Briegels kletsen maar door,........BMK deel 2

Als ze lekker zijn, zal ik er maken voor onze meeting! :drool:

JHHHHHHHHHHHHHHA lekker

Het is echt belachelijk makkelijk! Bietje fruit in een potje, wat bloem mengen met suiker, en bovenop het fruit deponeren, stukjes boter erop deponeren, oven in schuiven, en dat was het! Ik heb nu drie grotere potjes voor de volwassenen, en twee kleintjes voor de kids. Doe ik er straks nog een dot gele vla overheen, en klaar is mijn supertoetje! :mrgreen:

Ik ga even naar buiten met de meiden, nog even lekker uitwaaien. Tot vanavond ergens! :mrgreen: :-*

Gefeliciteerd Dees :mrgreen:

Hier nog steeds geen verandering en een negatieve test :?

Tot vanavond

Hier een poes die schijnzwanger is 9 weken komt zelden voor maar hebben wij weer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tis altijd wat het Tasje met die poesen

jaaaaaa dit is niet echt leuk hele tijd verheugen en wachten de kids ook en dan dit wat een domper zeg bah bah .

Sjow dan! :shock: Dat was echt gruwelijk lekker zeg!!! :drool: :drool: :drool: :drool:

Ik weet wat ik te doen heb, als we gaan meeten! :mrgreen:

Ukske… Nog steeds negatief… :frowning: :hug: Ik blijf hopen hoor! :pray:

Tas, toch schijnzwanger dus, wat een domper… :frowning:

Ik heb zelf eigenlijk weinig hoop meer, mijn gevoel zegt dat het gewoon een voorbode van mijn menstruatie is :frowning:

Hanneke ja zeker weten … Nou ja komt de volgende keer wel goed :wink:

heb jij al aan mensen gezegt dat je zwanger bent ?? heb trouwens je fotos gezien leuke kleding zeg :slight_smile:

Dees en jij ? of weten wij het alleen nog maar ??

MM hoe is jouw dag verlopen ?

Anjella hoe is het bij jouw ??

Had jij nu een raskat Natascha? Wel jammer dat het een schijnzwangerschap was :frowning:

Uks, snap ik… Maar ik geef de moed niet op!

Tas, mijn beste vriendin weet het, en ons beider ouders, voor de rest nog niemand, en dat willen we zo houden tot aan de 12 weken…

Ukkie ik heb 5 raskatten en dit zou haar eerste nest worden …

is je ongi nog niet doorgekomen ? ik heb dat pas ook gehad heel irri toen had ik een miskraam :frowning: mega bommer dus , hoop dat voor jouw anders uit pakt. maar anders volgende ronde nieuwe kansen moet je maar denken ik bedoel daar mee geef de moed niet op <

mag ik ook tegen me zelf zeggen :lol:

Han gelijk heb je :wink: ik zou ook niet iedereen vertellen denk ........

Zo nu is het Koffie tijd :smiley: kan iemand nog een bakkie aanbieden ? met wat lekkers hahahahah

Dees, meid gefeliciteerd :mrgreen: :inlove: :mrgreen: hopelijk een plakker tot end toe en een gezond kind :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Han :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Ukske nog steeds negatief en geen verandering :think: balen hoor :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Tassie, zie je nou, gek poezebeest :roll: schijnzwanger maar mss beter de poes dan jij :oops: of zeg ik nu iets heel niet leuks :oops: dan sorry maar meteen :-*

Anjella, alles goed met jou en de kindjes. Zit je nog in je verlof of ben je ook een thuisblijfmama?

Hier weer een volle dag gewerkt, een cursus gedaan voor een leerlingvolgsysteem en geslaagd voor het examen. En nu eindelijk ff tijd voor mezelf (na het eten koken, opeten, opruimen - alles samen met hub - een rondje lopen en koffie zetten),… pffff :zzz:

En nu ga ik lekker met mijn luie billen op de bak zitten en koffie drinken met man en kind :inlove:

:-* :-* :-* :-* :-*

En je laat mij alleen MM :twisted:

Natascha, wat voor ras heb je? Hier lopen ook zes van die pluizebeesten rond :mrgreen:

Heyyyy Ik heb 4 coons en een heilige birmaan en wat heb jij ??

@ukkie27 wrote:

En je laat mij alleen MM :twisted:

Natascha, wat voor ras heb je? Hier lopen ook zes van die pluizebeesten rond :mrgreen:

:shock: wtf :shock: