borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Gisteren 1 jaar!!! En zitten nu nog op 3 voedingen!

Super al die mijlpalen! :thumbup:

Hier vandaag 9 maanden…

9 maanden drinken bij mama…nog nooit een flesje gehad…

…9 maanden nachtvoedingen…9 maanden genieten…en Evi is ook al ruim 9 kilo :lol: .

En we gaan nog even door!

super weer al die mijlpalen!

even neerkrabbelen hoe ik geniet van die ochtend voeding. we nemen er lekker alle tijd voor en het is zo genieten! Ella word rond een uur of acht wakker, soms negen :shock: en komt dan lekker bij ons in bed. ze speelt dan op bed en komt tussendoor steeds even drinken :inlove: in de meest onmogelijke houdingen! gehurkt, liggend over mijn buik, zittend en dan der hoofd naar de borst draairen om dan lekker onhandig te drinken. en als ik na een drie kwartier dan de boel inpak 8) dan word ze boos! zo schattig. ik ga er deze maand zo mogelijk nog meer van genieten. zeker nu ik deze week vrij ben en we dus alle tijd hebben voor dit ochtend genieten!

Gewoon een mooie foto! Genomen op de dag van Tanisha haar verjaardag. Tot toen kreeg ze 's avonds wanneer ik naar bed ging altijd nog voeding, ik maakte haar dan wakker en ze dronk nog ff bij mij. Gezegd, vanaf dat ze 1 is laten we haar echt doorslapen. Dus moest dit ff vastgelegd worden.

Maar de volgende dag (gisteren dus) kwam ze gewoon en wilde ze drinken. Wanneer ze zelf wakker wordt gaat het gewoon lekker zo door, maar wakker maken doen we niet meer!

Mooie foto Cariska; heerlijk zo gezellig samen in het grote bed :inlove: .

Hier eergisteren al weer 2 jaar en 5 maandjes BV! Als iemend me dat van te voren had verteld had ik het écht niet geloofd, maar we vinden het allebei nog gezellig, dus we gaan lekker door! Sophie is nog erg gehecht aan tietie drinken :inlove: .

Knusse foto! En nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

gefeliciteerd met de 2 jaar en 5 maanden!

Hoelang was je streven?

Tja, het streven was eerst 6 maanden volledig BV, toen werd het 1 jaar, en toen ging het nog steeds goed en nu zijn we nog steeds bezig…

Vandaag 14 weken…

Volgende week weer werken, hopelijk gaat het kolven een beetje lukken :pray:

vandaag zes maanden :dance: :dance: :dance:

Had dit nooit verwacht…vanwege zijn koemelkallergie…(dit ik dit vol ging houden) :oops: :oops: …

Gisteren begonnen met bijvoeden en dat gaat er goed in… :smiley:

Bv is leuk en makkelijk!

Jeetje wat een mijlpalen heb ik weer voorbij zien komen en een mooie foto…heerlijk.

Bedenk me dat ik snel ook weer een foto moet nemen van het voeden alleen is mijn meisje nu zo snel afgeleid.

Hier ook nog steeds bv,

alleen schaamde ik me laatst wel tijdens mn date toen SL begon te roepen: “TIETAAAAAA!” :shifty: :lol: . Date snapte 'm niet.

Ben maar ff naar de wc gegaan. Als 't echt wat wordt zal ik wel uitleg geven aan hem hahaha.

Maar we gaan vrolijk verder zo lang wij het nog allebei willen. 8)

Cariska mooie foto (haha volgens mij heb ik hetzelfde dekbedovertrek) en nog gefeliciteerd met je meisje! :inlove:

Wat een mooie foto Cariska!

Die van jou ook Faizaa, bijzonder om te zien, prachtig :inlove:

Hier vandaag 3 maand :dance:

Haha Marite, had hij niks door?

En was de date verder gezellig?

Wel mooi dat het zolang goed gaat!

Faiza, die foto’s!

Ik vind ze echt prachtig!!!

Dat handje ook… zo liefdevol, zo puur!

En 4 jaar, wauw! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

4 maanden borstvoeding alweer

jeetje wat gaat de tijd toch snel 4 maanden geleden is Bryan met een spoed keizersnee geboren met 33 wk en 2 dagen .

2090 gr en nu 4 maanden later 6490 en dat op bijna alleen maar mijn eigen moedermelk en een beetje nutrilon om dat menneer erge hele erge trek had want hij wou de achter stand in halen nou dat is wel gelukt.

en nu moet ik helaas morgen weer werken .bah wat zijn die 16 weken toch voor bij gevlogen.

ik hoop en ga voor de 6 maanden hopelijk houden we het samen vol nu ik weer ga werken.

Jiehoeeeeeee, vandaag 5 maanden en mijn beide jongens groeien nog steeds volledig op mamamelk! :dance:

Er was een tijd dat ik 5 maanden vanzelfsprekend vond om te voeden, maar nu weet ik dat dat niet zo hoeft te zijn, ik heb alles dubbel (jaja letterlijk dubbel :wink: ) en dwars voor mijn kiezen gekregen, maar door een hele goede mede-tweelingmama-vriendin, veel doorzettingsvermogen en positief blijven denken ben ik toch zooooo blij dat het nu goed gaat.

Beide jongens drinken nu 6-7 keer per dag, slapen 's nachts redelijk door en ontwikkelen zich volgens het boekje!

Ikke is trots! :inlove: :inlove:

Voor de bevalling was 1 jaar mijn streven, na de bevalling moest en zou ik de 6 maanden gaan halen en nu… nu ga ik door tot ze zelf niet meer willen :wink:

Wauw Kathy, jij geeft ook slagroom zeg, fantastisch!!! :inlove: Maarre nu wil ik ook graag een foto zien van de huidige Bryan! :mrgreen:

Gisteren 19 maanden :thumbup:

wat een mooie mijlpalen allemaal!

Wij zijn alweer meer dan een een jaar aan de Bv en het gaat nog steeds nog lekker, zowel ML als ik voelen ons er nog goed bij…

Meiden feli met al jullie mijlpalen :dance: :clap: .

Fai prachtige foto’s :inlove: , vraagt ze er ondertussen niet meer om nu?

Mijn mijlpaal, 5 maanden :dance: .

Jeetje nog 1 maand en dan gaan we alweer beginnen met bijvoeding.

Het gaat zo onzettend hard. :frowning:

Ze is ook echt de allerlaatste dus we blijven gewoon lekker doorgaan.