Weet het het is niets in vergelijking met de rest… Maar het ging niet zonder slag of stoot… Veel commentaar gehad van je hebt geen goede voeding daarom komt Jesse niet aan… Heel veel mensen in mijn omgeving die niet van de borstvoeding zijn maar van de fles… En zeker toen Jesse niet aankwam door mensen in mijn omgeving flink onder druk gestaan…
Momenteel rommelt het nogal helaas, ik hoop dat dat gauw bijtrekt en ze weer gewoon 5 of meer voedingen lekker gaat drinken (vandaag gaat het in elk geval tot nu toe lekker).
morgen om 20.20 precies 2 maanden zal dan een foto plaatsen van de eerste voeding en de voeding 2maanden later
heb meerdere malen verbaasde blikken gekregen als ik zei dat ik BV gaf wat ik dan met een verbaasde blik mee antwoorde, dat het de normaalste zaak ter wereld vind en ik m’n kleine meid de beste start wil geven die ik haar nu kan geven… vind het zo stom dat KV zo ingeburgerd is dat als je BV geef bijna raar ben
op het CB zeiden ze dat ik slagroom of vloeibare boter gaf ipv melk meisje groeit zo hard :inlove:
Ik krijg nog steeds ‘aparte’ reacties als ik zeg dat ik al een jaar bv geef…
eerste blik van de meeste mensen gaat richting mijn borsten en dan een verbaasde blik…en van die vragende ogen hoe het kan dat je met een kleine cup b een kindje kan voeden dat daar tevreden mee is en er op groeit…ik moet daar eigenlijk ook wel weer om lachen: heb er inmiddels 2 dames een jaar (oudste anderhalf jaar) mee gevoed en groot gekregen en ben er soms ook wel verbaasd over hoor, hoe een kleine cupmaat blijkbaar geen invloed heeft op de hoeveelheid melk die een kleintje binnenkrijgt.
staat overigens allemaal los van het feit dat ik best wel graag iets verder vooraan had willen staan toen ze werden ‘uitgedeeld’ zeg maar