8 maanden!! :inlove: :dance:
4 maanden vandaag en hoop het de komende tijd pijnloos te kunnen blijven doen… zoonlief heeft sinds gisteren een doorgekomen tandje (en vond het nodig om mama daar zonet even lekker mee te bijten :thumbdown:)
Ik vergeet het steeds, maar inmiddels geef ik ook alweer ruim 3 maanden bv :dance:
21 weken Joehoe!
Inmiddels al weer 2 weken gestopt Jitte dronk nog heeeeeel slecht uit de borst en dit icm een koemelk en soja vrij dieet vond ik het wel genoeg geweest. Hoop dat mn volgende kindje(s) geen allergie hebben en dat de bv weer zo goed gaat zodat ik het nog langer vol kan houden.
Voor de eerste keer onze mijlpaal niet vergeten
Vandaag precies 11 maanden :inlove:
hier sinds vorige week… voor de 2e keer een jaar ‘gehaald’!!!
Ook de jongste drinkt nu (net als de middelste heeft gedaan) een jaar borstvoeding.
Eet ook genoeg andere dingen, maar die voedingen zijn nog heel belangrijk in zijn dagelijkse menu :lol:
Hier nu 9 maanden…en nog steeds alleen maar 's ochtends, maar de produktie blijft! :dance:
Nog steeds volledige BV!
Vandaag 5 maanden :dance: :dance: :dance:
:inlove: :dance: 4 maanden (en 6dagen) :dance: :inlove:
7 maanden en 1 dag!!! :dance:
:dance: en 5 maanden vandaag :inlove:
super al die mijlpalen
Yay! Afgelopen zaterdag de mijlpaal van 1 jaar berijkt!! :inlove:
Vandaag 2,5 jaar de jongste… volgende maand 4 jaar de oudste…
Ben er ook redelijk klaar mee nu… ze krijgen nog maar 1x p/dag…
Ben wel trots hoor… :inlove:
@faizaa wrote:
Vandaag 2,5 jaar de jongste… volgende maand 4 jaar de oudste…
Ben er ook redelijk klaar mee nu… ze krijgen nog maar 1x p/dag…
Ben wel trots hoor… :inlove:
En dat mag je ook zijn! :thumbup:
Op 3 dagen bijna 8 maanden BV gegeven! Maar vanwege waarschijnlijk KMA gestopt!
Na 4 dagen aan de pepti en toen weer begonnen met BV werd hij erg onrustig ook weer snachts dus toen de keus gemaakt om te stoppen,maar wat mis ik het ook omdat het allemaal voor het laatst was :oops:
:dance: 10 maanden :dance:
Vandaag 3 maanden :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
Vandaag 6 maanden!! :dance: :dance: :dance: :dance:
volledig bv gegeven…straks gaan we beginnen met het 1e hapje a la rapley…spannend :shifty: :inlove: