Lekker laten gaan dan. Zolang kids zich goed voelen, heb je niks om je zorgen over te maken!
@HanB wrote:
Lekker laten gaan dan. Zolang kids zich goed voelen, heb je niks om je zorgen over te maken!![]()
Nee miss niet maar eten en drinken wilt ze amper en dat maakt mij wel ongerust
Geeft niet, ze kunnen best eens een dagje wat minder drinken of eten. Ik weet hoe eng het is hoor! Heb jarenlang een strijd gehad met Robyn die niet wilde eten of drinken. Wat je vooral in de gaten moet houden is of ze niet lamlendig, hangerig, of jengelig wordt. :hug: Zolang ze nog lekker actief is, is er over het algemeen niets om je zorgen om te maken. :-*
Slapen? Wat is dat??? :wall:
Hanneke Slapen doe je in je normaal bed dan doe je je ogen dicht en dan zo’n 8 uurtjes lang maarals je zwanger bend lijken die 8 uurtje het niet meer te halen.
dag 1 nog geen bloed verlies
MOPPER MOPPER MOPPEER
Ik haat de belasting dienst momenteel. mijn man heeft midden maart een rekening nr geweizigt de kindgebonden butget en zorg toeslag zijn in de maand april niet uit betaalt wij hebben daar brieven voor ontvangen die moesten we in vullen en onder tekenen en dan binnen 10 dagen zou de uitbetaling plaats vinden. Op dit ogenblik hebben ze schijnbaar die papieren niet binnen terweil ik die brieven zelf in de bus heb gedaan en das al ruim 2 weken terug. dus toen vroeg ik hoe het dan zat met de uitbetaling van de maand mei zit kreeg ik te horen dat ze daar nog niets weten van die uitbetaling. Daarna stelde ik daar de vraag hoe het zit met de teruggaaf belasting 2010/11 en dat gaat nog zo’n 3 maanden duren. BEN JE MOOI KLAAR MEE.
Mijn vader heeft geen zin meer om te wachten op het geld en die wil mij en mijn man al uitschrijven van de vakantie ofwel daar gaat een leuke vakantie met dan aan die … :twisted:
Ik ben er weer!!!
Echo was goed, vruchtzakje heeft een prima afmeting voor de duur van de zwangerschap. Helaas konden we ons vruchtje nog niet zien, maar de gyn maakt zich er geen zorgen over. :inlove:
Over twee weken mogen we weer komen, op de 24e. :inlove:
Mijn suiker wordt extra in de gaten gehouden, en ook de urine wordt extra in de gaten gehouden, zo heeft de gyn ons verzekerd. Zelfde geldt voor het afkomen van de placenta, en de bloedingsneiging. Placenta moet nu binnen een half uur na het kindje komen, en anders word ik meteen naar de OK gebracht voor manuele verwijdering. (normaal geven ze de placenta een uur de tijd)
Ik ben heel blij en opgelucht, en heb er het volste vertrouwen in dat het deze keer goed mag komen! :inlove:
ZOOOOOOOOOOOO fijn nieuws Hanneke ben blij voor je :dance:
Tis een beetje stil hier vandaag
Ik ben eindelijk klaar met rondrennen vandaag. 8)
- wakker worden rond 5u (weer wakker, maar goed, nu echt niet meer geslapen)
- zeven uur kids uit bed plukken, en klaar maken voor school/oppas
- ontbijten
- douchen
- kind naar oma en opa brengen (ruim half uur fietsen)
- van opa en oma naar ziekenhuis (20 minuten fietsen)
- van ziekenhuis naar opa en oma (20 minuten fietsen)
- terug naar huis fietsen (weer dik half uur fietsen)
- gauw kind in bed rammelen, zodat ze nog een krap uurtje kan slapen
- kind uit bed rossen, verschonen, aankleden, haar doen
- samen snelsnelsnel lunchen
- kind naar psz brengen (tien minuten fietsen)
- naar de markt + winkels (tien minuten fietsen)
- boodschappen thuis brengen (tien minuten fietsen)
- half uurtje voor mezelf, wat gedronken, mail gelezen, tijd alweer om!
