borstvoedings-mijlpalen deel 3!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap::clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Staande ovatie!

Hier vandaag 15 weken bv :dance:

Goed zo!!! :clap:

Knap van iedereen :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:inlove: :inlove:

Ik vergeet het steeds dus daarom alvast bij deze:

Op 6 november geeft ik 21 maanden borstvoeding.

Liefs Moirah

:clap:

Applaus voor alle mijlpalen! Ik vond zelf de eerste maanden het moeilijkst, daarna ging het eigenlijk vanzelf.

Vandaag precies 2 jaar en 3 maanden! Als je me dat van te voren had verteld had ik het niet geloofd hoor. Maar m’n kleine meid is nog compleet verslaafd (ze krijgt nog 's ochtend en 's avonds). En als ze dan zo lekker knusjes bij me ligt is ze nog echt zo’n lief klein kaboutertje, in tegenstelling tot het draakje dat ze inmiddels overdag soms is…

@Moirah wrote:

Liefs Moirah

geweldig 21 maanden!!! Super man! hoeveel en hoe vaak geef jij nog?

Vandaag 2 jaar en 7 maanden! :inlove:

@Marite wrote:

Vandaag 2 jaar en 7 maanden! :inlove:

:inlove: :clap: :clap: wauw!

@Cariska wrote:
vandaag dus 10 maanden :dance: :dance: :dance:

:clap: :clap:

@chantal!! wrote:
Jaaaah!!! Vandaag 2 maanden bv :dance: :dance:

:inlove: :inlove:

:clap: :clap: :clap:

@kloos wrote:
Vandaag 5 maanden :dance: :dance: :dance: :dance:

en we gaan nog ff door 8)

:thumbup: Zeker doen!

@Kirsten wrote:
Hier geef ik morgen 4 maanden bv.

Vanaf dag 5 van het kraambed spruw. :frowning: Vanalles geprobeerd. Ik werd er moedeloos van (en het deed zo’n pijn… :silenced:) Maar na 3,5 maand eindelijk spruw vrij. :dance:

Mijn doel was door de spruw 6 maanden. Dus nog 2 maanden en dan zien we waar het schip strand… :angel: Vooralsnog is meneer een echte flesweigeraar, dus blijf ik nog lekker bv geven! 8)

Wat een doorzettings vermogen!! :thumbup: :inlove: :clap:

@Memmie wrote:

Hier vandaag 15 weken bv :dance:

:dance: :clap:

@Moirah wrote:

Liefs Moirah

Ook al zo een mooie mijlpaal!! :dance: :clap: :clap:

@Paultje wrote:

Vandaag precies 2 jaar en 3 maanden! Als je me dat van te voren had verteld had ik het niet geloofd hoor. Maar m’n kleine meid is nog compleet verslaafd (ze krijgt nog 's ochtend en 's avonds). En als ze dan zo lekker knusjes bij me ligt is ze nog echt zo’n lief klein kaboutertje, in tegenstelling tot het draakje dat ze inmiddels overdag soms is…

En nog een!! Wauw!! :inlove:

Zo onwijs gaaf en mooi mama’s die langer dan de 6 maanden voeden of zelfs ruim 2 jaar!!! :inlove: :inlove:

Ga zo door!

Joehoe, al ruim maanden :inlove: :dance:

Manlief moet maar weer eens een kiekje maken!

@Cariska wrote:

@Moirah wrote:

Liefs Moirah

geweldig 21 maanden!!! Super man! hoeveel en hoe vaak geef jij nog?

Alleen 'sochtends. De andere voedingen is hij zelf mee gestopt.

Liefs Moirah

Komende maandag 16 weken. Afgelopen week hebben we 3 dagen in het ziekenhuis moeten bivakkeren omdat M. vermoedelijk nierbekkenontsteking had/heeft. De dagen hiervoor was hij al flink minder gaan drinken en m’n BV was daardoor al hard terug gelopen . :? Ondanks voorgaande… toch blijven voeden en mbv kolf, live voeden en domperidon toch de BV weer op peil gekregen :inlove: .

Stoppen is dus ook niet in me opgekomen :mrgreen:

:thumbup: ICL! Goed van je dat je hebt doorgezet!

Hoe gaat het nu met Mar.tijn?

Mijn productie heeft ook (flinke) dipjes door de spruw die Jesse (alweer) heeft… :frowning:

Ik las bij jou iets over Domperidon??? Kun je dat zonder recept krijgen of moet dat via de ha? Krijg je dat op advies van de ha?

als ik domperiodom op zoek op google staat er dat je het niet mag gebruiken als je bv geeft :shock: heb ik dan het juiste opgezocht?

groetjes

marlies

Je hebt het juiste opgezocht hoor Marlies :wink: .

Ik heb de domperidon op advies van de LK gehaald (via de huisarts) en zij gaf mij aan dat je 4 pillen per dag veilig kan gebruiken… ik gebruik er maar 3. Kijk maar eens HIER, op borstvoeding.com. Ankie, ik denk dat het voor jou wellicht (omdat je natuurlijk volledig kolft) ook wel helpt.

Ankie, ik denk dat het voor jou wellicht (omdat je natuurlijk volledig kolft) ook wel helpt.

Nee ICL, ik ben weer live aan het voeden. :dance:
Tijdens een paar dagen vakantie waar opa, oma en papa er waren om Tycho bezig te houden heb ik Jesse lekker veel aangelegd en sindsdien gaat het goed! Op de dipjes van de spruw na dan... :?

:dance: :dance: :dance: Wat super dat je weer live voedt :dance: :dance: :dance:

Ik ben er ook erg blij om :inlove: , maar de spruw gooit weer roet in het eten :twisted:

Het is dus alleen op advies van LK of HA verkrijgbaar???

:inlove: 20 weken vandaag! :dance:

Ik morgen 20 weken :smiley:

Memmie… :dance:

Dikke :clap: voor jullie mijlpalen dames… :inlove: