Briegels???
Han :inlove: :inlove: :inlove: morgen 5 weken :dance: :dance: :dance:
Dees, hoeist met jou? de 9e komt snel dichtbij
Zou Tassie nou zóóó boos zijn, dat ze niet meer komt hier :naughty: :naughty: :naughty: ik geloof er niks van :think: :think: :think:
Tas, waar ben je nou :shifty:
Anjel, kinders al op bed???
Hier wachten wachten wachten ,…
Ha meiden
MELD
alweer een nieuw deeltje :shock: nou kleppen doen jullie genoeg
ik heb veel gelezen en nog meer vergeten hahahaha sorry !!!
Meeting zal voor mij nu niet doorgaan beetje lang rijden … enne sommige ken ik niet eens dusssssss dat ziet deze dame nog niet zitten ken maar 2 beetje goed MM en HanB . ,<
komt misschien stom over maar uhhhh ik ben een beetje een kat uit de boom kijker hihi
Hanb Brabantse friese gelderlanders. ,<
ben geen van die ben een echte Hagenees in hart en nieren Mijn oma woont in Maastricht mijn vader is daar geboren heb daar familie wonen in Limburg
mijn zus woont in oss :) duss naam aanpassen naar ???? haha
MM weer drukkies ook :) wat heb je allemaal gedaan las iets vertelde je nog ??? Nee ikke niet boos hoor .......
Dees meid hoe is bij jouw ?? :)
Anjella welkom hier :)
zo dan heb ik iedereen gehad volgens mij :wink: :wink:
Maak me ook een beetje (heel erg veel) zorgen om Tas…
Misschien 1 van ons haar even een berichtje sturen? :think:
hihihih ik ben der weer
heb echt drukkies gehad :oops: :oops: :oops: en me poes moet bevallen maar ze maakt me dol of ze is schijnzwanger ze is niet erg dik maar doet raar … gister visite gehad eters , boodschappen gedaan en vandaag bezig geweest hier ben erg moe
Daar is ze weer! :mrgreen:
Die naam mag ons MMeke dan aanpassen, zij is topicstartster.
echt mega druk weekend maar hannnnnnnnnnnnnn je bent bijna 5 weken :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
JA! :shock:
Ben ineens toch weer onzeker, en gruwelijk emo…
In buikjesshowtopic merkte Matsjo op dat ik binnenkort ook weer buikfoto’s kan plaatsen. Nu wilde ik morgen de eerste echte maken, al een proeffoto gemaakt vorige week. Maar ik denk niet dat ik ze al durf plaatsen. Vorige keer plaatste ik ze wel al voor de echo, en toen bleek het mis…
Hanneke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* kom op schat blijf positief he !! ik snap je angst op zeker hoor lieverd .
maar het gaat gewoon goed deze keer :snooty: :snooty: :snooty: ik wil niks anders lezen :naughty: :naughty: :silenced: :silenced: dikke zoen voor jouw :-*
Ik weet het, denk dat ik de testfoto’s maar eens op mijn bureaublad moet gaan zetten of zo…
Soms komt het even aan, door iets dat iemand zegt, iets dat gebeurt… Je weet wel?
Hoorde vanmiddag ook dat de vriendin die bij ons op visite was, gewoon al 9(!!!) miskramen heeft gehad, EN een doodgeboren kindje heeft moeten begraven, voordat ze haar twee dochters mocht krijgen… Dan voel ik me een zeurkous… Ik heb ‘maar’ 1 missed abortion gehad, en heb daarvóór al twee meiden mogen krijgen…
Zo oneerlijk, de wereld, het leven…
Maar goed, ik ben 5 weken zwanger ( :inlove: ), ik voel me goed, ik heb er tot nog toe vertrouwen in, en tot nog toe heeft mijn intuïtie mij nog nooit in de steek gelaten, dus het moet gewoon goed gaan nu!!!
Goede zo meid , en ja zeker ik herken dat maar ook jij heb rechtn op je gevoelens hoor die zijn het zelfde als de hare ook al heef ze veel erge dingen mee gemaakt dat maakt het zeker triest ! maar ook jij mag bang zijn
ik zou het ook zijn meid geloof me ik wil dolgraag zwanger worden en de 1ste 2 maanden word ik gek van onzekerheid ook …
enne ik heb je testen gezien is helemaal toppie !!!
Ik fin jou liev!!! :-*
:inlove:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ik jouw ook :inlove: :inlove: :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Han :hug: :hug: :hug: kan het me helemaal voorstellen. Ik denk dat ik de eerste tijd alleen maar zou gaan zitten wachten tot het mis gaat :oops: da’s natuurlijk niet goed, maar ik denk dat de angst gewoon groot is en dat is volgens mij heel normaal.
Waarschijnlijk wordt het beter als je straks je eerste controle en echo hebt gehad.
Daarbij,…die testen zijn wel zo enorm duidelijk! Dat mist niks hoor :dance: :dance: blijf je gevoel maar vasthouden dat het goed zit en blijft gaan :-
Tassie,…daar ben je weer :- die poes van jou is al net zo spannend als wij met wel of niet zwanger zijn en bevallen :shock: hmmmm, staat er mss wel beetje raar :oops: maar ik bedoel natuurlijk gewoon,… je poes dus ja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dees, begin je de kriebels te krijgen? Horen niks meer?? Ik wil kwalenupdate :mrgreen:
Uks, ik duim voor jou dat je morgen kunt testen en dat ie hartstikke positief is :thumbup: :inlove: :kaars: :kaars: :inlove: :thumbup:
Ik ga afsluiten voor vandaag en zal helaas pindakaas vanaf morgen alleen de avonden weer actief kunnen zijn. Mag morgen weer lekker gaan werken :liar: nog een week of 8 en dan is het grote vakantie :lol: :dance: :lol: ben ik heerlijk 7 weken vrij :mrgreen: 8) :mrgreen:
Zwaaizwaai :-* :-* :-* :-*