Ok. Ga je vandaag nog testen? Of toch morgenochtend?
Ik ga nu naar de KV
test is in huis…
13:00 de 5 min wachten gaan in
een heeeeeeeeeeel vaag lijntje is nu zichtbaar…
Doe over een poosje nog wel een testje die zal wel donkerder zijn
Foto!!!
is op dit mom nog niet zichtbaar ga het wel proberen…tis wel heeeeeeeeeeel licht streepje hoor
Ik had OF omowitte testen, OF een streepje. Middenweg was er niet met mijn kvtesten…
Han en anderen omdit moment is een foto nog niet mogelijk het lijntje is echt te licht voor op de foto te pakken
Weet je hoe je je foto in negatief kunt zetten? Soms wordt het lijntje dan namelijk ineens wel zichtbaar…
@HanB wrote:
Ik had OF omowitte testen, OF een streepje. Middenweg was er niet met mijn kvtesten…
nee dat weet ik maar mijn test is nog niet zo duidelijk maar komt omdat ik ook nog voor NOD ben en langsaam hcg aan maak…Voel me klote omdat ik het graag wil showen en dan werkt de test niet geheel mee
@HanB wrote:
Weet je hoe je je foto in negatief kunt zetten? Soms wordt het lijntje dan namelijk ineens wel zichtbaar…
Oke dat ga ik eens proberen…
Doe eens mailen, die foto. Zet ik hem in negatief, kan ik kijken of er alsnog iets te zien is…
Oke… Mom
OOOOOHw Hanneke hij is op de computer toch donkerder heb hem met MOB gemaakt en dat is maar een kleine foto dus dacht dat ie heeeeel licht was op de foto
ZIENNNNNNNNN!!!
Moet ik Natuurlijk wel de foto bij voegen
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: Gefeliciteerd!!! :inlove:
Ik sta er zelf van te kijken dat ie toch al zo redelijk duidelijk is