Gefeliciteerd met de mijlpalen :dance:
Fai :inlove: mooie foto’s van jou en je meis, echt knap dat je het zolang heb volgehouden :thumbup:
mereltje85, ik zit nu nog steeds op 7 a 8 voedingen per dag
Hier al bijna 5 maanden :dance: :inlove:
Hier 11 maanden al gehaald…met nog steeds alleen de ochtendvoeding…ben nu wel aan het bedenken wanneer ik ga stoppen, met een druk gezin met 4 kids is het door de week echt lastig, en ook niet lekker rustig genieten als er al 3 rondlopen :think:
:dance: :dance: :dance: vandaag precies 7 maanden! (en zo rond dit tijdstip lag ie die dag voor 't eerst te drinken :inlove: )
Ook hier nog steeds tussen de 4 en 6 voedingen per dag :shifty: veelvraat is het en verder krijgt ie z’n groente en fruit en pap (dat laatste dan wel met Nutrilon, maar ach) en we gaan voorlopig lekker zo door :dance:
Chantal, gelukkig ben ik niet de enige… Hoop we heel hard dat we gauw ritme krijgen, vooral de nachtrust is nog enorm beneden prettig/gezond etc…
@mereltje85 wrote:
Vandaag 2 maanden… :thumbup: :inlove:
Nog 6-7 voedingen meestal :roll:
helemaal normaal hoor met borstvoeding :thumbup:
Het is niet te vergelijken met kv en een strak aantal flessen per dag.
Op de leeftijd van 2 maand zaten mijn kids hier nog op 8/10 voedingen per dag en de jongste is nu een jaar geweest en drinkt nog wel 5/6 keer per dag hoor (bij het opstaan, 2x voor de slaapjes overdag, 1x in de middag, 1x voor het slapen gaan in de avond en vaak ook nog 1x in de nacht).
Met 2-3 maanden zaten we hier ook nog op 8 tot 10 voedingen.
Nu met (bijna) 7 maanden gemiddeld nog 5 a 6 voedingen per dag.
Moet er wel bijzeggen dat het voeden nu zo’n 10 minuten duurt en geen half uur meer zoals in het begin.
en ik maar jaloers zijn op mijn medemaandmama’s met 5x BV :mrgreen:
morgen geef ik met heel veel trots de laatste keer borstvoeding, en dan hebben we er een jaar van genoten saampjes :inlove:
@ Merel; ik denk dat 6-7-8 voedingen vaker voorkomt dan maar 5 op die leeftijd.
En bereid je maar voor; die van mij is 7 maanden en krijgt nog iedere nacht een voeding tussen 4 en 5 uur :shifty: .
Je lichaam past zich er op de één of andere manier gewoon op aan.
Geniet maar gewoon van iedere voeding die je mag geven
@ Lonneke; vind je het niet moeilijk om te stoppen? Lijkt me best een moeilijk moment.
Mijn oudste stopte na 14 maanden uit zichzelf. Ik hoop dat de jongste dat zo rond die tijd ook zal doen.
@Roos wrote:
@ Merel; ik denk dat 6-7-8 voedingen vaker voorkomt dan maar 5 op die leeftijd.
En bereid je maar voor; die van mij is 7 maanden en krijgt nog iedere nacht een voeding tussen 4 en 5 uur :shifty: .
Je lichaam past zich er op de één of andere manier gewoon op aan.
Geniet maar gewoon van iedere voeding die je mag geven
Mijn dame hoeft s nachts meestal niet te drinken, maar soms drinkt ze wel wat. Meestal huilt ze wel, maar drinken, ho maar , dat vertikt ze gewoon… :roll:
@Roos wrote:
@ Lonneke; vind je het niet moeilijk om te stoppen? Lijkt me best een moeilijk moment.
