borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Wow meiden wat een mooie mijlpalen allemaal :thumbup:

Hier nu 7 maanden :inlove: :inlove:

@ kloos; leuk rapley!!! Liv eet nog niet veel, maar probeert in iedergeval alles!! Zo leuk!!

Hoera voor alle mijlpalen…

Oh en rapley is zoooo leuk… lekker knoeiuhhh…

Succes! :inlove:

Vandaag 8 maanden!!!

:dance: :dance:

Vandaag 2 maanden :dance:

Voor mij al een hele mijlpaal, maar als ik hier lees stelt het nog niet zovel voor!

@alyt wrote:

Voor mij al een hele mijlpaal, maar als ik hier lees stelt het nog niet zovel voor!

de eerste mijlpalen zijn het mooist!!!

ook het zwaarste hoor… :wink:

dussss… lekker trots zijn… :inlove: :inlove: :inlove:

@faizaa wrote:

@alyt wrote:

Dank je!

Ik ben stiekem ook wel trots hoor, in een maand van 4420 gr naar 5560, op mijn bv, voelde best goed eigenlijk!

Ach, we gaan voor het volle jaar :inlove:

je mag idd trots zijn! Ik vond de eerste 2 maanden echt heftig! Had nooit verwacht dat het daarna makkelijker zou zijn…maar gelukkig wel! Nu is het alleen nog maar genieten! Dus probeer lekker vol te houden en vooral genieten, genieten, genieten…want de tijd gaat zo hard voorbij :inlove: :inlove: :inlove:

voor alle mijppalen :clap: :clap: :clap:

nog ff en we zitten op een jaar! :dance:

@alyt wrote:

@faizaa wrote:
@alyt wrote:

Dank je!

Ik ben stiekem ook wel trots hoor, in een maand van 4420 gr naar 5560, op mijn bv, voelde best goed eigenlijk!

Ach, we gaan voor het volle jaar :inlove:

Oh slagrooomm… :inlove:

@alyt wrote:

je moet ergens beginnen!!!

En 2 maand is al een heel mooi begin, wie weet hoeveel mijlpalen je hier nog komt posten :thumbup:

Vandaag 4 jaar… meiske gaat morgen naar school… nieuwe fase in haar/ons leven… Dus het is mooi geweest dacht ik zo… Heb wel nog foto’s gemaakt, plaats er 2 in spoiler want ze is wel een reuzenbaby aan de borst natuurlijk he… :mrgreen:

foto’s verwijderd

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Fai, wat een emotionele fotos, ik wil meer hoor!

Woooow Faiza!! 4 jaar :clap: Echt super!!! En wat een mooie foto’s :inlove:

Pffff mensen die t raar vinden zo’n groot kind aan de borst moeten daar maar eens naar kijken!! Supermooi!

Weet je… ik heb eens een BV foto gezien van iemand… ook een groter kind aan de borst… toen moest ik echt slikken… :oops: :oops: :oops: Vond het… vreemd… :oops: Vandaar toch maar in een spoiler… kan iedereen zelf kiezen om te kijken… of niet…

Maar dankjulliewel… ik heb helemaal niet hoeven janken… :mrgreen:

Sweet… dit waren de mooiste van de 10… :mrgreen: ik heb er nog 1… die is niet veel anders… en Az zei, Fai jij kijkt zoooo verveeld op die foto… plaats die maar niet… :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

Zat net op wel bekende bv.com te kijken, ik wil ooooook! maar gaa tnu niet meer lukken… pff…

@Sweet-Love wrote:

Zat net op wel bekende bv.com te kijken, ik wil ooooook! maar gaa tnu niet meer lukken… pff…

een volgend kindje… misschien… ooit…

@faizaa wrote:

@Sweet-Love wrote:

een volgend kindje… misschien… ooit…

Zal wel moeten nu hé? :oops: ja over jaartje weer proberen ofzo… veel te lang, maar kan niet anders.

wauw Fai wat mooi, 4 jaar echt :clap: waard. En mooie emo foto’s hoor, je hebt je meisje 4 jaar lang het beste gegeven

Tranen in m’n ogen Fai, deze foto’s zijn zo moooooi en puur :clap: :clap:

Jij ziet er geweldig uit zeg :inlove:

Sweet… NIKS moet he… :naughty: gewoon kijken hoe je je dan voelt… :-

Karin… lief van je… :-
vanmorgen vroeg ze weer even… heb aan Az gevraagd of hij haar weg wilde nemen… kon ik die ander even rustig voeden… :mrgreen:

Max… oh :oops: :oops: :oops: wat lief zeg… emo mutsje van me… :mrgreen: :inlove: