huh ???
:lol: :lol: :lol:
@mamerijntje wrote:
@ukkie27 wrote:En je laat mij alleen MM :twisted:
Natascha, wat voor ras heb je? Hier lopen ook zes van die pluizebeesten rond :mrgreen:
:shock: wtf :shock:
ik vroeg me nou gewoon eens af wat uks bedoelde :shock: en dat 2e deel uit de quote had er niks mee te maken hoor Tas,…
Dusss uks… hoezo laat ik jou alleen :shock: :shock: :shock:
Goedemorgen
Uh ja dat snapte ik al maar heb jouw nog nooit zo uit die hoek zien komen :eh: :eh: :lol: :lol: :lol: daarom zat ik huh ??? hihihi
Hier een lekkere nacht gehad woehoe eindelijk ja vind ik niet zo gek na een paar shit nachten zeg hahahaha en wat een shit weer is het ook als ik naar buiten kijk …nou ja we maken er maar weer wat van deze dag
Ik ben net wakker ff bakkie thee naar binnen sjeezen
en dan me pilleke lol
GOEDE MORGEN lady’s alles oke daar?
Ik was gistere ineens weg want kreeg onverwacht bezoek en die is tot een uur of 22:30 blijven hangen…
Thanx allemaal voor de felicitaties
Ukkie ik hoop echt dat er bij jou nog een positive test gaat komen eigenlijk gun ik dat iedereen gewoon
Ik hoop ook dat we straks met zijn allen zwanger mogen zijn!
Ik hoop het ook Hanneke. dat zou toch geweldig zijn. en dan gewoon gaan meeten met de dikke buiken brigade
Jullie zijn hoopvol klink goed nu de toepassing nog :lol: :lol: :lol:
heb net cupcakes gemaakt :drool: :drool: :drool: ga ze zo even afmaken en dan laten drogen … en erna eten maken
Moederdag komt er aan en weet niet wat te vragen lolzzzzzzzzz
verder geen speciale dingen af en toe buikpijn maar ja kan veel wezen …
Heb wel dekker gesproken en een andere dus ja als beiden poezels krols worden breng ik ze weg :inlove: :inlove: :inlove:
Nou uhhhhh ladies latersssssssssss
Omdat je koffie ging drinken MM
Hier nog steeds geen verandering en weer een negatieve test :?
Even ego:
Robyn is vanmiddag uit boosheid (don’t ask) zo hard ze kon bovenop mijn zij gesprongen, terwijl ik op mijn zij op de grond onder een deken lag (yet again, don’t ask, rare mensen in dit huis ), en nu heb ik sindsdien last van de bovenkant van mijn buik… Ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken of niet. Heb geen krampen onderin of zo, maar een erg ongemakkelijk gevoel, dicht tegen pijn aan, in de bovenbuik. Dus de maag of de dikke darm of zo…
Hanneke gewoon ff de dokter bellen als je het niet vertrouwd
Han :hug: Hopelijk is er niets aan de hand
Mja, het is niet de baarmoeder die ik voel, echt de maag of de dikke darm. Op zich maak ik me dus niet echt zorgen.
Daarnaast hebben we overmorgen al de eerste afspraak met de gyn staan.
Als de last aan blijft houden bel ik alsnog wel even, maar denk dat het wel mee zal vallen.
Ben gewoon nogal geschrokken…
Ja dat geloof ik graag Hanneke.
@ukkie27 wrote:
Omdat je koffie ging drinken MM
Hier nog steeds geen verandering en weer een negatieve test :?
:oops: sorry dan voor mijn ‘wtf’, maar ik schrok zo van die :twisted:
wat raar dat het nog steeds niet veranderd :eh:
Han, misschien gewoon een soort kneuzing in je buik :hug: jouw vruchtje zit lekker veilig hoor!
Tas, lekker aan de gang met die poezebeesten van je :inlove: :inlove: :eh:
Dees, gaat ie goed meis :mrgreen:
Heb net naar ‘Je Zal Het Maar Hebben’ zitten kijken. Vind het stoer dat er in zo’n programma eens iemand met lipoedeem was! Vooral de pijn in de benen was treffend herkenbaar
Gelukkig zijn mijn benen nog nét iets minder dik, maar de rest wel ongeveer hetzelfde. En je ziet, de prognose van ‘maar 10 jaar’ plezier van de liposuctie,…daarom probeer ik dat te vermijden door zo vaak mogelijk op die stomme fiets te kruipen, goed op mijn eten te letten en gezond te leven. Zelfs hub was onder de indruk en dacht dat het meisje het wel vééél erger zou hebben dan ik,… ik heb hem alleen maar uitgelegd dat ik niet zo’n klager ben, maar net zo goed veel pijn heb als we een dag op stap zijn, of bijvoorbeeld een wandeling maken, uit gaan en ik niet kan zitten etc.etc. Of dat ik soms 's nachts wakker lig van de pijn scheuten en krampen. Daarom was ik ook altijd zo bang voor weer een zwangerschap. Al die hormoonwisselingen, dat extra gewicht,…pfffff, maar goed, dat zou ik er nu zóóóóóó graag voor over hebben,…Hub was wel onder de indruk geloof ik. Ook goed om dan maar eens van een ander te horen hoe een ellende deze ziekte is, terwijl de pijn niet zichtbaar is. Alleen het kosmetische monster dat dik heet is goed zichtbaar :evil: :evil: :wall: :wall: :wall: :evil: :evil:
:hug: :hug: :hug: :-* Lieverd.
Hoe het voelt weet ik niet, hoe het er uit kan zien wel, en ook hoe het je kan beperken… Ik ga morgen de uitzending terug kijken, want ik heb hem gemist! :-*
Hier is de buikpijn gelukkig zo goed als over.
Nog anderhalve dag… :shifty:
@Mywish2 wrote:
Ik hoop het ook Hanneke. dat zou toch geweldig zijn. en dan gewoon gaan meeten met de dikke buiken brigade
Kijk met die dikke buiken brigade ken ik dan wel weer meedoen :lol:
He meiden,
:shock: :shock: :shock: :shock:
In 1 dag gewoon ff 8 paginas bijgeluld, waar halen jullie de tijd vandaan joh hahaha.
Ik zit nog in mn verlof en heb al geen tijd, laat staan straks als ik weer mag gaan werken :lol:
Gister echt heel goed nieuws gekregen.
Ik zal ff bij het begin beginnen. Eind Febr tijdens mn verlof is mn contract niet verlengd bij het bedrijf waar ik nu ruim 1.5 jr werk. ( Nou ja werkte)
In Aug 2010 begonnen via uitzendbureau, in Juni 2011 3 mnd contract gekregen. Toen kwam ik er in Juli achter dak zwanger was. 5 Juli om precies te zijn en niet lullig bedoeld maar t was niet helemaal de bedoeling. Uiteraard zeer gewenst want we wilde echt nog wel meerdere kindjes ( mocht het allemaal lukken natuurlijk)
Maar eigenlijk vorig jaar nog niet… En ik ging genieten van mn verlof
Maar na van de schrik te zijn bekomen er heel erg onwijs dolblij mee!
Maar toen in Augustus werd mn contract verlengd met 6 mnd.
Toen wisten ze nog niks op het werk want wilde eerst afwachten of ik wel of niet mocht blijven.
Toen in september met 9 weken verteld dak zwanger was ( echo ondertussen gehad) en ik wist toen al dat dit mn laatste contract zou zijn, want hun zijn niet dom natuurlijk om mn contract te verlengen middenin mn verlof.
Op 09-02 ging mn verlof in en met pijn in mn hart afscheid genomen op mn werk, maar kreeg wel de mededeling dat ik van mn teamleiders terug mocht komen na mn verlof. Echt verrast met een aantal cadeautjes en daar ging ik, genieten van mn verlof.
Tot zover het verhaal tot aan mn einde contract van 29-02.
Tijdens mn verlof hoorde ik al van mn (oud) collega’s dat allebei mn teamleiders voor langere tijd afwezig waren op het werk. Nou toen dacht ik al meteen, dat word zoeken naar een nieuwe baan.
