Briegels kletsen maar door,........BMK deel 2

Toch hoop ik dat jij je ook snel bij ons komt aansluiten, Tassie!

En hetzelfde geldt voor Ukske en MMeke!!!

:pray: :pray: :pray:

Krijg nou wa ik heb ineens 2 bloempjes en ben een dreumes

Tasje dat is wel waar sorry dat was ik ff vergeten dat je pcos hebt

@HanB wrote:

LOL die dag werd mijn oudste dochter alweer 3! :lol:

Dat is wel echt lang zeg… :frowning: Heb je toen de medische molen gedaan en zo?

Jep we hebben allerlei testen gehad en eigenlijk was er weinig mis met mij alleen dat ik een onvoorspelbare cyclus heb en mijn man had heeeeeeeel veel zwemmers maar die waren een beetje lui… dus toen heeft hij uiteindelijk antideprisiva gehad(vraag me niet waarom) en ik zou in april 2010 starten met icsi maar de eerste ronde na 1 week antideprisiva waren we gewoon pats boem zwanger

En nu gewoon spontaan! :mrgreen:

@HanB wrote:

En nu gewoon spontaan! :mrgreen:

Idd al ga ik pas echt juigen wanneer ik een mooie echo kan showen

Hier ook hoor… Je blijft toch onzeker tot je letterlijk gezien hebt dat alles goed is…

IK heb het wel heeeeeeeeeeel goed voor elkaar met de data’s mijn posi test is op 7/5/12 niet raar toch… maar 7 + 5 = 12

jaha, en je bent uitgerekend op de 13e, wat 31 is als je het omdraait, en in de eerste maand, terwijl je dochter nu 1 jaar oud is… :wink:

@HanB wrote:

jaha, en je bent uitgerekend op de 13e, wat 31 is als je het omdraait, en in de eerste maand, terwijl je dochter nu 1 jaar oud is… :wink:

En de 31ste is mijn meisje geboren

Ook nog eens!!!

Ik ben eigenlijk nooit zo bezig geweest met cijfertjes maar dit is wel erg creapy.

Hanneke schat waar ben je???

Ik was de was ophangen buiten. :wink: Moet ook af en toe iets aan het huishouden doen, je weet wel? :angel: :-*

OHW ja dat bestaat ook nog… (heb ik vanochtend allemaal al gedaan) gestoft gezogen gedwijlt en de keuken kastjes af genomen

Hanneke ik ben trouwens gestopt met janken en ben gaan stuiteren :stuck_out_tongue:

Ik doe altijd van alles en nog wat, verspreid over de hele dag. :slight_smile:

Nu ga ik appeltaart-in-een-potje maken! :drool:

HMMMMMMMMMM dat ziet er lekker uit zeg…

Dat vond ik nou ook! :drool: Ben heel benieuwd. :smiley: Na het eten weten we het, ik ga het serveren als toetje. We krijgen weer eters. :wink:

stuur der es 1 op naar sprang city

Maar je mag het lijstje weer aan passen