Ik had dit onderwerp nog nooit bekeken, maar ik krijg er een superpositief gevoel van :mrgreen:
Wat goed, al die mijlpalen :inlove:
Wij gaan richting de 15 maanden!
Wauw super meiden wat een mijlpalen :inlove:
Hebben jullie ook nog mooie foto van jullie mijlpalen?
Hier vandaag mijn 16 maanden mijlpaal :dance: ze drink nu nog zo 2 tot 3 voedingen (wat er dan van over is).
Zal is kijk of ze nog op de foto wilt vanmiddag of vanavond.
:dance: :inlove: Yahoeoeoe!!! 7 maanden vandaag! :inlove: :dance:
Nooit gedacht dat ik dat zou halen! :shock:
Helaas wil meneertje niet zo graag meer aan de borst (moet heeeeel stil en rustig zijn om hem heen en dat lukt niet met een peuterpuber er ook bij rond te lopen), maar zolang ik heb, krijgt hij!
Meiden, ik zie ook hele lange mijlpalen voorbij komen
Petje af! :thumbup:
GEFELICITEERD allemaal met jullie mijlpalen!
Ik denk dat het hier nog een paar dagen is en dan met 1 jaar afgelopen…ze drinkt 's ochtends nog maar zo kort en onrustig. Heeft liever een boterham met een tuitbeker melk :?
@Mandala wrote:
Ik denk dat het hier nog een paar dagen is en dan met 1 jaar afgelopen…ze drinkt 's ochtends nog maar zo kort en onrustig. Heeft liever een boterham met een tuitbeker melk :?
Wauw een jaar das toch ook heel mooi, maak er anders nog een mooie foto van.
Goed bezig allemaal!
Mandala, dat is jammer, maar één jaar is al zo lang, jullie hebben het super gedaan!
Foto’s heb ik eigenlijk niet meer van het laatste half jaar :oops: , zal ik toch nog maar eens maken :mrgreen:
@negentientweeëntachtig wrote:
Goed bezig allemaal!
Mandala, dat is jammer, maar één jaar is al zo lang, jullie hebben het super gedaan!
Foto’s heb ik eigenlijk niet meer van het laatste half jaar :oops: , zal ik toch nog maar eens maken :mrgreen:
Heel herkenbaar, denk dat ik ze ook alleen maar heb van het eerste half jaar voeden.
Foto’s…je, idd de eerste maanden regelmatig, maar nu is dat ‘moment’ eigenllijk niet speciaal meer…toch mijn lief maar eens vragen of hij nog een plaatje wil schieten voordat het over is.
Aan de ene kant wil ik zelf ook wel stoppen (had me 6 maanden voorgenomen) is toch vaak lastig qua planning met 3 grote meiden die naar school moeten…maar ik zou het toch ook wel heel erg missen die oogjes die naar me opkijken en de handjes die aan me frummelen… :inlove:
4 maanden!
Foto’s maak ik dus eigenlijk ook nooit, de laatste keer in de kraamweek :oops: . Maar is wel mooi, dus moet ik ook nog eens doen.
Femke gefeliciteerd met je 4 maanden mijlpaal
Weet het het is niets in vergelijking met de rest… Maar het ging niet zonder slag of stoot… Veel commentaar gehad van je hebt geen goede voeding daarom komt Jesse niet aan… Heel veel mensen in mijn omgeving die niet van de borstvoeding zijn maar van de fles… En zeker toen Jesse niet aankwam door mensen in mijn omgeving flink onder druk gestaan…
Maar Jesse krijgt nu 6 weken borstvoeding :dance:
@mlk1982 wrote:
Weet het het is niets in vergelijking met de rest… Maar het ging niet zonder slag of stoot… Veel commentaar gehad van je hebt geen goede voeding daarom komt Jesse niet aan… Heel veel mensen in mijn omgeving die niet van de borstvoeding zijn maar van de fles… En zeker toen Jesse niet aankwam door mensen in mijn omgeving flink onder druk gestaan…
Maar Jesse krijgt nu 6 weken borstvoeding :dance:
Helemaal super! Lekker doorgaan dus… :thumbup:
Ow ik heb ook helemaal geen foto’s meer
Ik zal ook de camera eens proberen mee naar boven te nemen en manlief wakker maken
Dames top mijlpalen!! :thumbup:
Leuk topic
Als ik mag meedoen: 7 maanden gehaald!!!
Ik geef BV gecombineerd met FV.
3 voedingen per dag 1 BV en 2 FV. :shifty:
Hee Louise,
Leuk dat ik je hier voorbij zie komen.
Nog gefeliciteerd met de geboorte van Jesse! :dance: :inlove:
En laat je niet gek maken door je omgeving hoor.
Hier ging het ook even minder, maar met veel aanleggen en nu aan beide kanten voeden is het CB weer tevreden en gaat het goed.
Femke ligt iets onder de curve met gewicht en lengte, maar ik maak me geen zorgen. En ga gewoon door met BV geven.
Bijna vijf maanden… :mrgreen:
mlk1982, tuurlijk is het wel iets, het is toch super als je je kindje BV geeft? En iedere mijlpaal is er een :-*
Sproetje, dank je wel! Jesse was bij geboorte 4325 dus hij zit ondanks dat hij 400 gram is afgevallen de 1e 2 dagen alsnog goed in z’n curves… alleen de 4 weken om terug te komen op de 4400 gram vond CB nogal :? :shifty: :naughty: Maar toen hij in ene 500 gram in 8 dagen aankwam was het weer teveel :? :shock: schoonzus dacht dat het allemaal kwam ( het afvallen en niet echt willen aankomen ) omdat mijn voeding niet goed was :? Fijn te horen he, in je kraamweek ? EN dat na een plotselinge opname die al zeer vervelend was… EN achteraf is alles ontstaan door een fout van het ziekenhuis… Als we de 1e 2 dagen hadden bijgevoed had hij daarna nergens last van gehad!!!
Loopt nu nog niet allemaal lekker en het voeden is voor Jesse vrij lastig soms ( veel voeding, hij kan het TSR niet aan meteen ) maar alsnog 6 weken!! En ben zeker van plan door te gaan tot ik moet werken en misschien zelfs nog wel langer! En inderdaad… elke borstvoeding is er 1!! Maar in vergelijking met de tijden die ik hier hoor lijkt het soms zo weinig :oops:
Maar wij zijn ook zo begonnen hoor! Mijn zoon viel ook teveel af in het begin, doordat mijn voeding niet goed op gang kwam na de ks. Ik heb ook in mijn kraamweek flinke nachten getobt en vaak overwogen te stoppen. Ik weet nog hoe zwaar het was, maar ik weet nu ook dat het alleen maar makkelijker is geworden. Ik vind juist die eerste weken een enorme prestatie.
voor jou dus!
Daar sluit ik me bij aan