borstvoedings-mijlpalen deel 3!

:clap: Knap hoor Fai, 4 jaar. Denk dat ik dat niet vol ga makenā€¦ Ik hoop dat het iig een jaar gaat lukken.

Gisteren in ieder geval 5 maanden. N. heb ik maar 4 a 4,5 maand zelf gevoed en ik vond het echt niet leuk dat ik toen ā€œmoestā€ stoppen. Nu is de situatie iets anders en nu overkomt me dat nietā€¦

Op naar de 6 maanden :dance:

Mooie fotoā€™s.

Hoe vaak kreeg ze nog bv?

En heb je het van te voren met haar afgesproken dat ze niet meer zou krijgen als ze voor het eerst naar school zou gaan? Accepteerde ze dat meteen?

Gefeliciteerd met deze mijlpaal in ieder geval :thumbup: .

Wauw 4 jaar wat een mijlpaal en wat een schitterde foto.

Hier morgen mijn 14 maanden mijlpaal, hoop hier nog meer mijlpalen te kunnen schrijven

:dance: :inlove: vandaag 5 maanden :inlove: :dance:

faizaa; ik vind het een mooie fotoā€¦al betwijfel ik het of ik het mooi vind dat je dochter nog aan de borst zitā€¦ik bedoel jij bent knap om te zien en je dochter ookā€¦

zelf vind ik het wel bijzonder dat je 4 jaar bv hebt gegevenā€¦maar ook wel weer apartā€¦ :shifty: :shifty: weet dus niet wat ik er van moet denkenā€¦ :oops: :oops:

de rest ga zo door met jullie mijlpalen :inlove: :dance: :dance:

wat een prachtige en verschillende mijlpalen hier!!

de eerste en de laatste, en allemaal met veel liefde! Mooi! :clap:

Ik zit met mn derde mensje ook weer op 6 maanden! Nu beetje afbouwen (wil niet meer kolven)ā€¦en dan kijk ik wel hoe lang de live voedingen nog blijvenā€¦

@Roos wrote:

Mooie fotoā€™s.

Hoe vaak kreeg ze nog bv?

En heb je het van te voren met haar afgesproken dat ze niet meer zou krijgen als ze voor het eerst naar school zou gaan? Accepteerde ze dat meteen?

Gefeliciteerd met deze mijlpaal in ieder geval :thumbup: .

1 keer per dagā€¦ de ochtendā€¦

ja wel uitgelegdā€¦ op haar verjaardag zou de laatste keer zijnā€¦

was allemaal primaā€¦ maar ze zeurt nu dus al 3 ochtendenā€¦ :mrgreen:

ik wil er niet aan toegeven, ben er voor mijn gevoel echt klaar meeā€¦

Yona zowwww 14 maandenā€¦ :lol:

Memmieā€¦ bijna een half jaarā€¦ wat een super basis heā€¦ :inlove:

@kloos wrote:

faizaa; ik vind het een mooie fotoā€¦al betwijfel ik het of ik het mooi vind dat je dochter nog aan de borst zitā€¦ik bedoel jij bent knap om te zien en je dochter ookā€¦

zelf vind ik het wel bijzonder dat je 4 jaar bv hebt gegevenā€¦maar ook wel weer apartā€¦ :shifty: :shifty: weet dus niet wat ik er van moet denkenā€¦ :oops: :oops:

de rest ga zo door met jullie mijlpalen :inlove: :dance: :dance:

Ik snap je ZOā€¦ ik heb dus ook eens ā€˜zoā€™nā€™ foto gezienā€¦ ook met mama en zoonā€¦ 4 jaar oudā€¦ ik kon ook niet zeggen dat ik het echt mooi vond om te zienā€¦ op de een of andere manier vind ik dat bij babyā€™s dus welā€¦ maar zoā€™n reusjeā€¦ hmmā€¦ andersā€¦ bij je eigen kind is dat dan weer anders om te zien heā€¦ daarom toch in spoilerā€¦ want ik ben me er wel van bewust dat niet iedereen dat zo mooi vindā€¦ :mrgreen:

@Ninja wrote:

