borstvoedings-mijlpalen deel 3!

@ Faizaa wat goed zeg :clap: Mooie fotoā€™s ook!

@ Kloos

Ik denk dr weer net zo over als jijā€¦ik zeg nooit dat ik iets niet meer doe want als ik dat zegā€¦doe ik het toch :wink: Haha. Ik zie wel hoe het loopt.

Er zitten hier echt volhouders tussen hoor, ben trots op jullie allemaal! Suepr de super!

Morgen 6 maanden BV hier! :dance:

Okeā€¦ben ik er toch nog even!

Vandaag 6 maanden :dance:

Gefeliciteerd marjoleinā€¦ wat een goeie basis heb je dr gegevenā€¦ 6 maanden is topā€¦ :inlove:

whahaha faizaaā€¦met een dildo aan t kolven :mrgreen: :mrgreen: lolā€¦ik heb gelukkig geen last van geluid, want ik kolf met een handkolf van aventā€¦maakt amper geluid, dus dat scheelt weer :wink:

@marjolein; whaaaaaa vandaag alweer 6 maanden!! Wat vliegt de tijd he!! Gefeliciteerd :-* :-*

@clari; 1 jaar gehaald!! WOW super :dance: :dance:

@mandela en veertje; 10 maanden :dance: :dance: jullie gaan hard op weg naar de 12 maanden :lol: :lol:

nou hier gaat t de laatste tijd nog beterā€¦want mevrouw heeft besloten om niet meer 10 of 8x te komen op een dag, maar we zitten nu gemiddeld rond de 6xā€¦dat scheelt wel ff :dance: :dance:

@ Kloos

Lekker dat ze nu minder vaak komtā€¦mijn kleine meidje heeft nu dus 7 a 8 voedingen :s Lekker dan :roll:

Ze maakt trouwens ook een enorme groeispurtā€¦morgen weer CB!

een mijlpaal voor mijā€¦ vandaag stop ik met de avond voeding. ella krijgt dan nog tot ze ƃĀ©ĆƒĀ©n jaar is 's ochtends borstvoeding. vandaag een afscheid met een lach en een traanā€¦ het einde in zicht. we zijn er beide een beetje klaar mee, ella bijt me steeds vaker en is veel afgeleid. maar toch geeft het ook een vreemd gevoel om straks helemaal te stoppen. ik had me echt ƃĀ©ĆƒĀ©n jaar voorgenomen en ik weet zeker dat we dat samen gaan redden.

Fai!! :inlove: :inlove: :inlove:

wat een mooie fotos :smiley: Super dat je het 4 jaar samen met haar hebt gedaan :thumbup: Top team! En mooie fotos voor af te sluiten

Veel suc6 met het afronden van die 4 jaar, lijkt me moeilijk (ik had al zoveel moeite met 14 maand) dus :-* voor jou!

aan iedereen! Gefeliciteerd met jullie mijlpalen! nog een 4 maand en ik kom jullie vergezellen :smiley: :inlove:

Ik mag ook weer! :inlove: eerste mijlpaal: 1 maand en 3 dagen!

R.inke heb ik 1 jaar en 2 maanden gevoed. M.erle heb ik 2 jaar en 2 maanden geloof ik gevoed. Bij beide gestopt vanwege een zwangerschap.

Dit is ws ons laatste kindje, dus ben benieuwd hoelang ik doorga! :smiley:

Fai, ik vind de fotoā€™s ook mooie! Vooral bij die eerste, hoe ze haar handjes op je borst legt! :inlove:

Hier ook al superblij met de 1 maand mijlpaal!

Vantevoren zag ik ertegenop, heb verstandelijk de keus gemaakt om BV te proberen, voornamelijk ivm veel allergieƃĀ«n in de familie.

En hoera, het is gelukt, en ik vind het ook nog eens heel erg gaaf om te doen :smiley:

hier alweer 6 weken :dance:

bij mijn dochter is het 7 maanden gelukt en toen ging ze bijten. en bij mijn zoon 6,5 toen moest ik aan de antibiotica die niet samen gingen. Ben benieuwd hoelang nu gaat lukken.

