Briegels kletsen maar door,........BMK deel 2

Das lekker Hanneke hoe gaat het eigenlijk met jou en je buikje???

We hadden het vorige week toch allemaal over cijfertjes ivm mijn zwangerschap en zo. Kom ik net tot de conclusie dat mijn vader en zijn moeder 30 jaar schelen maar Nadine en ik schelen ook 30 jaar

Buikje gaat goed. Weinig kwaaltjes, heel af en toe wat misselijk, extreem pijnlijke/gevoelige (.)(.), maar voor de rest eigenlijk niets… Wel vaker trek, of zelfs dat ik gewoon wat iebelig word, dus morgen maar even crackers regelen voor in mijn tas, zodat ik altijd iets kan nemen, wanneer ik onderweg ben.

Hoe is het met jouw buikje? Heb je veel kwaaltjes?

nee alleen flink rap moe en mijn boobs die doen auw verder veel snaai momenten en emo zijn en het belangrijkste nog steeds geen bloed verlies…

Maar Han miss heb jij een tip voor mij… Nadine is nu best wel gewelddadig naar mij toe vaak schoppen slaan on speelgoed tegen mij aan gooien en dan allemaal richting mijn buik. HOE kan ik haar duidelijk maken wat er is???

Haar duidelijk maken wat er is zal waarschijnlijk niet lukken. Je kunt haar WEL duidelijk maken dat wat ze doet absoluut niet mag, en niet getolereerd wordt. Hier is een minuutje op de mat een prima remedie. Isabelle vindt het verschrikkelijk wanneer ze op de mat gezet wordt, en heeft dan heel goed door dat ze heel stout is geweest. Ik maak haar duidelijk welke actie ervoor gezorgd heeft dat ze op de mat zit, en na die straftijd haal ik haar naar me toe, maak ik haar nog een keer duidelijk wat ze verkeerd deed, en laat haar dan sorry zeggen…

Dat hebben we met Nadine al geprobeerd maar zodra je haar op de straf plek zet en je je kont keert is ze al weer gevlogen… dus heb nu zo iets van ik ga op m ijn hurken zeg wat ze fout gedaan heeft en laat haar der excuses aan bieden door middel van een knuffel maar 2/3 min later doet ze het gewoon weer

Mat-remedie is een kwestie van doorzetten. In eerste instantie zullen ze denken dat je een grapje maakt. Ze gaan proberen waar de grenzen leggen. Als jij consequent blijft, en ze terug zet op de mat, voor zolang de tijd duurt, leren ze vanzelf dat ze moeten blijven zitten. Op het moment dat je die straf dan niet doorzet, zullen zij ook niet begrijpen dat ze moeten blijven zitten totdat papa of mama zegt dat ze er af mogen. En dat geldt feitelijk voor elke straf die je een kind geeft. Hoe consequenter jij bent, hoe duidelijker het voor ze is.

Oke… Dan ga ik er toch maar mee door… want ik wil gewoon niet dat ze een afkeer gaat krijgen naar mijn buik vooral niet als die straks groter word zolang alles goed blijft gaan

HEEEEEEEEEEEEEEEEELP.

Heb deze week weer vrij genomen voor mijn scriptie, maar krijg geen zinnig woord op papier.

klaagmodus uit

UUUUUUUHM tja waar kan ik of iemand anders je dan mee helpen???

Ik denk nergens mee :stuck_out_tongue:

Ga maar even de was strijken en het gras maaien en dan gaan we maar weer eens een poging wagen.

Goed nieuws trouwens dat het bloedverlies wegblijft, ik zal duimen dat dat nog 8 maanden zo blijft :pray:

ja he ukkie das goed nieuws he :slight_smile:

HAN :inlove: :inlove: 6 weken :dance: :dance: :dance:

DEES :inlove: :inlove: géén bloedverlies :dance: :dance:

Ukske hier wat schrijfinspiratie :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Tassie, wat ben je stil :silenced: :naughty: :think:

Hier :?

(en aan het werk,… :oops: )

:-* :-* :-*

@mamerijntje wrote:

HAN :inlove: :inlove: 6 weken :dance: :dance: :dance:

DEES :inlove: :inlove: géén bloedverlies :dance: :dance:

Ukske hier wat schrijfinspiratie :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Tassie, wat ben je stil :silenced: :naughty: :think:

Hier :?

(en aan het werk,… :oops: )

:-* :-* :-*

MMEKE het is idd heeeeeeeel fijn om geen bloed verlies te hebben maar ik ben zo’n ouwe doos ik ga om de haverklap naar de wc om te checken :oops:

Ik ben ook een ouwe doos dan… :wink: :-*

MMeke… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

dan ben je toch geen ouwe doos :shock: dat deed ook de hele tijd hoor en voor de zekerheid maar een maandverbandje in enzo :oops:

:hug: het komt vast allemaal goed :-*

GRRRRRRRRRRR :evil:

Een jaar terug zagen we ineens dat in de onderkant van de kussens waarop je (dagelijks) zit, van onze bank van amper driekwart jaar oud, gaten hadden. Veroorzaakt door veren die verkeerd om gemonteerd zijn. Foto’s gemaakt, contact gehad met klantenservice. Helaas, bank uit de handel. Konden wel 150 pleuro terug krijgen, als goedmakertje. Toe maar dan… :roll:

Maand of drie terug merk ik ineens dat de bank (hoekbank voor drie personen met hocker) in het midden doorhangt. Poot middenvoor blijkt er compleet scheef onder te zitten. :shock:

Nu net, na het avondeten, ik zat op de hocker mijn mail te lezen, merk ik dat ik wel erg richting bank hang, naar links opzij, niet erg prettig voor mijn bekken. Blijkt daar ook een poot compleet scheef onder te zitten!!! :evil:

Ik ben KLAARRRRRRRRRRRRRR met deze bank!!! Zodra we de kans krijgen, gaan we opzoek naar een tweedehands bank, en we gaan sparen voor een nieuwe bank! :evil: :evil: :evil:

Han :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Han, nou das lekker balen dan zeg. Hopelijk hebben julie snel een nieuwe of andere bank die wel goed zit.

Waar komt die bank vandaan als ik vragen mag, dit mag toch niet zomaar??

Goeiemorgen :mrgreen:

ik heb weinig te melden, maar denk wel aan jullie hoor :smiley:

ik heb het gevoel dat ieder moment de :evil: :twisted: zich aan zullen dienen :x nou, ik wacht het maar rustig af :liar:

:-* voor jullie en tot vanmiddag :smiley:

Goede morgen allemaal waar is het mooie weer van gistere gebleven???

Hanneke we hebben hier wel een bank staan dat is een 3 zits van mij mag je die zo op komen halen :slight_smile:

MMeke vel suc6 met de :twisted: :twisted:

Dag 6 en nog steeds geen druppel roze of rood te bekennen