Borstvoedings-mijlpalen deel 4!

Dames (en kindjes uiteraard!) zet hem op :dance: :thumbup: Elke druppel is er één :inlove:

Vandaag 13 weken en morgen 3 maanden :inlove:

3 maanden (en 2 dagen :wink: ) :dance: :inlove:

Zes weken :dance:



Ben langzaam aan het afbouwen, dus het worden geen zes maanden zoals bij Marijne. Maar ieder druppel telt inderdaad :wink:

wat jammer marloes! Hoe dat zo?

meld!! hier nog steeds bv (en ze beet vanmorgen) :cry:

Hier ook nog steeds trouw… :slight_smile:

Hier ook nog borstvoeding, ruim 8 maanden inmiddels. Ga wel afbouwen, maar de 9 maanden haal ik nog wel :inlove:

Hier ook nog steeds heerlijk bv aan het geven. Wel in combinatie met af en toe een flesje kv maar toch niet meer dan ca 200cc op een dag, soms nog minder. Proberen aan het afbouwen maar heb s’avonds echt niet genoeg melk voor hem. Ben in ieder geval blij dat ik nog steeds bv geef.

Eigenlijk een dag te vroeg, maar meld voor 19 maanden! :smiley:



En gelukkig begint ze ook weer wat meer te drinken, ik was al even bang dat ik de 2 jaar niet ging halen :frowning: Ze dronk alleen nog maar 's nachts in dr slaap, maar nu vraagt ze gelukkig weer iedere paar uur :smiley:

gister de WHO-‘norm’ gehaald.

We gaan nog even door denk ik.

Mooie mijlpalen weer!

al 5 weken bv… Ben blij met de resultaat.

:clap: voor alle mijlpalen, maar in het bijzonder voor de dames die al meer dan en jaar voeden. Fantastisch!

Ik ben eigenlijk een beetje verdrietig omdat mijn schoonzus er al na twee dagen de brui aan geeft. Ze heeft er niet zo’n behoefte aan. En je kind dan? Maar dat is niet bespreekbaar :frowning: het raakt me echt.

We gaan richting het jaar!

Jose, dat kan ik me goed voorstellen. Lastig!



Hier klein mijlpaaltje, ruim 18mnd: langer als mijn andere drie dronken!

We hebben ons record verbroken :dance: 14 maanden zijn we voorbij Yeah!!!



en meneertje drinkt sinds een week weer 5x per dag dus we houden het vast nog wel een paar maandjes vol :thumbup:

Hier al 6 weken, dus ik ben apetrots dat ik toch doorgezet heb toen het zo ruk ging! :inlove:



Dit weekend ook weer flink gesodemieter met een slecht functionerende kolf, die geruild moest, en vervolgens zoveel stuwing dat de nieuwe kolf het niet/bijna niet trekt… :wall: Maar het loopt gelukkig weer!

12 weken en morgen 3 maanden :slight_smile: eerste wens zit erop. Op naar het half jaar

hier alweer bijna de 8 maanden grens bereikt!