:dance: :dance: :dance: 6 hele maanden vandaag :inlove: :inlove: :inlove:

Oke, al een poosje niet meer volledig BV (door omstandigheden zijn we ietsje eerder met bijvoeden begonnen en hij eet nu iedere dag groente en fruit en 1x per dag een bekertje :inlove: pap), maar toch: iedere dag nog heerlijk bij mij drinken.

Tijdens de zwangerschap was deze 6 maanden mijn streven, maar nuā€¦ nu gaan we voor het jaarā€¦ 't gaat nog zo makkelijk, hij groeit goed, vertikt het om uit een fles te drinkenā€¦

Tuurlijk zal 't langzamerhand minder gaan worden (hij zit nu nog wel op de 5-6 voedingen per dag), maar ik hoop echt nog heeel lang door te kunnen gaan met de ochtend- en avondvoeding :inlove:

Doelstelling bereikt!

Vandaag is onze knul een half jaar en krijgt hij een half jaar bv

We gaan lekker doorā€¦

Wat goed ook Jiska! En je plakt er meteen een half jaar achteraan :thumbup:

Mijn nieuwe doel is nu in ieder geval tot 10 maanden. Dan heb ik in totaal (met de oudste die 14 maanden bv kreeg) 2 jaar volgemaakt.

En wie weet gaan we dan wel voor de 3 jaar :mrgreen:

whaaaaa zo leuk om te horen dat iedereen zo fanatiek is :dance: :dance: iedereen super gefeliciteerd met jullie mijlpalen :dance: :dance:

@roos; dat klinkt helemaal leuk, tot 10 maanden en dan 2 jaar borstvoeding gegeven :inlove: :thumbup:

ik meld hier ook alvast mijn mijlpaal van deze maand, want van het weekend ben ik er niet :mrgreen: Aanstaande zaterdag al weer 7 maanden!!! :inlove: :inlove: :inlove: en ik ben dr nog lang niet klaar meeā€¦ :oops: 8)

Super Kloos :thumbup:

gisteren 11 maanden :inlove:

Woow super alle mijlpalen weer!! :dance:

Gister hebben wij de 8 maanden bereikt :inlove:

Vandaag 4 maandjes :lol: :dance: :lol:

Kloosā€¦ handkolf is idd beter danā€¦ stom gezoemmmmmmā€¦ :hand: :mrgreen:

Lonnekeā€¦ dat jaar gaat vast lukkenā€¦ wat een super mijlpaal heā€¦ :inlove:

Vuegje Barā€¦ thanx meisā€¦ en gek genoeg heb ik het niet eens moeilijk gehad met afscheid nemenā€¦ heb 1x gehad dat ze erom vroeg en ik dacht: oh slikā€¦ nu kan ik nog beginnenā€¦ Maar toch niet gedaan, en achteraf blij omā€¦

Jij hebt er ook weer zin in he meisā€¦ verheug me al op je mooie BV fotoā€™sā€¦ :inlove:

Rosaā€¦ oh jij hebt ook lang gevoed zegā€¦ ben benieuwd hoelang je nu gaat voeden als er geen nieuwe zwangerschap meer komtā€¦ iig gefeliciteerd met je mijlpaalā€¦

Ja ze pakt de borst vast als een flesje hihiā€¦ was mooi he, om te zienā€¦ :inlove:

Mereltjeā€¦ top meisā€¦ zeker idd ivm de alergieenā€¦ :dance: gefeliciteerdā€¦ :inlove:

Cyntā€¦ bijna 2 maanden alā€¦ hoera!!

Jiska, mooie mijlpaal heā€¦ en op naar het jaar! :inlove:

Roos, gefeliciteerdā€¦ 6 maandenā€¦ :inlove:

Lonnekeā€¦ Mellā€¦ superrrā€¦ 8 en 11 maandenā€¦ :inlove:

Indy ook alweer 4 maanden aan de borst bij dr mooie mamaā€¦ :inlove: Gefeliciteerd Chantalā€¦ :inlove: