Briegels kletsen maar door,........BMK deel 2

Redelijk duidelijk zegt ze dan… 8)

Die is gewoon hartstikke duidelijk joh!!!

JE BENT ZWANGER!!! :inlove:

vind jij hem duidelijk zoals die van jou???

dees !!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: gefeliciteerd meid je bent gewoon idd zwanger kan niet missen !!!

Ik ga weer verder meiden moet ook ff dit nieuws verwerken :wink:

Nee juh, die van mij was lang zo duidelijk niet hoor, die van vrijdag!

Kijk maar:

@Nathascha wrote:

dees !!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: gefeliciteerd meid je bent gewoon idd zwanger kan niet missen !!!

:-* :hug: :-*

Deeske, kom je je aanmelden bij de januari mama’s dan? :wink:

@Nathascha wrote:

Jou tijd komt ook snel Tasje enne Thanx

@HanB wrote:

Deeske, kom je je aanmelden bij de januari mama’s dan? :wink:

Waar vind ik die??

Klik hier

Ik zit hier momenteel ff een potje te janken… tis zo gewenst maar zo onverwacht en ben nu nog meer gespannen voor woensdag (in dec/jan had ik exact het zelfde) mooie posi test en de 12 weken echo liet een dood vruchtje zien

@Mywish2 wrote:

@Nathascha wrote:

Jou tijd komt ook snel Tasje enne Thanx

dank je wel lieverd maar ik denk na 19 rondes niet meer zo snel hoor :cry: :cry: maar wel lief dat je zegt

Jij ook hanneke :-*

Mja, ik ken het… Je zult woensdag waarschijnlijk uberhaupt nog niets zien kunnen, heel misschien een vruchtzakje, maar vast niet veel meer dan dat. Daar is het nu nog te klein voor. Doorgaans is het pas vanaf een week of 7 zichtbaar op de echo… :hug:

Ja en dat ga ik in mijn achterhoofd houden! enne Tasje 19 rondes is nog niets (voor jou gevoel natuurlijk wel) de eerste zwangerschap heeft zich 3/4 jaar op zich laten wachten

:shock: 3/4 jaar… :shock: Goeie genade…

Weet je wat ik me eigenlijk zit te bedenken dat de datum wel een beetje fout is tis op de 13de mijn uit gerekende data en ik heb dus NIETS met nr en 13 en dan ook nog in 2013

:lol: Ik vind het wel een leuke datum!!! :mrgreen:

@HanB wrote:

:shock: 3/4 jaar… :shock: Goeie genade…
14 okt 2006 is het geweest heb toen mijn spiraaltje laten verweideren en sinds een week later zijn we aan de klus geweest

@HanB wrote:

:lol: Ik vind het wel een leuke datum!!! :mrgreen:

Heb ff check gedaan gelukkig is het niet op een vrijdag anders had ik een geplande bevalling gewillen

LOL die dag werd mijn oudste dochter alweer 3! :lol:

Dat is wel echt lang zeg… :frowning: Heb je toen de medische molen gedaan en zo?

dees maar ik ben de jongste niet meer ik heb ook al een keer 7 jaar moeten wachten dus ik ken het wel echter toen was ik een stuk jonger tja als je eenmaal pcos hebt gaat het gewoon moeilijk . en leeftijd speelt zeker nu een zeer grote rol mee