Ik zit met mn derde mensje ook weer op 6 maanden! Nu beetje afbouwen (wil niet meer kolven)ā€¦en dan kijk ik wel hoe lang de live voedingen nog blijvenā€¦

Kolvenā€¦ :sick: vond ik ook zo ergā€¦

Leuke namen hebben je kinderenā€¦ :inlove:

@faizaa wrote:

@Ninja wrote:

Kolvenā€¦ :sick: vond ik ook zo ergā€¦

Leuke namen hebben je kinderenā€¦ :inlove:

dankje! :smiley:

fijn dat je het begrijpt faizaaā€¦ik vind het voor mezelf ook nog lastig hoorā€¦ik geef nu al dik 6 maanden borstvoeding en wil dr eigenlijk nog lang niet mee stoppen! Maar ik had/heb altijd zoiets vanā€¦een lopend kind aan mn borst :snooty: nehā€¦dat lijkt me gewoon niksā€¦maar misschien zeg ik over een paar maanden wel vanā€¦tis me te leuk/lekkerā€¦vaag heā€¦ :shifty: :shifty:

ik vind kolven ook verschrikkelijk!! Maar ik wil nog niet stoppenā€¦ik geef steeds bijvoeding en borstvoeding op verzoek en ik hoop dat ze vanzelf wat gaat minderen(en meer bijvoeding neemt), waardoor ik minder hoef te kolven op mn werkdagen :slight_smile:

Fai, ik vind je fotoā€™s prachtig!!! Echt prachtig. :inlove:

Ik ben nooit fan van grote kids aan de borst (bij anderen, wel bij mezelf :wink: ) maar deze zijn gewoon mooi :thumbup: :inlove:

@kloos wrote:

fijn dat je het begrijpt faizaaā€¦ik vind het voor mezelf ook nog lastig hoorā€¦ik geef nu al dik 6 maanden borstvoeding en wil dr eigenlijk nog lang niet mee stoppen! Maar ik had/heb altijd zoiets vanā€¦een lopend kind aan mn borst :snooty: nehā€¦dat lijkt me gewoon niksā€¦maar misschien zeg ik over een paar maanden wel vanā€¦tis me te leuk/lekkerā€¦vaag heā€¦ :shifty: :shifty:

ik vind kolven ook verschrikkelijk!! Maar ik wil nog niet stoppenā€¦ik geef steeds bijvoeding en borstvoeding op verzoek en ik hoop dat ze vanzelf wat gaat minderen(en meer bijvoeding neemt), waardoor ik minder hoef te kolven op mn werkdagen :slight_smile:

Gewoon je gevoel volgen meisā€¦ BV moet leuk blijvenā€¦ ik vond het niet meer leuk op een gegeven momentā€¦ dus dan houdt t opā€¦

En kolvenā€¦ brrā€¦ ik was geen kolverā€¦ ken mamaā€™s die litersss kolfdenā€¦ Ik kreeg er nooit zoveel uitā€¦ vond t ook niet fijnā€¦

Wij woonden toen nog op een flatā€¦ en had echt het idee dat mijn overburen dachten dat ik met een dildo of zo bezig wasā€¦

Vond het geluid vervelend en het ā€˜werkā€™ ookā€¦ :silenced:

@hanneke wrote:

Fai, ik vind je fotoā€™s prachtig!!! Echt prachtig. :inlove:

Ik ben nooit fan van grote kids aan de borst (bij anderen, wel bij mezelf :wink: ) maar deze zijn gewoon mooi :thumbup: :inlove:

Groeit 2 meterā€¦ :inlove: :inlove: :inlove:

Dankje Hannekeā€¦ wat een lief complimentā€¦ :inlove:

Gisteren 1 jaar :lol:

Vandaag 10 maanden!

:dance: :clap: Go on !!! :lol:

En voor ons 10 maanden en 10 dagen!!! :dance:

Clariā€¦ hoeraaaaā€¦ en gefeliciteerd nogā€¦ :inlove:

Mandalaā€¦ 10 maandenā€¦ mooie mijlpaalā€¦ joepieā€¦ :dance:

@veertje wrote:

:dance: :clap: Go on !!! :lol:

En voor ons 10 maanden en 10 dagen!!! :dance:

Gefeliciteerd Veertjeā€¦ :dance: