borstvoedings-mijlpalen deel 3!

en een nieuw deel voor alle kleine en grote mijlpalen :inlove:



Geplaatst op de 14e dag dus hier twee weken :dance:

Wat een mijlpalen allemaal :inlove: :inlove: :dance: :dance:







Hier al bijna 5 maanden :inlove: en we gaan nog lang niet stoppen :smiley:

Meld!!



En 7,5 maand alweer! Op naar de 8e maand!

Lydia, 14 dagen :dance: . Had je je andere kindjes ook BV gegeven?

al 7 weken ondanks prematuur drie weken ziekenhuis enz

marlies super zeg!

@ICL wrote:

Lydia, 14 dagen :dance: . Had je je andere kindjes ook BV gegeven?




As gecombineerd met fv een half jaar. Lev anderhalf jaar zonder fv. Komt vast goed met deze :inlove:

Bijna vier maanden!!

Vorige week stelde mijn neuroloog voor om te stoppen omdat ik te weinig voedingsstoffen binnen krijgen vanwege het KMA vrij dieet…

Maar ik ga gewoon door, ik slik wel wat extra vitaminepilletjes.



Maar het gaat echt super!!

:inlove: 4 maanden vandaag… da’s al 2x zolang als bij dochterlief :wink:

Gefeliciteerd dames, met jullie grote en kleine mijlpalen…



Hannah… bikkel… :inlove:

Nou ik wil ook wel even meedoen, vind dat ik namelijk inmiddels toch ook wel een mijlpaal heb bereikt, al had ik dat nooit gedacht voordat ik ging bevallen dat ik met 11 weken al zou roepen dat dit een mijlpaal zou zijn.

Maar mijn mannetjes zijn ruim 5 weken te vroeg geboren, ik heb 2,5 week fulltime gekolfd en zo mijn productie op gang kunnen krijgen. Na 1,5 dag kregen ze beide volledige bv!

Na 2,5 week flesjes bv zijn we cold turkey overgestapt op live voeden en dat lukte :dance:

Inmiddels heb ik vreselijk kapotte tepels gehad door een te kort tongriempje, heb ik nu mijn 3de borstontsteking te pakken, heeft de tweeling wekenlang om de 2 uur gedronken, huilden ze tot 2 dagen terug alleen maar tussen voeding en slapen, blijken beide een reflux te hebben, eet/drink ik alweer 4 weken geen koemelkeiwitten en 2 weken geen soya en zit ik avonden achterelkaar alleen maar op de bank met een kind aan de borst!



En wat ben ik trots, iedereen riep: ach meid, je hebt het fantastisch gedaan, dit is al een hele prestatie, zo erg is die fles niet hoor!

En eerlijk is eerlijk, het klonk soms vreselijk aanlokkelijk om een aantal voedingen te vervangen door kv, maarrrr ik wou het niet, kon het niet en nu sinds 2 dagen kletsen de jongens, lachen de jongens en zijn ze tevreden :dance: :dance: :dance:

En eerlijk is eerlijk, het klonk soms vreselijk aanlokkelijk om een aantal voedingen te vervangen door kv, maarrrr ik wou het niet, kon het niet en nu sinds 2 dagen kletsen de jongens, lachen de jongens en zijn ze tevreden
_________________

:clap:

Petje af voor je doorzettingsvermogen!

Gemma, petje af, voor jouw doorzettings vermogen… :clap: :clap:

joehoe, ook in dit nieuwe deeltje blijf ik posten!



Ella krijgt vandaag 9 maanden borstvoeding :inlove:

Jeeeeej!!! Wij hebben vandaag de 6 maanden bereikt!!! :dance: :inlove:

morgen 10 maanden!!!

vandaag dus 10 maanden :dance: :dance: :dance:

Jaaaah!!! Vandaag 2 maanden bv :dance: :dance:



:inlove: :inlove:

Vandaag 5 maanden :dance: :dance: :dance: :dance:





en we gaan nog ff door 8)

@kloos wrote:

Vandaag 5 maanden :dance: :dance: :dance: :dance:





en we gaan nog ff door 8)




:thumbup:

Wat een mooie mijlpalen!!!

:dance: :thumbup: :inlove:



Hier geef ik morgen 4 maanden bv.

Vanaf dag 5 van het kraambed spruw. :frowning: Vanalles geprobeerd. Ik werd er moedeloos van (en het deed zo’n pijn… :silenced:) Maar na 3,5 maand eindelijk spruw vrij. :dance:

Mijn doel was door de spruw 6 maanden. Dus nog 2 maanden en dan zien we waar het schip strand… :angel: Vooralsnog is meneer een echte flesweigeraar, dus blijf ik nog lekker bv geven! 8)