Vorige week moest ik toch in nijmegen zijn voor nacontrole bij de Vk en daarna ben ik meteen doorgereden naar mn oude werk om mn kleine ventje te showen :inlove:
Weer verrast met superleuke cadeautjes, echt niet normaal meer.
Zelfs nieuwe collega’s die mij totaal nog niet kennen hebben gewoon meegedaan, hoe leuk is dat dan!!
Daar nog met Senior gebabbeld die zou een balletje opgooien bij de teammanager, maar die had al gezegd dat er voorlopig qua bezetting genoeg mensen zitten en ja hoor ik had toen helemaal, nou dan maar alvast WW aanvragen en op zoek naar een nieuwe baan.
MAAR… gister werd ik gebeld door seniot dat ik na mn verlof gewoon terug mag komen :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ohhh ik sprong een gat in de lucht niet normaal meer!
Moet weer via uitzendbureau beginnen, maar dat interesseert me echt helemaal niks. Ben allang blij dak weer terug mag komen!!!
Zo dat was mn jubelstemming
En voor de rest niet veel meegemaakt :lol: :lol: :lol:
Dees , Ik ga weer ff verder jubelen voor je :dance: :dance: :dance:
Van harte gefeliciteerd Woohoooo!!! :dance:
Han, ohhh keileuk BB setje en die jas ook echt heel leuk!
Gaat het weer een beetje met de pijn?
Maar die appeltaart in pot die ziet er echt jummie uit!!! Toevallig had ik zondag ook een appeltaart gebakken hahahha
Tas, Maar wat gaaf zeg al die poezebeesten en Coons en een heilige birmaan ohhhhh :inlove:
Maar 1tje al zolang schijnzwanger pfff…
lijkt me best moeilijk om te horen dat er een zwangere is terwijl je het zelf ook dolgraag wil.
Maar jou tijd komt echt nog wel!!! Jij bent samen met MM en Ukkie de volgende!!!
Jullie met zn alle zwanger en ik lekker ontzwangeren :lol:
Want voorlopig hier toch geen kindjes meer bij hoor :lol: , ok je weet niet hoe t loopt, maar dan moeten we gaan verhuizen. We hebben maar 2 slaapkamers 1 voor ons en 1 voor de knullen.
Maar over een paar jaar zou ik best nog wel een 3de willen en Den ook nog, dus ws over een tijdje verhuizen hahaha
Oja sinds 2 nachten slaapt Dylan nu samen met Jaimy op de kamer ook in de nachten en dat gaat super! Daarvoor sliepen ze al wel op de dag samen, maar nog niet snachts ook omdat Dylan nog snachts kwam voor de voeding, maar sinds 1,5 a 2 slaapt ie lekker door en slapen ze nu samen op 1 kamer! Hebben wij weer het bed voor ons alleen
Ukkie wat balen zeg, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
MM Pfff wel heftig hoor zon iets :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
ik zit nu nog heerlijk van mn verlof te genieten, heb nog 10 dagen langer hahah.
Ik ben met 36 weken gestopt en ben 10 dagen overtijd gegaan.
Ik mag dus 11 juni weer beginnen bij mn ouwe baas.
Maare voor diegene die het gezellig vinden om me op FB te hebben. Zoeken op mn voornaam en woonplaats en je vind me geheid. Niet zo moeilijk met zon naam en woonplaats
Han had me zo al gevonden hahah
Maare zo ben weer ff bijklept en ken dr weer ffkes tegenaan :lol: :lol:
Slaap lekker meiden!!
:-* :-* :-*
Vloek scheld en nog meer vloek :twisted: :twisted: :twisted: Had net een heel verhaal getypt was er een storing in de server van KOK
Ik was vannacht al heeeeeeeeel vroeg wakker om 02:14 en heb amper meer geslapen mede dankzij iets in de omgeving wijst naar man lief die snurkt Maar goed niet erg want moest er toch vroeg uit over een uurtje is mijn vriendin hier en dan op naar het ziekenhuis.
BEN ZOOOOOOOOOOOO ZENUWACHTIG
Ik weet alleen niet meer wat ik allemaal getypt heb :oops: