borstvoedings-mijlpalen deel 3!

:clap: Knap hoor Fai, 4 jaar. Denk dat ik dat niet vol ga maken… Ik hoop dat het iig een jaar gaat lukken.

Gisteren in ieder geval 5 maanden. N. heb ik maar 4 a 4,5 maand zelf gevoed en ik vond het echt niet leuk dat ik toen ā€œmoestā€ stoppen. Nu is de situatie iets anders en nu overkomt me dat niet…

Op naar de 6 maanden :dance:

Mooie foto’s.

Hoe vaak kreeg ze nog bv?

En heb je het van te voren met haar afgesproken dat ze niet meer zou krijgen als ze voor het eerst naar school zou gaan? Accepteerde ze dat meteen?

Gefeliciteerd met deze mijlpaal in ieder geval :thumbup: .

Wauw 4 jaar wat een mijlpaal en wat een schitterde foto.

Hier morgen mijn 14 maanden mijlpaal, hoop hier nog meer mijlpalen te kunnen schrijven

:dance: :inlove: vandaag 5 maanden :inlove: :dance:

faizaa; ik vind het een mooie foto…al betwijfel ik het of ik het mooi vind dat je dochter nog aan de borst zit…ik bedoel jij bent knap om te zien en je dochter ook…

zelf vind ik het wel bijzonder dat je 4 jaar bv hebt gegeven…maar ook wel weer apart… :shifty: :shifty: weet dus niet wat ik er van moet denken… :oops: :oops:

de rest ga zo door met jullie mijlpalen :inlove: :dance: :dance:

wat een prachtige en verschillende mijlpalen hier!!

de eerste en de laatste, en allemaal met veel liefde! Mooi! :clap:

Ik zit met mn derde mensje ook weer op 6 maanden! Nu beetje afbouwen (wil niet meer kolven)…en dan kijk ik wel hoe lang de live voedingen nog blijven…

@Roos wrote:

Mooie foto’s.

Hoe vaak kreeg ze nog bv?

En heb je het van te voren met haar afgesproken dat ze niet meer zou krijgen als ze voor het eerst naar school zou gaan? Accepteerde ze dat meteen?

Gefeliciteerd met deze mijlpaal in ieder geval :thumbup: .

1 keer per dag… de ochtend…

ja wel uitgelegd… op haar verjaardag zou de laatste keer zijn…

was allemaal prima… maar ze zeurt nu dus al 3 ochtenden… :mrgreen:

ik wil er niet aan toegeven, ben er voor mijn gevoel echt klaar mee…

Yona zowwww 14 maanden… :lol:

Memmie… bijna een half jaar… wat een super basis he… :inlove:

@kloos wrote:

faizaa; ik vind het een mooie foto…al betwijfel ik het of ik het mooi vind dat je dochter nog aan de borst zit…ik bedoel jij bent knap om te zien en je dochter ook…

zelf vind ik het wel bijzonder dat je 4 jaar bv hebt gegeven…maar ook wel weer apart… :shifty: :shifty: weet dus niet wat ik er van moet denken… :oops: :oops:

de rest ga zo door met jullie mijlpalen :inlove: :dance: :dance:

Ik snap je ZO… ik heb dus ook eens ā€˜zo’n’ foto gezien… ook met mama en zoon… 4 jaar oud… ik kon ook niet zeggen dat ik het echt mooi vond om te zien… op de een of andere manier vind ik dat bij baby’s dus wel… maar zo’n reusje… hmm… anders… bij je eigen kind is dat dan weer anders om te zien he… daarom toch in spoiler… want ik ben me er wel van bewust dat niet iedereen dat zo mooi vind… :mrgreen:

@Ninja wrote:

Ik zit met mn derde mensje ook weer op 6 maanden! Nu beetje afbouwen (wil niet meer kolven)…en dan kijk ik wel hoe lang de live voedingen nog blijven…

Kolven… :sick: vond ik ook zo erg…

Leuke namen hebben je kinderen… :inlove:

@faizaa wrote:

@Ninja wrote:

Kolven… :sick: vond ik ook zo erg…

Leuke namen hebben je kinderen… :inlove:

dankje! :smiley:

fijn dat je het begrijpt faizaa…ik vind het voor mezelf ook nog lastig hoor…ik geef nu al dik 6 maanden borstvoeding en wil dr eigenlijk nog lang niet mee stoppen! Maar ik had/heb altijd zoiets van…een lopend kind aan mn borst :snooty: neh…dat lijkt me gewoon niks…maar misschien zeg ik over een paar maanden wel van…tis me te leuk/lekker…vaag he… :shifty: :shifty:

ik vind kolven ook verschrikkelijk!! Maar ik wil nog niet stoppen…ik geef steeds bijvoeding en borstvoeding op verzoek en ik hoop dat ze vanzelf wat gaat minderen(en meer bijvoeding neemt), waardoor ik minder hoef te kolven op mn werkdagen :slight_smile:

Fai, ik vind je foto’s prachtig!!! Echt prachtig. :inlove:

Ik ben nooit fan van grote kids aan de borst (bij anderen, wel bij mezelf :wink: ) maar deze zijn gewoon mooi :thumbup: :inlove:

@kloos wrote:

fijn dat je het begrijpt faizaa…ik vind het voor mezelf ook nog lastig hoor…ik geef nu al dik 6 maanden borstvoeding en wil dr eigenlijk nog lang niet mee stoppen! Maar ik had/heb altijd zoiets van…een lopend kind aan mn borst :snooty: neh…dat lijkt me gewoon niks…maar misschien zeg ik over een paar maanden wel van…tis me te leuk/lekker…vaag he… :shifty: :shifty:

ik vind kolven ook verschrikkelijk!! Maar ik wil nog niet stoppen…ik geef steeds bijvoeding en borstvoeding op verzoek en ik hoop dat ze vanzelf wat gaat minderen(en meer bijvoeding neemt), waardoor ik minder hoef te kolven op mn werkdagen :slight_smile:

Gewoon je gevoel volgen meis… BV moet leuk blijven… ik vond het niet meer leuk op een gegeven moment… dus dan houdt t op…

En kolven… brr… ik was geen kolver… ken mama’s die litersss kolfden… Ik kreeg er nooit zoveel uit… vond t ook niet fijn…

Wij woonden toen nog op een flat… en had echt het idee dat mijn overburen dachten dat ik met een dildo of zo bezig was…

Vond het geluid vervelend en het ā€˜werk’ ook… :silenced:

@hanneke wrote:

Fai, ik vind je foto’s prachtig!!! Echt prachtig. :inlove:

Ik ben nooit fan van grote kids aan de borst (bij anderen, wel bij mezelf :wink: ) maar deze zijn gewoon mooi :thumbup: :inlove:

Groeit 2 meter… :inlove: :inlove: :inlove:

Dankje Hanneke… wat een lief compliment… :inlove:

Gisteren 1 jaar :lol:

Vandaag 10 maanden!

:dance: :clap: Go on !!! :lol:

En voor ons 10 maanden en 10 dagen!!! :dance:

Clari… hoeraaaa… en gefeliciteerd nog… :inlove:

Mandala… 10 maanden… mooie mijlpaal… joepie… :dance:

@veertje wrote:

:dance: :clap: Go on !!! :lol:

En voor ons 10 maanden en 10 dagen!!! :dance:

Gefeliciteerd Veertje… :dance: