Zoooo kindjes in bad en bed gedaan.
Appeltaartje staat in de oven en mezelf ff gedoucht.
En Den kijkt studio sport.
En nu tijd om te lullen
Maar sjonge jonge wat een kleppers zijn jullie hoor, man man man hahaha
Ukkie,
Maar dit kan gewoon niet niet raak zijn. Dus morgen of dinsdag wanneer je met ochtendurine ga testen komt er echt wel een onwijs mooi streepje te staan. Kan niet anders!!
Han, is het al morgen, ben benieuwd naar je BB setje en je jas!
Maar is niet zo heel erg gek dat je een beetje onzeker bent natuurlijk, zeker na die miskraam.
Maar deze is en blijft een echte plakker! Dat kan niet anders dan met al die duimpies die draaien van ons allemaal!!
Maar morgen 5 weken alweer, gaat echt snel!!!
Ik woon dan wel in gelderland maar ben en blijf nog steeds ene brabootje hoor, echt no way dat ik een gelderse ga worden hahahah
Natas, Hai hageneesje
Mn pa kwam uit Den haag en mn ma uit Nootdorp. Ik vind het echt een onwijs leuke taal dat Haags. En als ik boos ben ken je horen aan mij waar mn halve roots liggen :lol:
MM Werkse en tot morgenavond
Volgens mij werk je op een school of niet? Het ken zijn dat je het al eens verteld heb en dak erover heen heb gelezen, maar het valt me op dat je 7 weken vakantie heb hahahha.
Zo ik geloof dak ze allemaal gehad heb… Man hier was ik al 30min mee bezig hahahah
:-*
Ukski!!! Maandagochtend!!! Meldplicht!!!
Goedemorgen dames
Hanneke jaaaaaa 5weken je banner geniet er van meid
Anjela hahahaha jaaaaaa het blijft een aparte taal hier lol mensen zeggen altijd ook tegen me als ik niet oplet JIJ komt zeker uit den haag hahahaha
jaaaa er word veel geklopt hier lol
nou ik ga straks met poezels naar de DA toe want denk dat ze schijnzwanger is normaal duurt dat een week of 5 maar de mijne vind het blijkbar leuk om de gehele dracht zo te lopen ze is vandaag 65 dagen bah heeft ze ons mooi voor de gek gehouden en volgens dierenarts komt dat zelden voor .
MM werkze vandaag enne wat heb je nu allemaal gedaan dan nog geen antwoord op mijn vraag gehad
Latersssssssssssssssssssssss
MELD
MMhier een “kwalen update” Gelukkig niet misselijk meer (dit was bij Nadine ook zo tussen de ei / NOD misselijk rest van de zws niet meer)
verder mijn boobies doen nog steeds zeer mijn ontlasting is nog steeds dunnig :oops: en verder kan ik enorm goed snaaien :silenced:.
Ukkie pff jij maak het wel spannend
Tasje blij je weer gelezen te hebben
Hanke Alles ok bij jou?
anjellatoch hoest daar
Wat praten jullie vaak met spoilers zeg!
Maar ff nog wat anders… BEN ZOOOOOOOOOOOOO ZENUWACHTIG en de boel is pot dicht bij mij van binnen.
Speciaal voor tasje maken we er gewoon Den briegels van.
Ohwohw ik ben trouwens ook een inport hagenaar geweest ik heb daar 4 jaar gewoond mijn man is een echte Hagenees Maar na 4 jaar had ik het wel gehad daar en wilde ik terug naar de rust van een dorpje
Zo, ben weer thuis. Als stiefzoon het weekend bij ons geweest is, moet ik altijd hem naar school brengen, want hij is te chaotisch om zijn kop er bij te kunnen houden. Meteen daarna maar boodschappen gedaan, heb ik dat maar weer gehad. Bovendien is het 's morgens altijd lekker rustig in de winkels, en dat vind ik wel prettig.
Kids hebben de trend van afgelopen weekend vanochtend nog even gezellig doorgezet. :roll: :silenced: Ben dus nu alweer flink gaar! :evil:
dees hahaha ja dat kan natuurlijk wel den er voor kwaaltjes spannend meid ik duim voor jouw zeker hoor hoop dat het raak voor je is
ik ga zo met poes naar de DA dus jullie horen me een tijdje niet
Hanb smaak je lekker als je gaar bent ? :think: :think: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
doeiiiiiiiiiii
Ik smaak per definitie lekker… 8)
Mijn nieuwe jas, en mijn BBoutfit! :mrgreen:
Foto van de jas is nogal blurry, maar goed genoeg zichtbaar, toch?
COOOOOOOOOOL hanneke. ff een vraagje die kv2v5 kan je die ook voor je NOD doen? of is dat niet echt betrouwbaar?
Tja, het kan natuurlijk altijd, de vraag is gewoon hoeveel HcG je hebt… Daar hangt het vanaf of hij al dan niet een streepje gaat geven… Voor zover ik weet is hij wel heel gevoelig.
Ik wil namelijk gewoon van de onzekerheid af momenteel… maar weet ook dat ik vrij langsaam hcg aan maak. daarom twijfel ik of ik wel of niet testen moet gaan doen :oops:
Snap ik… Is ook moielijk! :hug:
En ik ben de grootste sufkop die er bestaat Ik heb gewoon de gehele tijd op 9 april staan mijn cyclus banner en het was 7 april dus morgen is al mijn NOD
WOOOOOOOO!!!
@HanB wrote:
WOOOOOOOO!!!
Idd en dat maakt het voor mij ineens een stuk spannender…
Maar hanneke heb jij dat niet dat je bmm afgeslotenn is?
Geen idee, ik kan dat niet zelf voelen. Zelfde geldt voor dat plakkerige slijm en zo, snap ik geen ruk van. Ben maar een simpel friesje.
Ik heb dat vanochtend bij mij ontdekt met een tampon en weet dus niet of dat er bij hoort of dat het normaal is bij iedereen.
Je kon hem niet verder duwen of zo? :think:
Ik kon hem idd niet verder duwen