Mijn oudste stopte na 14 maanden uit zichzelf. Ik hoop dat de jongste dat zo rond die tijd ook zal doen.
ik zie er wel wat tegen op, zal morgen ook zeker een traantje laten. maar het is goed geweest, ella drinkt ook bijna niets meer en speelt meer dan wat anders. we hebben een jaar voorgenomen en dat heb ik met veel liefde gedaan :inlove: . eergisteren heeft ze al bij al 1 minuut gedronken tja dat zet geen zoden meer aan de dijk.
@ Lonneke
Alvast gefeliciteerd met je dochter dr 1e verjaardag!
Jammer dat je afscheid moet nemen van de BV
Ik ben mijn mijlpaal helemaal vergeten…Alweer 7 maanden.
Ik had dat zo niet gedacht van te voren.
Vandaag heeft ze me voor het eerst gebeten…auwie!
Maar we gaan gewoon vrolijk verder…minimaal 1 jaar wil ik volhouden.
En sinds ze wat beter eet kwa bijvoeding…gaat het slapen en het dagritme veel beter. Het gaat zo heerlijk zoals het nu gaat…
We gaan lekker nog heel lang verder :dance:
Lonneke gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!
Super dat je een het een jaar hebt gegeven!!
@Roos wrote:
Hier nu pas een week dat ze niet 's nachts wil (9mnd) Maar zo’n fase wel vaker gehad…(vanaf 5 weken tot 3,5 maand, en toen opeens weer 2a 3x 's nachts) ben benieuwd of ze het nu vol gaat houden dat doorslapen! Maar mijn ervaring is dat doorslapen maar fases zijn :mrgreen:
Hier vandaag de 9 maanden gehaald!! :dance: Op de 1 of andere manier was dat mn streven vanaf het begin. Ben zo blij dat ik het heb volgehouden!
Nu wil ik toch minimaal voor het jaar gaan, en hopelijk langer!!
@mereltje85 wrote:
Chantal, gelukkig ben ik niet de enige… Hoop we heel hard dat we gauw ritme krijgen, vooral de nachtrust is nog enorm beneden prettig/gezond etc…
Jah ik hoop dat je gauw ritme erin krijgt wel fijn hoor.
Hier is de nachtrust ook nog ver te zoeken Indy slaapt nog steeds niet door en wordt rond de 5x wakker, maar meestal doe ik een speentje erin en valt dan weer in slaap want wil haar dan maximaal maar 2 voedingen geven per nacht (want dat moet ze makkelijk trekken om de 3 uur). Ga echt niet 5x voeding geven, wil ook nog een beetje kunnen slapen, een speentje accepteert ze dus meestal wordt ze niet altijd van de honger wakker.
Meestal is het hier -> huilen=honger en Kletsen=gewoon ff wakker worden en speen erin en ze slaapt weer.
Hier slaapt Marlynn sinds een week weer van 19 a 20 uur tot de volgende ochtend 7 uur omdat ze dan wakke rgemaakt wordt. Daarvoor werd ze rond 22 -23 uur nog wakkeer voor een voeding.
En heel soms wilde ze s nachts nog een keer drinken…maar dat was vaak als we die dag veel van huis waren geweest en ze veel prikkels had gehad…
Hier vandaag alweer 5 maanden :inlove: :dance: :inlove:
Het gaat als een trein, we gingen voor 6 maand maar die halen we makkelijk dus mn streven is nu 1 jaar :dance: :dance:
Chantal, mijn meissie wordt/werd s nachts ook wel wakker, maar heeft dan ook niet echt voeding nodig. Ze slaapt soms ook wel door namelijk, en als ik dr wel probeer aan te leggen als ik haar anders niet kan troosten, wordt ze soms alleen nog maar bozer :mrgreen:
Super dat je weet de 6 maanden te halen :thumbup:
Marjolein, wat heerlijk dat Marlynn zo lang slaapt
Ik geniet nu iig heerlijk van de BV. Alleen een minpuntje, gauw ff aanleggen is er hier niet bij, mevrouw krijgt JBPM, dus elke keer lekker klooien met dat papje :sick:
vandaag 8 maanden :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gister 10 maanden :dance: :dance: