Tis wat he dat zwanger zijn… normaal energie voor 10 en dan ineens nog maar net genoeg voor je zelf
MMke ik heb geen bloed verlies gehad ik zet dat in de spoilers omdat ik moet wachten op bloed verlies van de gyn. dus ben aan het aftellen naar de 21ste
Gevangen :oops:
:kaars:
Ik hoop trouwens wel dat bloed verlies tot de 21ste weg blijft…en dan nog het liefst 9 maanden lang…
Hebben jullie trouwens tips Wat ik het beste kan doen tegen mijn dochtertje sinds ik zwanger ben loopt ze te schoppen en slaan en met dingen tegen mijn buik te duwen. Momenteel kan er maar weing gebeuren met beebje maar straks als het groter is wel. Hoe kan ik dat het beste aanpakken met een smurfje van 1,5 jaar
dwangbuis :shock: :think: :shifty: :oops:
grapje :naughty: :naughty: :naughty:
@mamerijntje wrote:
dwangbuis :shock: :think: :shifty: :oops:
grapje :naughty: :naughty: :naughty:![]()
Zot nu ff serieus!
Dees, ik weet het gewoon niet :oops: heb hier ook nul ervaring mee :oops:
Mss Tas en Han :think:
:-* :-* :-
En over dat bloedverlies,…had het verkeerd gelezen inderdaad. Ben ff terug gaan kijken en weet nu weer hoe het zit. En dan denk ik meteen, lieverd, jij bent gewoon hartstikke zwanger en dat bloedverlies komt pas weer tijdens je bevalling :dance: :dance: :lol: :lol: :dance: :dance:
Dikke kroel voor jou Dees en op naar de 21e :-
Jij krijgt van mij ook een dikke knuf…
Wanneer gaan we de meet plannen want we zijn er over begonnen maar nooit het gesprek verder afgemaakt.
Da’s helemaal waar :mrgreen:
Tja :think: heb gezien dat ik de komende vrijdagen tot aan de zomervakantie sowieso niks meer in kan plannen. Er staat altijd wel iets. Mss kunnen we iets in de vakantie plannen? Eerste week van juli bijvoorbeeld?
uuuuuhm ja dat gaat voor mij in iedergeval wel lukken miss de andere er gewoon ff over mailen voor het geval ze niet terug lezen.
loop weer te stressen met dank aan mijn :twisted: broer
:shock: wat is er met je :evil: broer Dees :shifty:
ach die gozer die is vrij vandaag en omdat we nog een moederdag cadeautje moeten halen voor ons ma wilde ik ff met hem naar de winkels gaan.
begint ie ineens van en ik koop zelf wel wat voor mama en ik heb geen zin om naar de stad te gaan en ik heb een afspraak met vrienden. dus ik vraag hem van jho waarom spreek je me dan eigenlijk aan als je toch geen tijd hebt. krijg ik ineens om mijn oren ja ik bepaal toch zelf wel wat ik doe en nog meer van dat gezeik… ofwel hij staat weer stijf van de alcohol
Dees :doh: leker zelf wat kopen voor je mama :hug:
Laat je :silenced: broer dan maar in zijn sop gaar koken ennuhh :naughty: :naughty: :naughty: niet stressen!
Goede morgen meiden… twas gisteren wel heel stil hier he
Dag 3 nog steeds geen bloed laat dat ook mooi zo blijven
Hee meiden,
Ben ik weer, pfff er is weer een hoop geschreven. Maar ja eigen schuld moek maar niet zo lang wegblijven hahaha.
Maar ik ben vaak blij als t savonds is en iig Jaimy ligt te slapen. Gister spande hij echt de kroon.
19.15 naar bed en om 22u sliep ie pas… Man man man daar word je moe van.
Nu maar hopen dat vvnd iets vroeger is dat hij gaat slapen.
Dylan daarentegen die slaapt echt hartstikke lekker. Die leg ik neer en 9 vd 10 hop meneer die slaapt.
Terwijl jaimy het vroeger ook deed. Neerleggen en 10min later was ie vertrokken, nu mag ik al blij zijn als ik maar 1 x naar boven hoeft te lopen.
Maar ja gewoon meer met volle moed er tegenaan hahaha
As donderdag komt mijn moesje mij en de kindjes halen voor een gezellig weekendje Brabant!!!
( geen internet bij mn ma, dus zal niet kunnen kletsen dat hele weekend, dus niet teveel kleppen hoor :naughty: :lol: )
Vrijdag is mn ene schoonzusje jarig en zondag mn andere schoonzus. Aangezien Dennis t/m zaterdag moet werken en hij late dienst heeft die week zal ik dan eigenlijk alleen op zondag naar de verjaardag kunnen.
Maar toen kwam mn moesje met het idee om donderdag ons op te halen en dan kom Den ons zondag weer halen, dus wij gaan heerlijk genieten bij ons moesje :dance:
Voor de rest maak ik weer niet zoveel mee :lol: sorry
Natas: Hyves heb ik ook zeker wel, ben dr alleen niet zo heel erg actief helaas.
Maar mocht je me willen toevoegen op hyves en of op FB
A.njella S.eitzinger uit L.euth ( zonder punt ertussen uiteraard)
dan vind je me zeker wel!
Ik hoop dat de bril weer gemaakt is? Gelukkig viel die nog in de garantie!
Hoe gaat het met poezebeest?
Wow wat een mooie gedichten zeg! :hug:
Han: Keigaaf nieuws!!! :dance: :dance:
helaas nog geen pubers, ja wel 1 in de peuterpubertijd, maar denk dat dat nog lang niet zo erg is als de grotere pubertijd.
Hopelijk is het al wel een beetje opgelost en is ze de rest van de week wel op tijd weg gegaan?
Hoe gaat het nu met je hand?
Ik hoop dat Maarten zich snel weer wat beterder gaat voelen en jullie daardoor ook :hug:
Maar dat fluisteren dat klopt zeker wel dat dat (kan) helpen.
Op mn werk ook als telefoniste, als ik mensen ad lijn krijg die lopen te vloeken schreeuwen tieren enz, dan ga ik of heel zachtjes praten of gewoon een tijd mn mond houden, dan luisteren ze ( meestal) wel.
Dees,
Je bent gewoon zwanger joh, kan niet anders en de 21 ste ben je nog steeds zwanger!
Gewoon positief blijven!!
Maar wat een waslijst met klachten en allerlei dingen zeg.
:hug: :hug: :hug:
En die BD :evil: stelletje &&^^. Als ze geld moeten krijgen weten ze niet hoe snel ze dat terug moeten pakken, maar owee als ze geld moeten uitgeven dan duur t altijd heel lang.
MM: Allereerst een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: omdat je niet zo lekker in je velleke zit…
Ik werk in een callcenter voor een internet service provider (Online/Tmobile) waar ik telefoontjes aanneem van mensen die willen opzeggen verhuizen of een aanbieding willen.
( Ik ben dus GÉÉN vervelende belmiep die mensen onder het eten lastig valt
Maar mensen vallen mij lastig onder het eten :lol: )
Afentoe bel ik zelf ook mensen op, maar die vragen dan om een aanbieding of opzegging.
Heel erg leuk werk en daarom ben ik ook heel erg blij dak terug mag komen!!
Volgens mij was dat het weer zon beetje hahahha
Kom snel weer!
:-* :-* :-* :-*
Een hele fijne moederdag voor de mama’s hier.
Anjella ik hoop ook zo van harte dat de ongi wegblijft maar ja je kan er niets van zeggen.
Dag 4 nog steeds geen bloed verlies… het gaat de goede kant op
Zooooooooo ik ben er ook weer!!!
Allemaal een fijne moederdag gehad gister? :-*
heb maar weinig te reageren op jullie meiden
maar hier is dag 5 aan gebroken en nog steeds geen druppel bloed te bekennen
YHEEEEEEEEEEEEEE knuffelt Hanneke ik dacht ff dat ik de enige overlevende was van het klets geweld
Hier was de moederdag een beetje saai (mijn hubbie houd helemaal niet van die comerciele dingen) maar heb hem toen gezegt dat we vanaf volgend jaar er echt wel aan mee gaan doen want dan gaan ze op de PSZ dingetjes maken. hij zo ja dat is dan niet nu. Maar Nadine had het cadeautje al gezien dus die ston ikke mama geven.
Vandaag weer einde aan de chaos, hier, dus dan heb ik eindelijk weer af en toe de kans om wat te posten.
Eerste wasje hangt al heerlijk buiten! :mrgreen: Nog twee of drie, en dan ben ik weer bij.
Verder hoef ik vandaag even lekker niks, dus wordt een dagje thuis keutelen met de jongste. :inlove: Wie weet tussen de middag zelfs even tijd om te fröbelen, als de kleine meid in bed ligt…