- kind van psz halen (tien minuten heen, tien minuten terug)
- tuin storm klaar maken
- wat fröbelwerk gedaan
- meiden voor film zetten, want regen, dus niet buiten spelen
- …
En nu is het alweer bijna vier uur, en ben ik doodop!Thuisblijfmama een rustig, relaxt beroep??? Niet in mijn leven hoor! :lol: 8)
En ja, ik heb echt megazadelpijn nu, na ruim twee en een half uur fietsen!!! :mrgreen:
Han :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat heerlijk allemaal goed nieuws meid :-* :-* :-* :-* geniet er van! En wat goed dat je je goed voelt. Moet je voorstellen dat je heel erg :sick: was en je had dan al die fietscapriolen uit moeten halen
:dance: :mrgreen: :dance: dat zijn wel 5000 kcal die jij verbandt hebt vandaag :thumbup:
Dees, plezier met de belastingdienst :liar:
Hier weekend nu (nu alweer :shock: wat vliegen de weken toch :roll: )
Ik ga lekker spaghetti maken :drool: :drool: :drool:
Wie zegt dat ik niet :sick: ben??? 8)
Af en toe, bij vlagen. Vanochtend ook.
Maar ik ben nu eenmaal niet zo’n klager. :oops:
Heb wel iets erg vaags…
Ik heb sinds gister last van mijn rechterhand, alsof hij op slot zit, of verzuurd is of zo. Geen extra pijn bij aanraken of kracht zetten. Die hand is de ene keer warmer dan de ander, en het volgende moment is hij kouder??? Het gevoel zit tegen pijn/irritatie/verzuring aan… Kan het niet zo goed uitleggen verder…
Iemand van jullie die het herkent, of gewoon weet wat het is? Heb al geprobeerd het op te zoeken, maar ik kom er niet uit.
Heb wel al besloten dat als het de komende dagen niet over gaat, ik maandag naar de huisarts wil…
Han :thumbup: :thumbdown: :shock: geen idee :-*
Goede morgen allemaal…
Hanneke wat een geren en gevlieg zeg… snap dat je dood op bent.
Hier gisteren een hele dag druk geweest met van alles en nog wat en was dus ook kei kapot. mijn man heeft een lieve collega waar die gisteren dus 50,- van heeft gehad en we dus heerlijk zijn wisten uit eten. alleen bij thuis komst was ik flink wat misselijk en had ik een nare drukkende pijn net boven mijn schaambotje. Mijn ventje was ook mors kapot dus we zijn lekker vroeg onder de wol gegaan* 20:00*
Dag 2 en nog steeds geen bloed verlies
Om 20u lag ik nog niet in bed hoor! :hug:
Ik ben nog steeds doodmoe van gister. Denk dat ik straks maar terug in bed kruip, wanneer ik isa in bed heb gestopt. Vanmiddag Robyn naar kinderfeestje brengen, en vanavond eten bij vriendin. Vanmiddag, als Robyn op het feestje is, ga ik maar eens weer wat frobelspullen halen bij action, denk ik. Doe ik weer eens wat anders dan hier forummen, of rondrennen als een malle.
Hey lieve meiden,
gelukkig zijn jullie ook eens lekker druk en valt het niet meer zo op dat ik er niet veel ben :mrgreen:
Deeske, :hug: :hug: :hug: hoop toch zo dat het goed zit. Maar aan die test te zien wel egenlijk hè. En dat bloedverlies is gestopt, dus mss gewoon een haarvaatje uit je baarmoeder :think:
Han, je bent de beste rondrenner :thumbup: :mrgreen: :-* :mrgreen: :thumbup: maar nu moet je even rusten hoor :naughty: ga jij maar lekker even slapen
Ukske, hoe voel je je lieverd, ik heb zo met je te doen :hug:
Natasssie, ook weer klaar met rondrennen :mrgreen: en wordt het voor jou onderhand niet spannend
Hier geen enkele tekens, van niks nog nie :silenced: :silenced: Nou ja,… behalve dan dat ik me een sjaggo en agressieve hormonen heb rondgieren van hek me jou daar :wall: :wall: :wall: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :wall: :wall: :wall: :wall: oh ja en toch wel wat pijn in mijn onderrug en en licht opkomende hoofdpijn,… zal wel een :evil: :twisted: ronde worden, schat ik zo :?
Nog een half uurtje, dan gaan we slapen.
:hug: Leuk spul, hormonen… :roll: :hug:
hmmmm zullen we wat uitwisselen :oops: :shifty: :shifty: :think:
vangen:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: VANGEN!!!:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:mrgreen: