Borstvoedings-mijlpalen deel 4!

Leuk, al die nieuwe mijlpalen! :smiley:



2 jaar en 2 maand hier! :slight_smile:

Ik zit op bijna 6 weken :slight_smile: en ik vind het heerlijk :slight_smile:

Lekker makkelijk ook :slight_smile:

Al op een aantal plaatsen wildgevoed en nu een voorraadje aan het opbouwen voor als Evi naar het kdv gaat :slight_smile:

Al ruim 8 maanden!!!

Ik ben zo trots als een pauw, en ben nog steeds elke dag verwonderd dat hij nog bij me komt drinken. :inlove:

@HanB wrote:

Al ruim 8 maanden!!!

Ik ben zo trots als een pauw, en ben nog steeds elke dag verwonderd dat hij nog bij me komt drinken. :inlove:
hi



Haha hier ook. En afbouwen wilt niet echt lukken ook al krijgt ze broodkorsten, banaan en cracotte. Avondeten moet ze niks van hebben. Ik had nooit verwacht tot 8 maanden te blijven geven. Soms wil ik er ook nie vanaf maar dan ook weer wel. Maar wat ik wel blijf doen is bv geven tot ze 1 jaar is.

En ohja… Wa doet het ook zo’n zeer nu ze 6 tandjes heeft. En zij lacht er doodleuk om terwijl ik pijn lig te lijden :lol: af en toe bijt ze er echt in.

Wat zalig, die kleine frummels en topmama’s met mooie mijlpalen. Wij zijn de 8 maanden mijlpaal ook alweer voorbij, 8 maanden bv voor mijn kleinste en 8 maanden tandemen :slight_smile:



Keep up the good work allemaal!

3 maanden in the pocket :dance: !

Nooit gedacht dat het zou lukken, ik ben er zo blij mee. Voeden doe ik ook echt overal, echt waanzinnig gaaf

9 maanden bv. Wel met BIJvoeding

Ruim zes maanden :slight_smile:

Morgen is F.loris 8 maanden… Gisteren heb ik besloten de eerste voeding te gaan vervangen voor kunstvoeding… Wel een heel dubbel gevoel. :frowning: Aan de ene kant vind ik het voeden nog zooo fijn en makkelijk. Maar aan de andere kant kijk ik ook wel weer uit naar de tijd dat ik mijn lijf weer helemaal voor mezelf heb. Dus de 8 maanden mijlpaal ga ik niet helemaal halen. :shifty:

Al 2 dagen volledige bv! Had ik een week geleden echt niet durven denken…

:clap:



Hier 5 maanden. Al hoewel ik voor 95 % fulltime kolf.

Alweer 11 maanden bv :inlove:

Joepie de 9 maanden gehaald! Op naar een jaar! Stiekem wel erg trots zijn!

Bijna een jaar en hoop nog wel een tijd door te gaan. We hebben een moeilijke start gehad waarbij ook een paar maand kunstvoeding is bij gegeven maar daarna echt alleen bv tot hij 6 mnd was en nu bv met bijvoeding maar daar wil hij sinds een aantal dagen ineens niks meer van weten op een paar muizehapjes na.

Morgen tikken we de zes maanden aan hier :inlove: Dat was mijn persoonlijke doel, maar ik ben nog lang niet aan stoppen toe… volgende doel: het jaar volmaken! :slight_smile:

Ik heb een andere mijlpaal, gewoon het feit dat het dit keer goed lukt en Haley groeit als kool! Voor mij een super mijlpaal, aangezien ik bij Keira het met 3,5 week heb moeten opgeven door uitputting van allemaal en te weinig aanmaak van melk. En nu zelfs een lichte overproductie!

whoop whoop! vandaag alweer 4 maanden :dance: :dance:

Vandaag precies 1 jaar aan het borstvoeden :wink: Nooit gedacht dat ik het zou halen maar we gaan heerlijk door. Dit jaar hebben we in ieder geval in the pocket :mrgreen:



Vorige week donderdag 2 jaar! :inlove: