Borstvoedings-mijlpalen deel 4!

Jaja ik heb er weer een :mrgreen:



Vandaag 6 maanden tweeling :dance:



En we gaan lekker verder, afgelopen week zijn we met Rapley begonnen, broccoli is een hit :mrgreen: ( ze begonnen reclamefolders aan te vreten dus toch maar een weekje eerder dan eigenlijk de planning was)

Gisteren 35 maanden, nog een maandje en dan zitten we op 3 jaar :mrgreen:

@Meggie wrote:

Gisteren 35 maanden, nog een maandje en dan zitten we op 3 jaar :mrgreen:


En door :mrgreen: erachter ga ik ervanuit dat je voorlopig ook niet gaat stoppen?

Gisteren 16 maanden :smiley:

Ooh 3 jaar, wauw! :thumbup:

En 16 maanden is ook al zo’n mooie :slight_smile:



Als ik kijk hoe weinig Kaya nu nog bij me drinkt (alleen 's nachts) en hoelang het duurt voordat ik er een TSR bij krijg twijfel ik nu toch weer of we de 2 jaar wel gaan halen, laat staan dat het veel langer wordt :think:

wauw dames…

hier op zijn eerste verjaardag gestopt… :cry:

met veel liefde bv gegeven maar ik moest stoppen ivm medicatie.

@Mariiyelle wrote:

@Meggie wrote:
Gisteren 35 maanden, nog een maandje en dan zitten we op 3 jaar :mrgreen:


En door :mrgreen: erachter ga ik ervanuit dat je voorlopig ook niet gaat stoppen?




Nee zeker niet. M is er echt nog te gek op. Drinkt echt nog vaak op een dag. Is echt haar rustmoment, tutmoment. Ochtendje psz vergt veel dus altijd thuis gelijk tietie. Ik denk niet dat ik kan omschrijven hoe belangrijk mijn borsten voor haar zijn haha :lol:

Wel is het zo dat ik nu soms wel nee zeg, afleid, uitstel. Ik vind dat dat nu wel mag :wink:



Edit: drinken tot op zekere hoogte trouwens. Ze drinkt ook wel andere dingen :slight_smile:

Wat een mijlpalen weer allemaal! Top hoor!

Ik mis het geven van bv enorm, maar mijn ventje vraagt er echt niet meer naar…

Maar goed 22 maanden is mooi geweest!



Geniet er van meiden van de heerlijke bv momentjes

Al 9 weken, gister, en we gaan nog steeds door met fulltime kolven! :dance: :inlove: :dance:

4 maanden! :inlove: Alleen een btje jammer dat mevr alleen live wil drinken en een gekolfde fles weigert :hand: Vandaag met andere speen proberen.

Afgelopen dinsdag al weer 1 jaar :dance: :dance:

Een jaar, gefeliciteerd! :smiley:



En fulltime kolven, knap hoor HanB!



Hier zitten we op de 20 maanden, nog maar 4 maanden en ze is gewoon 2! :shock:

10 weken gister! :dance: :inlove:

Nog een week en dan verbreken we mijn record met Robyn! :mrgreen:

Zo dan han fulltime kolven, ik weet niet of ik dat zou volhouden :thumbup:



Hier vandaag alweer 7 maanden tweeling ( en dat vind ik dan weerappeltje eitje, :mrgreen: ) ze gaan goed met de rapley dus ze drinken wel merkbaar minder, ze hadden echt behoeft aan bijvoeding ( bij emma nooit zo gemerkt daar zijn we met 6 mnd maar es begonnen) de eerste tandjes zijn een feit maar ze doen met drinken voorzichtig gelukkig, mn vingers daarentegen… :wink:

Ik heb een uurtje geleden voor het eerst weer live gevoed, en het ging supergoed!!! :dance: :inlove:



Meneertje bleef maar huilen en huilen en huilen, en een stemmetje in mijn hoofd zei: “Leg hem gewoon aan.”. Mede dankzij een tussen neus en lippen door advies van een IBCLC die afgelopen zaterdag mijn kolf ging doormeten, weet ik nu pas dat mijn borsten waarschijnlijk te groot en te zwaar voor hem waren. Dus voed ik nu liggend, zodat mijn borst niet op zijn kinnetje leunt, en hij dronk echt meteen geweldig, en ik had GEEN pijn!!! :dance: :dance: :dance:

Met als dank een brede grijns en een heerlijk kletsgesprek, nadat hij weer wakker werd, slaapkopje. :inlove:

@HanB wrote:

Ik heb een uurtje geleden voor het eerst weer live gevoed, en het ging supergoed!!! :dance: :inlove:



Meneertje bleef maar huilen en huilen en huilen, en een stemmetje in mijn hoofd zei: “Leg hem gewoon aan.”. Mede dankzij een tussen neus en lippen door advies van een IBCLC die afgelopen zaterdag mijn kolf ging doormeten, weet ik nu pas dat mijn borsten waarschijnlijk te groot en te zwaar voor hem waren. Dus voed ik nu liggend, zodat mijn borst niet op zijn kinnetje leunt, en hij dronk echt meteen geweldig, en ik had GEEN pijn!!! :dance: :dance: :dance:

Met als dank een brede grijns en een heerlijk kletsgesprek, nadat hij weer wakker werd, slaapkopje. :inlove:




Jeeeeh, wat fijn :dance:

Op naar meer van de momenten!!!

Prachtige mijlpalen meiden :thumbup:

Morgen drinkt onze jongste spruit ook al weer 2 jaar bij me :inlove:

Vanavond zat ze zich weer helemaal te verheugen op de borst. Drinken! Jammie! roept ze dan met van die heerlijke glimoogjes :inlove:

Binnenkort heb ik in totaal 6 jaar borstvoeding geven op de teller staan, ik word wel een beetje weemoedig als ik denk aan het feit dat het toch echt een keer ophoudt…

Ohhhhhhhh 2 jaar, wat supergaaf, gefeliciteerd! :clap: :mrgreen:



Hier vandaag de voor mij magische grens van 11 weken bereikt! :inlove: :inlove: :inlove:

@HanB wrote:

Ohhhhhhhh 2 jaar, wat supergaaf, gefeliciteerd! :clap: :mrgreen:



Hier vandaag de voor mij magische grens van 11 weken bereikt! :inlove: :inlove: :inlove:




Gefeliciteerd!!! En wat ontzettend fijn/goed dat je gewoon weer live hebt gevoed! :inlove: :thumbup:



Hier bijna 17 maanden en meneertje wil nog lang niet stoppen :inlove: . Hij drinkt alleen nog 's ochtends en 's avonds, maar waarschijnlijk nog wel behoorlijk veel, want ik ben nog steeds niet ongesteld geweest :think: :shifty: .

bijna 9 maanden! En we stoppen nog lang niet!