Borstvoedings-mijlpalen deel 4!

Gister mijlpaal gemist 15 maanden alweer :inlove: :dance:

De eerste maand is in the pocket!!!

:dance: 3 maanden :dance:

Ondanks 3 flinke melkdippen door mijn cyclus still going strong!

Toch 3 maanden behaald vandaag.

Door onze vakantie niet kunnen posten… Maarrrrr… De magische 6 maanden mijlpaal is behaald!! :dance:



En ik ben voorlopig nog niet van plan om te stoppen. Het gaat nog steeds super. Pas weer een discussie met hub afgekapt over papflessen voor het slapen gaan. Dat geneuzel over dat hij dan ineens wel langer zou doorslapen… zucht. :shifty: F. slaapt nu over het algemeen van 20.30 uur tot 5.00 uur en dan slaapt hij na de voeding meteen nog even door tot 7 a 8 uur. Helemaal niet slecht toch?

nog net voor het eind van de dag… 2,5 jaar vandaag :dance:



Nog altijd die ene voeding per dag.

Afentoe eens een dagje niet, dus er komt langzaam en heel natuurlijk een einde aan, maar een dagje niet overleven we inmiddels gemakkelijk



Vanmorgen lag ik hem in bed te voeden en kwam opgeteld in totaal tot 81 maanden bv :mrgreen:

Wat een geweldige mijlpalen komen er weer voorbij!

Hier morgen 7 maand!!!

Hier gister alweer 11 maanden!!!

1 jaar tweeling, ik heb m’n doel gehaald :dance:



We zijn ze wel langzaam wat aan koemelk aan het wennen want ik wil nu toch wel gaan afbouwen, al vinden de heren het nog wel best (hun zus was er op deze leeftijd echt klaar mee) maar over volle melk van Klara koe wordt ook niet moeilijk gedaan dus we gaan gewoon rustig aan overstappen de komende weken.

Wow wat goed Emmeken! En natuurlijk gefeliciteerd met hun verjaardag. :dance:

Wat goed zeg Emmeken! En gefeliciteerd met de 2 kleine heren!

Knap hoor Emmeken! Petje af!!

En gefeliciteerd met de jongens!

15 dagen nu al :wink:

2 maanden in the pocket!!! :dance: :dance: en we gaan nog even door.

inmiddels heb ik de eerste keer wildvoeden ook achter de rug, en morgen ga ik voor het eerst een dag weg zonder kleintje, dus dan wordt het voor het eerst wild kolven (vrijgezellenfeestje van een dierbaar vriendinnetje wat ik echt niet wilde missen).

nu we de 2 maanden zijn gepasseerd, merk ik pas goed hoe makkelijk het geven van borstvoeding eigenlijk is. geen gehannes met flesjes en dingen, gewoon aanleggen en klaar, nooit een van de honger krijsend kind omdat het binnen een seconde eten krijgt.

22 maanden (+ 1 week) :inlove:



Tussentijds twee keer een week ZL2 niet gevoed… toen heeft ZL1 het op gang gehouden :D.



We gaan nog even door, want ZL2 wenst nog niet te stoppen en vraag zelfs overdag om “kinken”…

Hier alweer 16 maanden.

Wauw mooie mijlpalen weer! Hier vandaag 10 maanden! :inlove:

En vandaag precies 1 jaar!!! :inlove:

Vergeten te melden… donderdag 7 maanden. :inlove:

Joepie al 8 maand!!!