4 maanden :dance: :dance:
Hier ook 4 maanden!
Na een dipje en daarna veel aanleggen en kolven ook de 4 maanden volgemaakt. Hopelijk kan ik het zo nog een tijdje volhouden
…
Allemaal gefeliciteerd met de mooie mijlpalen :dance:
Wij zitten vandaag op de 11 maanden :inlove:
4, 5, 8, 10, 11 maanden
Zelfs vandaag een 2 jarig jubileum
Super meiden!!!
Lekker van genieten…hier nog 10 dagen tot de 16 maanden :inlove:
Ik had vandaag ook een grappige mijlpaal:
1 jaar, 1 maand,1 week en 1 dag
Yes, de 6 maand volledige borstvoeding voor mijn mannen hebben we gehaald :dance: Op naar het jaar!
vergeet ik helemaal te zeggen gister, supermooie mijlpalen voor iedereen :thumbup:
Het zijn idd mooie mijlpalen, en door die van jullie te lezen blijf ik ook gemotiveerd!
(oa daardoor hoor, er zijn natuurlijk veel meer motiverende redenen )
Gefeliciteerd met jullie prachtige mijlpalen dames…
Ik ga nog door tot mei… verjaardag jongste… en dan sluit ik de BV periode af… :lol: :inlove:
1 JAAR :inlove: :dance:
@veertje wrote:
1 JAAR :inlove: :dance:
:inlove: :dance:
Hier nog 11 dagen en dan dezelfde mijlpaal!
Gefeliciteerd alle mama’s met de behaalde mijlpalen: super!
11 maanden!!! :inlove: :dance:
Nog 25 dagen en dan ook een jaar!
@Mandala wrote:
@veertje wrote:1 JAAR :inlove: :dance:
:inlove: :dance:
Hier nog 11 dagen en dan dezelfde mijlpaal!
Gefeliciteerd alle mama’s met de behaalde mijlpalen: super!
Inderdaad vergeet helemaal te zeggen alles dames gefeliciteerd met de mooie mijlpalen!!! :dance: :thumbup: :dance:
Van harte!! :thumbup:
Hier morgen 33 weken :inlove:
GEFELICITEERD ALLEMAAL :inlove: :dance: WAT EEN MIJLPALEN ALWEER ZEG.
Hier nu 5,5 maand en de 6 maanden gaan we makkelijk redden want mn meisje drinkt nu nog 5x per dag en is nog niet van plan om ermee te stoppen. Kan ook niet want mevrouw wil niet uit de fles drinken :lol:
Koppig meiske Chantal… :inlove: :mrgreen:
jah :inlove: ze weigert zelfs als ze ontzettende trek heeft :roll: . Ze krijst net zolang totdat ik maar de tiet geef :mrgreen: en dan is mevrouw tevreden., klein boefje is het hoor :inlove:
Moet nu eerst ff wat regelen :shifty: heb vrijdag kinderEHBO van 9 tot 5 uur en ik moet Indy dan maar meenemen want anders wordt het geen gezellig dagje als iemand op dr past omdat madam gewoon net zolang krijst en boos is totdat ik er ben. (we hebben het al 1 middag meegemaakt omdat ik weg moest :shifty: )
Verder is het een lekkerding hoor :inlove:
Meiden feli met alle mooi mijlpalen :inlove: :dance: . Hartstikke goed hoor!!! :thumbup: :thumbup:
Mijn mijlpaal was gisteren, een halfjaar mammamelk voor Desmeetje :inlove: :inlove:
Sinds vorige week met wat hapjes begonnen en helaas sinds eergister een flesje kv. Doordat ik nu voor het echie ongesteld bent geworden .
Vanavond zelfs een fles pyamapap.
Jeetje het gaat zo hard